47-İŞKENCE ALARMI

760 102 114
                                    

Selamlaaarrr

Size bir iyi bir kotü haberim var :)

Kötü haber: İşkence uygulamak, izletmek ve okutmak suçmuş. Ehe.

İyi haber: Zorla yaparsak suç. Ehehe.

Ulan bir baktım bunun suç olduğunu görünce dedim ben sıçtım sonra da biraz kurcaladım meğer sadece zorla yaparsanmış.

Üç yıldan on iki yıla kadar hapis cezası varmış bunun.

Neyse siz şimdi ZORLAMA OLMADAN işkence sahnemizi okuyun bakem

Not: İstek işkenceleri kullandım genellikle. Yani bu bölümü binevi siz yazmış gibi oldunuz ;)

╾━╤デ╦︻

"Önceki bölümde Akay, telefondan aradığı Yuva ile birlikte Alpay'a annesinin katili olan Ahin'in kim olduğunu söylemişlerdi. Ahin'i, yani Alaca'nın kocası Soner'i Lakayıt karargahında sorguya çekmişlerdi. En son Alpay, Ahin'e işkence edecekti."

Köşedeki bir sandalyeye rahatça kurulmuştum. Karşımdaki ikiliyi izliyordum. İşkenceyi yapamayacak olmam biraz moral bozsa da Yaver'in işkencelerini izlemek zevkliydi. Şimdi ise intikamının sonunu getiren Pusula'nın işkencesini izleyecektim.

İlk önce tek kullanımlık tulumlardan giydi. Sonra da eldiven ve maskesini taktı. Ve Pusula, ilk işkence aletini eline aldı. Ufak bir yüzme bıçağı. İlk olarak derisini yüzecekti. Hemen öldüreceğini sanmıyorum ama bununla başlaması... Hee anladım.

Sıçtın Ahin.

Piçin sağ elini aldı ve yüzme bıçağını yavaş yavaş derisinde gezdirdi. Bir yere baskı uyguladı, o bölgede deri diğer taraftan ayrılında derinin ucunu tutup çekti ve Ahin dev bir çığlık attı. Pusula ise elindeki deriyi demir bir kaba koydu.

Bu kadarcık deri yüzmesiyle oruspu çocuğunun ölme şansı çok çok azdı.

Sonra Pusula bana baktı, gözleriyle derisi yüzülen eli gösterdi. Anladığım için sırıtarak göz kırptım ancak onlar sadece göz kırpışımı gördüler maske yüzünden. Gerçi, Pusula anlamıştır benim sırıttığımı.

'Deriyi yakmak istiyorum.'

Evet, dediği buydu. Benden de bunun için bir şey istiyordu. Eğer Tilki, işkenceyi ve iskemce sırasında Pusula'nın istediklerini tahmin etmeseydi te yemekhaneye kadar gitmem gerekirdi. Şuan işkence yaptığımızdan kimsenin haberi yoktu. Hâlâ sorgudayız sanıyorlardı. Bu yüzden birisinden istersem şüphe çekerdik.

Galiba asansöre vermedikleri parayı sorgu odasının ses yalıtımı için kullanmışlar. Çünkü burada ne kadar bağırsak bağıralım, kulağını kapıya dayarsan bile duyamazdın.

Demirden bir rafın yanına gittim ve geniş bir tüpün içindeki suya tuz, limon, sirke ne varsa döktüm. Tüpü Pusula'ya verdim. O da derisi yüzülen eli tüpün içine koydu. Ahin yine çığlık çığlığa böğürdü. Daha sonra eli tüpten çıkardı. Ben de o sırada geçip kendi sandalyeme oturmuştum.

Bu sefer bir kerpeten aldı. Ben tırnaklarını çekecek diye beklerken adamın çenesini kavradı. Ağzını açtı ve dişlerini sökmeye başladı. Ben büyük bir heyecanla izliyordum. Yaptığı çok zekiceydi. Hem acı çektirdi hem de kendi kanını yutmasını sağlayacak bir şey yapmış oldu.

Bir çekiç, birkaç tane de şiş aldı. Bir şişin ucunu adamın kafasına denk getirdi ve çdkiçle vurarak şişi kafasına girdirdi. Birkaç kere daha yaptı aynı işlemi.

LAKAYITHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin