40-LAKAYIT EKİBİ

1.5K 158 186
                                    

Herkese merğhebaaaaa

Uzun bir bolümle karşınıza gelmişem lo

Anam medyadaki şarkı bana bağımlılık yaptı jxcufnjxhdhx

Bir de bir sey soracam

Kitap için bir insta hesabı açsam mı? Bir sorun olursa oradan sizlere haber veririm, arada bir kitap için tanitım gonderileri atarım, isteyen cani sıkıldıkça bana yazar, bir sorunuz veya saçma bulduğunuz şeyleri eleştirirsiniz gibi gibi şeyler.

Sadece Lakayıt değil diğer kitaplar için de kullanirım hesabı böylece o kitaplara başlayacağım zaman haber vermiş de olurum. Zaten wattynin nereye gideceği belli değil :(

Kararı sizlere bırakıyorum, açayım mı açmayayım mı?

Şimdi ben yemek yemeye gidiyorum, siz de güzel güzel okuyun bölümü

╾━╤デ╦︻

"Önceki bölümde Akay ve Nefes, sırt sırta verip teröristleri indirmeye çalışmıştı. Teröristlerin sayısı arttıkça zor duruma düşmüşlerdi ve son dakika Yaver gelmiş, onları kurtarmıştı. Yaver, Akay ve Nefes'in yanına gelmişti ve daha sonra Akay ile birlikte güvenli bir eve girmişlerdi. En son Akay, Yaver'den maskesini çıkarmasını istemişti. Akay, Yaver'in Orkun çıkmasını beklerken Yaver, Alpay çıkmıştı."

"Oğlum sen niye yırtık dondan çıkan sik gibi her bokumda varsın?!"

Ulan bu mendeburun meymenetsiz yüzünden gına geldi!

"Sende." Kısacası o da benim hakkımda böyle düşünüyormuş.

Sıkıntıyla ofladım. İşaret ve baş parmağımla burun kemerimi ovuşturdum. Kendi çevremde bir tur döndüm. Durdum. Oruspu çocuğuna baktım. Sonra tekrar döndüm.

"Ebenin amı!" Tip tip baktı sadece. Arada kısa bir sessizlik oldu. Sonra aklıma bir şey geldi. "Pusula..." Farkındalıkla kaşlarım havalandı.

Boynundaki pusula dövmesi.

Pusula, Yaver'in kendi sembolüydü. Aynı benim kırmızı üzerine siyah ay yıldızım gibi. Ya da Yuva'nın tilki sembolü gibi.

Bizlerin sembolleri ve renkleri vardı. Ve bunların anlamlarından üçümüz dışında kimsenin haberi yoktu.

Yuva'nın rengi turuncu, sembolü tilkiydi. Tilkiler evcilleştirilemezdi. Bir an boyun eğdiğini sanarsanız, hemen elinizden kaçardı. Ele avuca sığmazdı ve sinirlendiğinde gerçekten çok vahşileşirdi.

Yaver'in rengi gri, sembolü pusulaydı. Pusula daima kuzeyi gösterirdi. Yaver'in kuzeyi ise amacıydı. Sekiz yönü vardı ancak daima kuzey baskındı. Kuzey, amacıydı evet ama diğer yönlerinin ne olduğunu bilmiyorduk. Aynı amacına ulaştığında neyle karşılaşacağımızı bilmediğimiz gibi.

Lakayıt'ın rengi kırmızı, sembolü siyah ay yıldızdı. O ay yıldız, intikamının üzerinde dağ gibi yükseliyordu. Siyah ay yıldızın altında huzurla durmam için, dünyamı karartan itleri öldürmeliydim. Ailemin katillerini yok etmeliydim. Siyah ay yıldızım beyaza dönüp parladığı zaman dünyama ışık gelecekti. O ışık neyi aydınlatacaktı, muamma.

Eski hayatımda güvendiğim sadece iki kişi vardı. Yuva ve Yaver. Biz üçümüz birbirimizin yüzünü görmesek de sadece birbirimize güvenirdik. Bizler birbirimize canımızı emanet ederdik. Öyle ki üçümüz duygusal bağ kurmuştuk kendi aramızda.

Mesela ben ve Yaver, Yuva'nın Lakayıt karargahında esir olduğunu biliyorduk. İntikam istediğini de biliyorduk. Hatta onun beklediği zamanı onunla birlikte bekliyorduk. O zaman geldiğinde Yuva'ya yardım edecektik.

LAKAYITHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin