35- AKAY

3.3K 345 206
                                    

NASIL DA YENDİK AMK

NASIL. DA. YENDİK!!!!

Herkes götünü yalasın çılgın Türkler geliyor

Bu başarının onuruna bir bölüm ve DÜZGÜN bir şarkıyla karşınızdayım. Hadi okuyun bakem

╾━╤デ╦︻

"Önceki bölümde okey oyununun son turunu oynamışlardı. Akay ve Mir, Alpay ve Güney'i yenerek Güney'in, Efsun hanım ile randevuya çıkmasını sağlamışlardı. Güney, isyan ederek konaktan ayrılmıştı. Bir süre sonra da Alpay evine gitmişti. Alpay gitmeden önce Akay, o ve Şüheda'nın alttan alttan flört ettiklerini fark etmiş ikisini bozmuştu. Alpay'yı yolcu ettikten sonra kendisi Mir ile açık açık flört etmişti. Şüheda, elinde telefon ve yüzünde sırıtmayla içeri girince Akay, kıskançlık krizine girmek üzereydi. Şüheda, Akay'dan kaçarak gitmişti. Ardından da Mir, Akay'ı yemeğe davet etmişti. En son Akay, bulundukları konağın kime ait olduğunu kendi kafasında sorguluyordu."

Mir Atalay

Kliniğimdeki ofisimdeydim. Oturduğum tekerlekli dönen sandalyede bir ileri bir geri ilerliyordum. Sandalyeyi sabit tuttuktan sonra hareketsiz kalamayıp bir bacağımı sallamaya başladım gerginlikle.

Kendi topuğuna sıktın, Mir. Aferin.

"Derin nefes al. Rahatla." Kendi kendimi telkin ederken aynı zamanda kendime verdiğim komutları da uyguluyordum. Derin bir nefes aldım. Sonra nefes verdim. On saniye boyunca bunu tekrarladım.

Aptallığın dibine vurdun. Ancak bir mucize seni rezillikten kurtarır.

Gerginlikle alt dudağımı ısırdım. Kafayı dağıtmalıydım. Telefonu aldığım gibi bende olan tek oyuna girdim. PUBG. Babam öğrense yine evde 3. Dünya savaşı çıkarır. On dakika. Sadece on dakika oynayabilmiştim. Oyundan çıkıp telefonu kapattıktan sonra sandalyeyi ittirerek tam masanın dibine girdim. Masanın önündeki bilgisayarı şifreyle açtıktan sonra google amcayı açtım.

İlk buluşmada yapılmayacak şeyler nelerdir?

Önüme çıkan ilk siteye girdim. Bu siteyi beğenmeyince çıkıp hemen altındaki siteye girdim. Ben böyle siteler arasında gezinirken kapım aniden açıldı. Artık ne kadar dalmışsam kapı sesiyle irkildim.

"Kayınço!" Diyerek tüm neşesiyle içeri girdi eniştem Bora. Bora abinin ardından da askeri üniforması ve daha kurumamış teriyle abim. Bora abi, kendini masamın önündeki koltuğa atarken abim, ağır ve yorgun adımlarla eniştemin yanına çöktü.

"Hoşgeldiniz." Sakin çıkan sesimin aksine tabiri caizse paçalarım tutuşmuştu. Girdiğim siteleri kapatmak için olağanüstü bir hız sergiliyordum. Aynı zamanda da kimseye bir şey çaktırmamaya çalışıyordum.

Bu kadar şeye ne ara bakmışım?!

"Şimdi anlat bakalım, Mir. Konu ne?" Bora abi, masanın üzerindeki çikolatalardan birisini alıp paketini açtı. Bir yandan çikolata yerken diğer yamdan da pakeyi düzleştiriyordu.

"Bir konuda fikrinizi almak istiyorum." Ne de olsa ikisi de evliydi. Bora abi beş ay önce ablam Mira ile evlenmişti. Emir abim ise üç yıldır evliydi ve bir kızı vardı. Karısı Gül yenge ise uedi aylık hamileydi. Abimin bir kızı daha olacaktı.

"Bu adamdan fikir almak istediğine emin misin lan?" Abim yan yan Bora abiye baktı. Bora abi ise onu takmadan koltukta yayıldı ve çikolataları götürmeye devam etti.

"Değilim ama başka seçenek yok." Dediğimde çikolatalara uzanan Bora abinin eli havada dondu.

"Yazıklar olsun." Diyerek kaseyi alıp kucağına koydu. "O değil de bu çikolataları nerden aldın lan?" Abim onun kafasına vurdu.

LAKAYITHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin