Biliyorum, beni sikmek için hepiniz sıraya girdiniz. Ehe
Ama geçerli sebeplerim var☺️
Benim telefon cin çarpmış gibi delirince düzelir belki umuduyla format attım. Uygulamaları fln tekrar yüklemem gerekti. Watty hedabıma girince de taslak bolümlerin hepsinin silindiğini gördüm dedim ben sıçanzii
Bu sefer benim watty kafayı yedi taslaklara kaudetmeyi geçtim yeni bolüm oluşturamadım gittim VPN değiştirdim
Sonra geni bölüm yazayım derken dedim bunlar beni tersten tersten siker, en azından uzun bir bölüm olsun da gönüllerini alayım yazdım bi bölüm
Sonra o bölüm baktım çok sikimsonik oldu sildim bunu yazdım.
O kadar gotüm tırstı ki saat gecenin 02:48'i demeden bu saate kadar bölümü yetiştirmeye çalıştım zaten sarjım da bitti ekstra gerginim nys sg
Alın size 5069 kelimelik bir bölüm :)
Dip not: Wattye ne yaparsam yapayım video veya görsel yükleyemiyorum benim sikimsonik şarkılardan mahrum kalacaksınız
BU ARADA ŞİMDİ HATIRLADIM 29 EKİM CUMHURİYET BAYRAMIMIZ KUTLU OLSUNNN🇹🇷🇹🇷🇹🇷
╾━╤デ╦︻
"Önceki bölümde Akay, albaya karargahta köstebek olduğunu düşündüğünü söylemişti. Albaya bile güvenmediği için ona yalan bir plan anlatmıştı ve karargahta güvendiği tek insan olan Nefes Yüzbaşı ve Alpay'dan yardım alarak köstebekleri halletmişlerdi. Daha sonra Alpay ve Akay odada yanlız kalmışlar, Alpay da hemen telefonda birisiyle mesajlaşmaya başlamıştı. Kendi telefonunu tim odasına unutan Akay, Nefes'ten telefonunu getirmesini istemişti. Nefes, Akay'ın telefonunu getirdiğinde Akay, artık tamamen samimiyet kurduğu Alçin(Yuva/Tilki) ile biraz mesajlaşmış ve onun sayesinde Alpay'ın Umay ile mesajlaştığını öğrenmişti. Daha sonra canı sıkıldığı için önce amcasına, sonra da Umay'a mesaj atmıştı. Umay, anında geri dönüş yapmıştı ve Akay'a, Efsun'un çoktan geldiğini söylemişti. İkisi aşık eski toprak arasında kalan Umay, Akay'dan yardım istemişti ve Akay, karargaha gelmesini teklif etmişti. Daha sonra Akay, Umay gelene kadar timinin yanında takılmıştı ve hepsi hakkında tam görüş sahibi olmuştu. Üstelik ilk bölümlerde karşımıza çıkan Pelin hemşirenin Arif'in kardeşi olduğunu öğrenmişti. Umay gelince de ön bahçede onu karşılamış, biraz oturup kurabiye yemişlerdi. Tabi Umay, Efsun ve Güney'in evlenme kararı aldığını söyleyince yediği lokma Akay'ın boğazında kalmıştı. Bu olay sonrası Umay kurabiye paketlerinden birisini Akay'ın yanında bırakıp Alpay'ın yanına kaçmıştı. Çok kısa bir süre sonra ise Mir, Akay'a süpriz yapmak için askeriyeye gelmişti. Akay, Mir'in yine acınası bir flört girişimini büyük bir ustalıkla bozmuştu. Mir'in ricası üstüne birlikte tenha sayılabilecek bir parka gitmişlerdi. Ve Akay, ani gelen bir istekle Mir'in saçlarıyla oynamıştı. O sıra Mir'e, Dörtlü hakkındaki ve Gürgen dede ile ilgili her şeyi söylemişti. Daha sonra konu kendi evliliklerine gelmişti. Evlilikten sonra da Akay, gerçek bir tatile çıkmak istediğini ve bunun Mir ile birlikte olmasını istediğini söylemişti. En son da bunu konuşuyorlardı."
Kimse şuanki halimi anlayamazdı. Ama bence karakterimde de bir sorun var. Yan taraftan Umay'a bakıyorum da, yok, o normal. Kesin bu huy bana amcam olacak it heriften geçmiş. Amcama baktım, o da piç piç gülümsüyor. Utanmasa masaya çıkıp gazel okuyacak. Ki utanma duygusu olmadığı için bunu her an yapabilir. Tetikteyim.
Kıskanç olmak çok zor.
"E, Efsun teyze," Derken kendi ellerimle yaptığım ancak kursağımda kalan salatadan bir çatal aldım. "Otuz yıldır hayattayım, bir kere bile amcamdan adını duymadım. Sen de hiç gözükmedin." Alayla baktım ikisine de. "Şimdi de karşıma geçmiş yılların aşıkları gibi birbirinize bakıyorsunuz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LAKAYIT
Random"Şuan itibariyle şehirden bile çıkışınız yasak. Her hareketiniz kontrol altında tutulacak." "Peki sen, binbaşı?" Diye sordu. "Biyolojik olarak benim kızımsın. Kayıtlarda DNA testi raporu var. Neye güvenerek böyle konuşuyorsun?" "Merak etmeyin, Alkan...