Dokuz koca günün ardından tekrardan merhaba piyade tüfekleriiii
Yaklaşık yedi gündür biz kızların azabı ile uğraştığım ve öteki dünyaya gidip geldiğim için bölüm atamadım sorry
Sizleri tutmuyor ve bölüme uğurluyorum
╾━╤デ╦︻
"Önceki bölümü Mir'in ağzından okumuştuk. O bolümde Mir, Akay ile dışarı çıkacağı için gerginlikten duramamış, bir buluşmadan yapılmaması gerekenleri araştırmıştı. Onun araştırması sırasında eniştesi Bora ve abisi Emir yanına gelmişti. Onlara, Akay ile bir buluşma gerçekleştireceğini söylediğinde Bora öksùük krizine girerken Emir, Akay ile olan geçmişini anlatmış, Akay olmasa yarbay rütbesine kadar yükselemeyeceğini açıkça belirtmişti. Bora, Akay hakkında atıp tuttuğu sırada Akay, aniden ortama giriş yapmıştı. Bu sırada Mir'in Akay hakkındaki gözlerimlerini okumuştuk. Akay, Bora'ya ağzının payını verdikten sonra Mir ile özel görüşmek istediği için konuşacağı şeyi erteleyerek gitmişti. Abisi ve eniştesi ile bir süre sohbet eden Mir, onlar gittikten sonra Akay'dan bir mesaj almıştı. Akay, mesajda amcasının maç izlemek için Mir'i çağırdığını söylemişti. Mir ise çekirdek gerekip gerekmediğini sormuştu. Kısa bir sohbetin ardından Mir, istediklerini alarak okey oynadıkları konağa gitmişti. Akay, Şüheda, Güney ve Alpay ile maçı izlemişti."
Kafayı Sıyırmış Psikopat Yazarınızdan
Bir yanında abisi, diğer yanında eniştesi duruyordu. Ortalarında olan Bahtsız Mir, kararsız gözlerle aynaya bakıyordu.
"Böyle çok basit olmadı mı?" Derken elini saçlarının içinden geçirip dağıttı. Hiçbir şey içine sinmiyordu. Derince ofladığı sırada Ortaya Karışık Emir kafasına vurdu.
"Damatlık giy, abiciğim. Ancak o keser seni." Abisine şaka mısın dercesine baktığında Ortaya Karışık Emir, genişçe sırıttı. Küçük kardeşi de onun gibiydi. Ortaya Karışık Emir de karısıyla evlenmeden önce hiç bir kız ile yan yana görülmemişti. Dolayısıyla bu Bahtsız Mir'in ilk buluşmasıydı.
Ortaya Karışık Emir ve Doping Hafıza Bora arasında saliselik bir bakışma gerçekleşti. Her ikisi de sinsi gülümsemelerini sakladı. Kendini ilk toparlayan Doping Hafıza Bora olmuştu.
"Oğlum cillok gibi olmuşsun işte! İlk buluşma için gayet de güzel. Fazla basit de değil, fazla şık da değil." Diyen Doping Hafıza Bora abisiyle, Bahtsız Mir tekar aynaya baktı. Üzerinde sağ gözünü vurgulayan lacivert bir gömlek ve siyah kot pantolon vardı. Aslında üstündekiler güzeldi ve Bahtsız Mir lacivert rengini seviyordu, ama yeterli hissettirmiyordu.
"Yok. Olmadı bu." Bahtsız Mir, bu sefer onlara fırsat tanımadan dolabın içine gömüldü. Tişörtleri hemen eledi. Bir şey bulamadığında geri çekilecekken kafası rafa çarptı. Ve tam o anda aradığını buldu. "Bu." Sırıtarak elindeki kamuflaj rengi gömleği gösterdi.
Akay askerliği seviyor. Dolayısıyla askerliği çağrıştıran şeyleri de sever.
Kendi düşüncesine sırıtmıştı. Onun sırıttığını gören Ortaya Karışık Emir ve Doping Hafıza Bora yerinde durmamış, Bahtsız Mir'i ortalarına alarak tekme tokat girişmişlerdi.
Bu içinde bulundukları oksijen israfı arkadaş gruplarının geleneğiydi. Karşı cins ile en ufak bir etkileşim olduğunda o kişiyi elden geçirirlerdi. Bahtsız Mir, normalde bu geleneklerini sevse de şuan tırsıyordu. Tüm arkadaşları bir araya gelir ve karşı cinsten birisiyle bir aktivite yaptığını öğrenirlerse iki gün ağrıdan uyuyamazdı.
İşte şimdi abisini ve eniştesini çok iyi anlıyordu. O da az elden geçirmemişti dostlarını. Peki pişman mıydı? Asla. Yine olsa yine yapardı. Ki daha evlenmemiş çok arkadaşı vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LAKAYIT
Random"Şuan itibariyle şehirden bile çıkışınız yasak. Her hareketiniz kontrol altında tutulacak." "Peki sen, binbaşı?" Diye sordu. "Biyolojik olarak benim kızımsın. Kayıtlarda DNA testi raporu var. Neye güvenerek böyle konuşuyorsun?" "Merak etmeyin, Alkan...