Seri şekilde bölüm atıyorum ben şok ben iptal ben soru işareti
Yine muhteşem ötesi, özel şarkılarımdan birisi ile karşınızdayım tüfekler jdbdhgx
Lafı fazla uzatmıyor, sizleri bölüme telli duvaklı gelin uğurlayan analar gibi yoluyorum
╾━╤デ╦︻
"Önceki bölümde kaza anından bir süre sonrasını ve Akay komadayken Mir ve Güney arasında geçen olayları okumuştuk. Ardından Güney, Akay'a bazı gerçekleri açıklamıştı. Akay, Şüheda'nın onun ikizi olduğunu, ailesini Ahir değil de başka bir teröristin öldürdüğünü öğrenmişti. Güney; Ahir, Dizdar ve Duru üçlüsünün planını da anlatmıştı. Bu bilgileri sindiremeyen Akay bayılmıştı."
Önümde bilgisayar, yanımda amcam, amcamın elinde patlamış mısır, üzerimizde askeri üniforma, ayağımızda peluş terlik. Amcamın başım ağrıyor diye kafama koyduğu dilim patates ve patatesler düşmesin diye başıma bağladığı yazma.
Ortam şahane.
"Sinema izliyor mübarek." Göz devirdim. Amcam, resmen sinema izler gibi Alpay'ın gözetim altında tutulduğu, refakatçı olarak kız kardeşi ve Şüheda'nın olduğu hastanenin kamerasını izliyordu. Şüheda ne alakaydı? Minnettarlık mı yoksa başka bir şey mi? Kafamda bir sözü yankı yaptı.
"Akay ben aşık oldum."
Sikeyim... Sikerim... Siktim seni Alpay.
"Ulan bunlar ne konuşuyor? Gerçi şu yan sanayi eleman ağzını açmıyor. Bozuk mu lan bu adam? Defolu mal mı? Niye konuşmuyor bu?!" Sadece seni büyütmek için harcanan paraya yazık bakışlarımı attım.
"Mısırı uzat." Dediğimde ekrandan gözünü ayırmadan patlamış mısır dolu kaseyi bana uzattı. Ben tam ağzımı açmışken susturdu beni.
"Hassiktir konuştu!" Bu sefer sadece dümdüz baktım. Herhangi bir bakış atma zahmetine bile girmedim. "Ben buna çok pis kıl oldum, Ako." Dediği sırada hastane odasının kapısı açılmış, içeriye giren Kıvanç binbaşı, nam-ı diğer binbaşı ibne Alpay'a doğru ilerlemişti.
"Aynısından." Dedim mısır yerken. Cidden bu anı yaşadığıma inanamıyordum. Amcam kameradan gözüken her yere bakarken ben sadece Alpay'ın kız kardeşi ile gülerek bir şeyler konuşan Şüheda'ya bakıyordum.
"İbne tipi var." Elini kucağımdaki kaseye uzatıp bir avuç dolusu patlamış mısır aldı.
"Ben boşuna mı binbaşı ibne diyorum bu adama?" Yüzümü buruşturdum. Tabi amcamın aniden koluma vurmasıyla az kalsın düşüyordum.
"Koçum benim!" İç çekerek bilgisayara bakmaya devam ettim. Biz bir süre daha sapık gibi canlı kamera kayıtlarını izlerken bir an Kıvanç binbaşı ve Şüheda arasında gerginlik çıktığını fark ettim. Kameralarda ses olmadığı için bir şey duyamıyordum. Gerginlik daha da yükseldi.
Orada ne dönüyor?
Alpay artık her ne dediyse -bağırdıysa- odadaki herkes ciddi anlamda yerinden sıçradı.
"Yaktım çıranı ibne." Amcam çabuk kinlenen birisiydi ve geçmiş olsun, Kıvanç binbaşıya kinlenmişti.
"Beni de yaz oraya." Ben de çok çabuk kinlenen birisiyim ve geçmiş olsun, Kıvanç binbaşıya kinlendim.
"Sikelim mi lan belasını?" Dedi hırsla.
"Sikelim belasını." Aynı hırs bende de vardı. Yanlız birisi içeri girerse gitti bizim karizma.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LAKAYIT
Random"Şuan itibariyle şehirden bile çıkışınız yasak. Her hareketiniz kontrol altında tutulacak." "Peki sen, binbaşı?" Diye sordu. "Biyolojik olarak benim kızımsın. Kayıtlarda DNA testi raporu var. Neye güvenerek böyle konuşuyorsun?" "Merak etmeyin, Alkan...