Daily News London

2 0 0
                                    


Daily news London

25 grudnia 2010

Okrutne morderstwo w najpiękniejszym teatrze w mieście!

23 grudnia w teatrze „Variete" doszło do okrutnej zbrodni. Podczas odgrywanego tam wtedy przedstawienia, doszło do morderstwa. Ofiarą jest Hailie Stuart, córka Edwarda i Octavii Stuart jak i narzeczona słynnego aktora – Christiana Hamptona. Zginęła przez pojedynczy strzał w serce, siedząc na widowni, podczas przedstawienia, które było właśnie odgrywane. Policja nie ujawnia na razie szczegółów śledztwa – nie wiadomo skąd padł strzał, czy była to zaplanowana zbrodnia i kto się jej dopuścił. Jeszcze większą tragedią jest fakt, że gdy kobieta umierała, jej narzeczony Christian Hampton grał główną rolę w przedstawieniu – wpatrywał on się we wszystko co działo się z jego ukochaną prosto ze sceny.

Teatr pozostaje zamknięty na czas śledztwa, wszelkie premiery zostały wstrzymane.

Widzowie przesyłają najszczersze kondolencje panu Hamptonowi, który w tej sprawie nie wygłosił jeszcze żadnego komentarza, jednak z naszych źródeł wynika, że policja przeprowadziła już przesłuchanie.

Bliskim Panny Stuart przesyłamy najszczersze kondolencje, tak jak miliony, który liczą na szybki powrót Pana Hamptona na scenę. Czy jednak będzie on w stanie stanąć jeszcze kiedyś na deskach teatru po tym co się wydarzyło?

Ostatni AktOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz