Το πήρα απόφαση. Τέλος ο Άρης.
Έχει καταντήσει να είναι μια τοξική σχέση. Αρχικά ήταν αυτός που μου έκανε μπούλινγκ. Στη συνέχεια άλλαξε. Μου χάρισε πολλές ωραίες στιγμές και όμορφα συναισθήματα αλλά τώρα, μέρα με τη μέρα μου τα παίρνει όλα πίσω. Δε γίνεται να ανέχομαι άλλο τέτοια συμπεριφορά.
Φίλησε τη Σοφία μπροστά μου, εσκεμμένα για να με πληγώσει νομίζοντας πως έχω φιλήσει τον Στέφανο. Του εξηγώ ότι δεν τον κεράτωσα ποτέ και δεν του έστειλα ποτέ εκείνο το καταραμένο μήνυμα. Στη συνέχεια αυτός τι κάνει; Κρατάει απόσταση. Ούτε να επικοινωνήσει μαζί μου αν είμαι καλά μετά το συμβάν. Ούτε να μου πει αν με πιστεύει ότι δεν φίλησα ποτέ άλλον. Ανταυτού τον βρίσκω γυμνό με τη Σοφία.
Ως εδώ και μη παρέκει. Αρκετά ανέχτηκα. Καιρός να φροντίσω τον εαυτό μου. Αξίζω καλύτερα.
Τις τελευταίες μέρες με παίρνει συνέχεια τηλέφωνα αλλά δεν απαντάω. Μου στέλνει και μηνύματα που πάλι δεν απαντάω. Όλο γράφει συγνώμη και πως πρέπει να μιλήσουμε και πως με τη Σοφία δεν έγινε τίποτα και γενικά μπούρδες.
Εγώ έχω πέσει με τα μούτρα στο διάβασμα. Πλησιάζει η εξεταστική και ανυπομονώ να περάσει ο καιρός να πάω σπίτι μου για το καλοκαίρι.
Χτυπάει το κουδούνι και κάτι μου λέει πως είναι ο Άρης.
Πάω να ανοίξω και φυσικά έχω δίκιο. Μπροστά μου είναι ο γόης της κακιάς ώρας.
"Να περάσω;" με ρωτάει διστακτικά.
"Έλα για να τελειώνουμε μια και καλή." Του απαντάω.
Κάθεται στον καναπέ και κάθομαι απέναντί του στην πολυθρόνα.
"Συγνώμη." Μου λέει.
Μου έρχονται στο νου οι στίχοι από ένα τραγούδι της Βίσση.
"Με μια συγνώμη, συγνώμη μα δε γίνονται και θαύματα."
"Το ξέρω, μπορώ να ζητήσω πολλές." Μου απαντάει.
"Άρη, κουράστηκα. Ειλικρινά κουράστηκα."
"Συγνώμη μωρό μου."
"Μη με λες έτσι." Φωνάζω κλείνοντας τα αυτιά μου.
Με κοιτάζει δήθεν πληγωμένος.
"Εσύ, τρελάθηκες στη σκέψη και μόνο ότι φίλησα τον Στέφανο. Που δεν το έκανα και ποτέ. Εγώ σε είδα να φιλάς τη Σοφία και μετά σχεδόν σας έπιασα στα πράσα να το κάνετε."
"Για το φιλί έχεις δίκιο, μεγάλη μαλακία μου. Το μετάνιωσα αμέσως μόλις το έκανα. Είδα τον τύπο να σε φλερτάρει και ζήλεψα. Όταν σε χάιδεψε τρελάθηκε το μυαλό μου."
ESTÁS LEYENDO
Σε βλέπω και ερεθίζομαι
RomanceΆννα και Άρης. Αυτή; Ήσυχη, ντροπαλή, το καλό κορίτσι που κρύβει την ομορφιά της κάτω από φαρδιά, άκομψα ρούχα και παλιομοδίτικα γυαλιά. Αυτός; Δυναμικός, γυναικάς, κούκλος και τρομερός στο κρεβάτι. Η φαντασίωση κάθε γυναίκας. Τι θα γίνει όταν διασ...