Karne günü hediyesi olarak bomba bir bölüm ve şarkı ile karşınızdayım
Ablanız çok onurlu biri olduğu için onur belgesi verildi 🤙🏻
Ben sizleri bölüme uğruyor ve göt oluşlara dair yorumlarınızı okumaya kaçıyorum bb
╾━╤デ╦︻
"Önceki bölümde Akay helikopter düşmesi nedeniyle ağır yaralanmıştı. İyileşme süreci boyunca ona çok tanıdık gelen birisini görmüştü. İlk başta babası sansa da daha sonra amcası Güney olduğunu anlamıştı. Amcası ona Lakayıt karargahına nasıl geldiğini, yarbay Emir, Mir ve pilota ne olduğunu söylemişti. Ardından Akay'a önemli bir şey söyleyeceğini demiş, ama Akay sabah söylemesini istemişti. Akay uyumadan önce de Güney, Lakayıt projesinin ona ait olduğunu, ancak kendisi görevdeyken karargah yönetimini geçici olarak Levent Türkel'e bıraktığını söylemişti."
Kazadan Bir Süre Sonra
YazardanYarbay, birisinin seslenmeleriyle açtı gözlerini. İlk önce etrafı taradı. Kulağında bir çınlama, bacaklarında keskin bir acı vardı. Bacaklarına baktığı zaman helikopter parçalarından bazılarının bacaklarını sıkıştırdığını fark etti. Acıyla inleyerek ona seslenen kardeşine baktı.
"Mir. Aslanım iyi misin?" Yarbay etrafındaki enkaza bakıp kardeşini bulmaya çalıştı. Helikopter parçaları dışında hiçbir şey göremiyordu. "Neredesin?"
"Abi, pilottan ve Lakayıt'tan ses yok." Mir bir şey duyma, bir hareketlilik görme umuduyla etrafına bakındı. "Sağ kolumu hissetmiyorum. Bir de sağ gözüm kanıyor. Sen nasılsın?"
"Bacaklarım sıkışmış. Hareket edemiyorum." Yarbay etrafına bakarken şans eseri taş ve kayalık bir alanın kenarında yatan kadını fark etti. "Mir! Koçum Lakayıt'ı buldum. Hareket edemiyorum, kadının yanına gidebilir misin?"
Mir kendini zorlayarak ayağa kalktı. Kulak çınlaması, baş dönmesi ve göz kararması eşliğinde düşe kalka ilerledi. Lakayıt'ı göremedi ama abisini buldu. Yine kendini zorlayarak abisinin yanına gitti.
"Oğlum, ilk Lakayıt'a bak. Kadın benden daha önemli." Mir bir an tereddüt etse de sonra abisinin ona işaret ettiği tarafa yürüdü. Yerde yatan kadının yanına çöktü. Lakayıt'ın nabzını ölçtü. Çok hafifti. Hissedilemeyecek kadar hafif. Nefes alması kolay olsun diye mecbur olarak Lakayıt'ın yüzündeki maskeyi çıkardı.
"Akay?" Kadının yüzüne bakarken nutku tutulmuş gibiydi. Bunun iki sebebi vardı. İlki Lakayıt'ın Akay çıkması, ikincisi ise yüzünün yarısının gözükmüyor olması. Mir, Akay'ın nefesini kontrol etti, tekrar nabzına baktı. Kalp masajı yapacaktı ancak sağ kolu hissizleşmiş ve hareket etmiyordu. Bir telsiz bulma umuduyla helikopterin fazlasıyla hasar almış ana gövdesine gitti. Arada bir dönüp Akay'a bakıyordu. Sonunda bir telsiz buldu. Telsiz ilk başta çalışmasa da en sonunda ses gelmişti. Mir kaba taslak bulundukları bölgeyi ve durumlarının aciliyetini bildirdi. Çok geçmeden TSK askerleri gelmişti bile.
Akay'ın Komaya Girmesinden İki Gün Sonra
YazardanYarbay Emir'in bacakları felçliydi. Hayatının sonuna kadar felçli kalma ihtimali vardı. Pilot yoğun bakımdan çıkmıştı. Mir'in ise sağ gözü sarılmıştı ve sağ kolu alçıdaydı. Ve de sağ kulağı geçici duyu kaybı yaşıyordu. Tüm zararı sağ tarafı almıştı.
Lakayıt'ın Akay olduğunu öğrendikten sonra Mir Akay'ı daha çok merak etmeye başlamıştı. Abisi sayesinde Lakayıt hakkında az çok bilgisi vardı. Akay'ın komaya girdiğini öğrendikten sonra ve de Güney'in Akay komadayken Akay'a söyledikleri onun merakını iyice depreştirmişti. İçinden bir ses Akay'ın yanına gitmesini söylüyordu. Ancak onun bulunduğu odaya doktorlar ve tanımadığı bir adam, yani Akay'ın amcası Güney hariç giriş yasaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LAKAYIT
Random"Şuan itibariyle şehirden bile çıkışınız yasak. Her hareketiniz kontrol altında tutulacak." "Peki sen, binbaşı?" Diye sordu. "Biyolojik olarak benim kızımsın. Kayıtlarda DNA testi raporu var. Neye güvenerek böyle konuşuyorsun?" "Merak etmeyin, Alkan...