Normalde bölüm atmayacaktım ama zor da olsa yazabildim ve muazzam bir şarkı eşliğinde sizlere sundum.
Daha bir süre yokum ortalıkta. Ailevi meseleler.
Bu bölümü çerezlik atıyorum.
Nasıl da enerjim sömürülmüş gibi amk
╾━╤デ╦︻
"Önceki bölümde Akay, Mir, Alpay ve Güney, takımlara ayrılarak iddialı okey oynamışlardı. Mir ve Akay bir takım, Güney ve Alpay bir takım olmuştu. İlk el açan kişi Mir olmuştu ve Akay, amcasından Bodrumdaki yazlığı istemişti. İkinci eli ise Akay açmıştı. Bunun üzerine yazlık onların olmuş, iddia olarak da Güney'in, gençken mektuplaştığı Efsun hanım ile onların önünde randevuya çıkacak olmasıydı. Bu iddiayı Mir koymuştu. Üçüncü eli açan kişi ise Güney olmuştu. İddia olarak Mir, Akay'ın psikoloğu olacaktı. İddia durumu berabere olduğu için bir oyuna daha başlayacaklardı."
Istıkama bakıyor, aklımdan türlü hileler geçiriyor ve kazanmanın garanti olduğu yollar arıyordum.
Oyun başlayalı neredeyse yarım saat olmuştu. Sıra bana geldi. Oynadım. Sonra Mir'e geçti. Mir oynadı. Ve bu böyle devam etti. İki turdan sonra sıra amcamdayken Mir, bacağımı dürttü. Göz ucuyla ona baktım. Benden mavi renkli, 2 rakamlı taşı istiyordu. Elini taşa biraz hazla bastırdığında ek açacak olduğunu anladım. Alpay oynadı. Sıra bana geçti. Bendeki taşı ortaya koyup Alpay'ın bıraktığı taşı aldım. Ben ıstıkamı düzenlerken Mir ile birlikte aynı anda konuştuk.
"101!" İkimiz de el açmıştık.
"Aslanım lan!" Diyerek sarıldım Mir'e. Kahkaha atarak sarılışıma karşılık verdi. Omzunu pat patladım. Sarılışımız amcamın böğürmesiyle son buldu.
"Nasıl amına koyim?!" Ayağa kalktı. Şüheda'ya baktı. "Hile yaptılar mı?!"
"Onlar da sizin gibi hile yapmadı." Dedi Şüheda masum bir sesle. Aslında burada çok pis laf sokmuştu.
"Ulan... Ulan..." Dili tutuldu. Söyleyecek söz bulamadı. Hiç üzerine iddiaya girmediğimiz Alpay ise rahattı. Ben ve Mir hep amcam ile iddialaşmıştık. Tüm zarar amcama gittiği için Alpay da kurtulmuştu. Ama onun da sırası gelecek. Onunla ben şahsi olarak ilgileneceğim.
"Tanışalım bakalım, Efsun hanımla." Diyerek amcama şeytanice sırıttım. Çayımdan büyük bir yudum alırken gözlerimi amcamdan ayırmamıştım. "Sekiz gün içinde o kadını buluşmaya ikna etmelisin."
"Hepinizin amına koyim lan ben!" Diyerek ayağa kalktı. Ben ve Mir, bir an bile gözümüzü amcamdan ayırmadık. Alpay da amcam odadan çıktıktan bir süre sonra ayağa kalktı.
"Ziyaret bitti." Diyerek elindeki boş çay bardağını Şüheda'nın yanındaki tepsiye koydu. "Gidiyorum."
"Seni yolcu edeyim ben." Diyerek Şüheda da ayaklandı hemen. Onun bu hevesli halini kimse fark etmese de ben anlamıştım. Kafamda yine aynı ses, yine aynı cümle yankılandı.
"Akay ben aşık oldum."
"Otur lan yerine." Dedim hızlıca. Çayın son yudumunu da içip ayağa kalktım. "Camış kadar olmuş, kapıyı bulamayacak mı?"
"Haklı." Dedi Alpay. Sonra bana döndü. "Ama gelenek." Kaşlarımı vay şerefsiz oç sen de dünden razısın bakıyorum da der gibi kaldırdım.
"Öyle mi?" Alpay'ın yanına gittim ve kolundan tuttuğum gibi kapıya sürükledim. "Ben geçiririm seni canım arkadaşım." Dedim ironiyle.
"Pislik." Dedi bozulmuş şekilde. Onu götüme takmayıp ön bahçeye çıkardım. "Ne vardı?" Bunun anlamı kız geçirseydi beni işte sen ne karışıyorsun it olmalıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LAKAYIT
Random"Şuan itibariyle şehirden bile çıkışınız yasak. Her hareketiniz kontrol altında tutulacak." "Peki sen, binbaşı?" Diye sordu. "Biyolojik olarak benim kızımsın. Kayıtlarda DNA testi raporu var. Neye güvenerek böyle konuşuyorsun?" "Merak etmeyin, Alkan...