11.03. 2024
Wielki Zachary Goldman zdobywcą Oscara!
Zachary Goldman, aktor, który swoją karierę rozpoczynał na deskach londyńskiego teatru, od wczoraj jest zdobywcą najbardziej prestiżowej nagrody filmowej. Jego kariera od początku rozwijała się w błyskawicznym tempie. Po jego udziale w tragicznym przedstawieniu w teatrze Variete, dostał propozycję kolejnych spektakli, rozkochując w sobie cały kraj. Niedługo później wyjechał do Europy by podbić kolejne serca. Kilka lat później otrzymał pierwszą propozycję zagrania w filmie co sprawiło, że pokochał go cały świat. Dziś Zachary Goldman jest najbardziej znanym aktorem na całym świecie. Ludzie marzą o to by zdobyć jego autograf czy zrobić sobie z nim zdjęcie.
Prestiżową nagrodę otrzymał za główną rolę w nowej adaptacji filmowej znanego klasyka – „Romeo i Julia". Wszyscy jego fani kompletnie oszaleli na punkcie jego występu.
Podczas swojej przemowy po otrzymaniu nagrody, Goldman wspomniał swoje początki w teatrze Variete. Choć nigdy publicznie nie wypowiedział się na temat tragedii, do której doszło w w 2011 roku, swoimi słowami wskazał, że wciąż o niej pamięta.
Wspomniał również Christiana Hamptona – aktora i reżysera, który tragicznie zginął w teatrze Variete – „Dla mojego najlepszego przyjaciela na zawsze. Dla Christiana. Dziękuje, że dałeś mi szansę. Dziękuje, że wspierałeś mnie przez całe przygotowania do pierwszego przedstawienia. Dziękuje, że namówiłeś mnie do wyjścia na scenę. Dziękuje, że przy mnie byłeś. Tęsknię za tobą każdego dnia. Mam jednak nadzieję, że widzisz mnie gdzieś z góry i choć trochę się uśmiechasz, choć przecież tak bardzo nie lubiłeś tego robić". Właśnie te słowa wypowiedział, zanim zszedł ze sceny by cieszyć się sukcesem.
Nie możemy doczekać się kolejnych sukcesów aktora. Jak sam mówi, teraz jednak skupi się na rodzinie, gdyż niecały miesiąc temu na świecie pojawiło się jego szóste dziecko.
Syn, którego nazwał Christian.
Koniec.
Jeśli spodobała ci się ta historia koniecznie odezwij się z komentarzu! Każde słowa wsparcia czy krytyki pomagają mi się rozwijać.
Mam jednak nadzieję, że zakochaliście się w Christianie Hamptonie tak mocno jak ja.
Do następnego <3 - W.
CZYTASZ
Ostatni Akt
RomansaRomeo zakochał się w Julii od pierwszego wejrzenia. Christian doznał tego samego ze swoją własną Julią. Kochankowie z Werony zginęli nie mogąc żyć bez siebie nawzajem. Christian był zbyt słaby, by opuścić ten świat. Przynajmniej fizycznie. Jego dus...