38-KÖY

1.5K 174 175
                                    

ŞAKA GİBİ AMK

Kim, hangi akla hizmet bir kitap okuma uygulamasına engel getirir? Ülkeler gençlerine okuma alışkanlığı kazandırmak için götünü yırtıyorken biz cidden bir şakaya kurban gidiyoruz.

Rezalet lan.

Ben ki metrode arkadaşıma yarrak kafa demişken polislere yakalanan ve o polislerin anırmasını sağlayarak rezil olan kişi, ömrümde bu engellemeden daha büyük rezalet görmedim!

Amına koduklarım sebebini de söylemiyorlar.

ULAN KİMİN TAVUĞUNA KIŞT DEDİK?!

KİMİN EŞEĞİNE KAMÇI VURDUK?!

ANANIZI MI SİKTİK LAN NE YAPTIK?!

Evet, bunlar o malum kişilerin eline geçerse ve beni bulurlarsa, Silivride yeni bir hayata başlarım jxbduhdudhdux

Neyseki soğuk havalara dayanıklıyım. O yüzden arsızlığa vurup küfretmeye devam ediyorum. Sizler için de birkaç küfür ederim.

Siz bölüme geçin, ben de sövmeye başlayayım jdbdjdjdj

╾━╤デ╦︻


"Önceki bölümde Güney'in ağzından Gurur, Kuzey, Karaca ve Efsun ile ilgili birazcık bilgi sahibi olmuş, Mir, Alpay, Şüheda ve Akay'ın onlara ne kadar bezediğini okumuştuk. Daha sonra Akay'ın ağzından Akay ve Mir'in, ilişkilerini arkadaşlıktan öteye taşımasına şahit olmuşuk. Mir, abisi Emir ve eniştesi Bora'nın verdiği taktikleri Akay'a söylemiş ve saçma bir flört faciası yaşanmıştı. Gece yarısı herkes evlerine dağılmış, sabah olduğunda da Akay, Ötüken timi ile birlikte sınır kapılarına pusu kurmuştu. Akay, keskin nişancılık yeteneklerini kullanarak imkansıza yakın bir atış yapmış, bayragı kendisine siper eden bir teröristi bayrağa zarar vermeden ve bayrağı düşürmeden öldürmüştü."

Tüm eşyaları toplayıp bulunduğum tepeden aşaği inerek timin yanına geldim. Son derece sakin şekilde cebimden sigara paketini çıkardım. Öyle normal paketli sigaraları filan kullanmam. Sigaranın hası tütündür lan. Diğerleri berbat lan. Nasıl içiyorlar anlamıyorum. En iyisi sarma sigara. Gönül isterdi ki drum tütün kullanalım ama çok zor bulunuyordu. Bu yüzden Adıyaman tütünü favori.

Ben sigaramı yakarken Ali Polat, itin üzerindeki bayrağı almış, dikkatlice katlayarak tırın içine koymuştu.

"O nasıl atıştı, komutanım?!" Hayretle konuşan kişi sarı pipi Akif idi. Sadece boş boş baktım göz ucuyla.

"Ayatımda iç bu kadar muuteşem bir atış görmedim, gomutanım." Lehçesi sayesinde trakya yöresinden olduğunu öğrendiğim, hayran hayran konuşan kişi de Ege'ydi. Bunun konuşmasına ne oldu lan?

"Bereket gelsin." Nefes'in yaptığı ufak espiriye eyvallay manasında başımı salladım. Askerlik modunu açmıştım. Albay her ne kadar Lakayıt olmak yok dese de benim bir parçamı benden koparamazdı. Lakayıt olmak elimde değildi.

Lakayıt olduğumu bilenler tam liste;

1) Amcam Güney Gürgen. Adam zaten projenin sahibi. Benim Lakayıt olduğumu bilmiyorsa siksin kendini.

2) Albay Sadık bilmemne. Nereden biliyor, kim söyledi bilmiyorum ancak Lakayıt olduğumu biliyorsa söyleyen kişi adama güveniyormuş demek.

3) Alpay Günata. Adam bok yoluna öğrendi. Tek başıma yapacağım bir görevde neden benimle gönderilmişti bilmiyorum.

4) Mir Atalay. Bu da bok yoluna öğrendi. Ama bak nasıl öğrendi, sorgulamadım.

5) Levent Türkel. Ona bizzat ben Lakayıt olacağımı söylemiştim. Zamanı geldiğinde de beni Akıncı olmak için aday gösteren oydu.

LAKAYITHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin