AAAAAA BÖLÜMMM ATTIMMMM. DANS DANS DANS.
Bi heyecanlandık bi kendimize geldik. O zaman bölümü okuyabiliriz artık.
Hepinize iyi okumalar.
**
Çarşamba...
Gökalp...
Sabah gözlerimi acıyla açmaya çalışmıştım. Ama pek becerebildiğim söylenemezdi. Başım da ağrıyordu. Bütün bedenim akşamdan kalma olduğumu bana bas bas bağırıyordu.
Yerimde hareket etmeye çalıştımda belimdeki kolla yerimde kalmıştım. Çağlar arkamdan bana sarılmıştı. Başımı geri yastığa koyduğumda uyumaya devam etmeyi düşünmüştüm. Ama bir şeyler... bir şeyler çok... ten tene hissettiriyordu.
Çağlar'ın nefesini boynumda hissederken yavaşça yorganı kaldırdım. Anadan doğma çıplak olduğumu fark ettiğimde ise yutkunmuştum. Çağlar'ın üstü de çıplaktı. Göğsü sırtımda, kolu ise belimdeydi. Ve sorun şuydu ki arkamda da bir şeyleri çok net hissedebiliyordum.
Yerimde hareketsiz kalırken dün gece ne olduğunu düşünmeye çalışmıştım. Ama Selim'den sonrası yoktu. Dün gece ben Çağlar'la ne yaşamıştım? Yapmış olabilir miydik? Ama belimde bir ağrı hissetmiyordum. Belki basit bir oynaşma olabilirdi. Ama neden çıplaktım?
Arkamda olan hareketlenmeyle ona baktım. Çağlar doğrulurken, "Günaydın," dedi ve yerinde esnedi. Ben de, "Günaydın," derken örtüyü göğsüme doğru çekiştirmiştim. Gerçi neyi saklamaya çalışıyorsam. Göreceğini görmüştü zaten.
Aniden elini beline atıp sızlandığında dik dik ona baktım. "Neden belini tutuyorsun?" Bir an durup bana dönmüştü.
"Dün birileri tepemde olduğu için olabilir mi?" dediğinde ağzım beş karış ona baktım. "Hatırlamıyorsun değil mi?" dedi. Başımı iki yana salladım. "Eve sarhoş geldin. Geldiğin gibi de üstüme atladın. Bir güzel elleyip yatağa attın ya. Hatırlamıyorum diyor bir de."
"Yapmamışımdır."
"Yaptın," dedi. "Çok hoşuma gitti. Hiç sesimi çıkarmadım. Yatağa attın. Üstüme de çıktın. Vurdun kırbacı, vurdun kırbacı. Yapma dedim. Yapmaya devam ettin."
Dik dik ona baktığımda bir süre susup bana baktı. "Kırbaç?" dedim, ciddi misin, der gibi. "Ben? Kırbaç? Vurdum? Sana?"
Bana baktıktan sonra, "Sonuncuyu biraz abarttım değil mi?" dedi. Elimle koluna bir tane geçirdiğimde şaşkınlıkla bana bakmıştı. "Bu ne içindi?"
"Sen benimle dalga mı geçiyorsun?" Örtüyü tutup kendime çekmiştim. Yataktan kalmaya çalırken, "Hayır," demişti.
"Tamam sonuncuyu abarttım ama gerçekten elledin beni. Hatta küçük Çağlar'ı seviyorum da dedin."
"Ağzından çıkanı kulağın duysun," dedim ayağa kalkıp ilerlerken.
"Yalan söylemiyorum ki," dedi aceleyle. "Hem baştan çıkarılıp ellenen benim. Kurban benim burada. Neden azar yiyorum?"
Banyoya girmeden önce durup ona baktım. "Madem bu durumdan rahatsızsın o zaman bu gece koltukta yatarsın Çağlar'cığım. Hem baştan çıkarılmazsın hem ellenmezsin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ev Arkadaşım | bxb (Düzenleniyor)
Teen Fiction"Herif beni evden atacak. Yarına kadar nereden bir ev bulabilirim ki?" Kulak misafiri olduğum konuşmayla beraber arka masamda oturan dörtlüye döndüm. Son konuşan kişiye hitaben, "Aslında ben bir ev arkadaşı arıyorum. İsterse-" dememe kalmadan "Olur...