25- YENİ DNA TESTİ

5.7K 539 314
                                    

Yaw ben bir şey fark ettim. Taslaklarımdaki kitaplarda da yayınladıklarımda da girişi çok saçma yapmışım. İlk bölümler cidden bana aşırı saçma geliyor.

Galiba girişi beceremiyorum.

Aman bana ne lan. Sanki giriş bana girecek hsjdbxjndjdnxinx

Bu arada medyadaki şarkının bölümle alakası yok. Sadece ✨İçİmDeN gElDi✨

Ay neden bilmiyorum ama çok eğleniyorum sjsjsjjs

╾━╤デ╦︻

"Önceki bölümde Akay'ın geçmişinden amcası Güney ile olan bir anısını okumuştuk. Ardından da o uyurken üstünü örten Alpay yüzünden uyanması ve konuşmadan anlaşmalarını okumuştuk. Alpay ilik kanseri olan Şüheda'yla iliğinin uyuştuğunu ve donör olmak istediğini söylemişti."

Sabah olmuştu. Geldiğimden beri görmediğim Zafer meğer sonunda savcı olduğunu hatırlamış, işlerinin başına dönmüş. Lakin ne yazık ki bir gün daha izin almak zorunda kalmıştı. Sadece o değil, Rusyadan asla ayrılmayan Turan, hastanede sürünen ama asla denk gelemediğim Sancak ve emekliye ayrılmış gibi olup hâlâ daha sicilinin aklanmasını bekleyen Alkan bey. Kısaca hain Kurt, oruspu Duru ve hasta yataklarındaki Şüheda hariç herkes.

Artık bazı şeyleri konuşma vakti gelmişti.

"Bizi niye topladın? Önemli bir toplantıyı ertelemek zorunda kaldım." Diyen Turan salağıydı.

"Kızım önemli demişse vardır bir sebebi." Diyen ise Alkan beydi. Her ne kadar dayı sende bi si- demek istesem de demedim. Büyüğe saygılı olmayı öğretmişti annem. Sırf onun için susuyorum.

"Keşke şu kızım düşkünlüğünüzü Şüheda için de uygulasaydınız." Derken yan yan bakıyordum adama. Onların evine gelmiştim. Kendi evimde asla olmazdı. Bunları evime sokup da uğursuzluklarını bulaştıramam.

"Gerçekten Akay, neden toplandık? Hem annem ve Kurt nerede?" Lan buna söylemediler mi? Ah geri kalmış Sancak.

"Cidden, Kurt ve annem nerede?" Diye sordu bu sefer Turan. Alkan beye baktığımda gözlerinin hafifçe dolduğunu fark ettim. Valla eğer oturup ağlarsa siktir olup giderim.

"Cehennemdeler." Dedim sadece. Ardından da direkt ortaya sordum. "Kalp hastası olan falan var mı?" Herkes olumsuz anlamda başını sallayınca alıştırma gereği duymadan bodoslama anlattım her şeyi.

"Kurt Alkan beyin oğlu değil. O kadın babanızı aldatmış, ne olur ne olmaz diyerek sizler için, ben ve Şüheda için tekar DNA testi yaptıracağım. İtiraz etme hakkınız yok. Geciktirmeye lüzum yok. O yüzden hastaneye gidiyoruz." Oturduğum koltuktan kalkıp direkt olarak evlerinin bahçesine çıktım. Arkamdan gelen yoktu. Bir süre bekledim arabamın içinde. Tam yanlarına gidip niye gelmiyorsunuz amına koyim alt tarafı oruspu çocuğu olabilirsiniz dedim diyecekken sonunda dört erkek de yıkılmış halde çıktı.

Zafer içerideyken hiç konuşmamıştı. Ve açıkçası bu hali daha çekilmez geliyordu. Bunun susması çok rahatsız ediyordu amına koyim.

Onlar tek bir arabaya binmişken ben çoktan bahçelerinden çıkmıştım. Çok geçmeden onları da arkamdan gelirken gördüm dikiz aynasından. Çabuk toparlandılar ya. Galiba?

Bir caddeden geçerken geçen sefer kurabiye aldığım ve ekonomiye sövdüğüm fırını görmemle durdum. Benim durmamla Dinçer erkekleri de durmuş, arabadan inmişlerdi. Ben ise çoktan fırına girmiştim.

"Kolay gelsin." Diyerek girdiğimde geçen sefer de kasada olan teyze bana baktı el örgüsünü bırakıp.

"Buyur hanım kızım?" Dediğinde geçen sefer aldığım ve Şüheda'nın çok beğendiği kurabiyeden paket yaptırdım. Parasını ödeyip çıkmam ile ördek yavrusu gibi peşimden gelen Dinçer ailesini -ki artık ortada aile kalmadı formaliteden diyorum- de benimle beraber çıktı.

LAKAYITHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin