*Μήνυμα από την Rainbow: Στα κεφάλαια 60 και 61 έχω κάνει ένα λάθος στην πλοκή κι έτσι τα ανεβάζω ξανά μαζί, διορθωμένα με αλλαγές και κάποιες προσθήκες στο τέλος. Πείτε μου τη γνώμη σας για τις αλλαγές. Περιμένω με αγωνία. Καλή ανάγνωση.*
*** Δέκα χρόνια μετά ***
"Όχι, δεν έχει διορθωθεί το πρόβλημα. Στα 30.000 άτομα πέφτει ο σέρβερ. Όχι, δε γίνεται να συνεχίσουμε. Ένα μήνα τώρα λες πως θα λύσεις το πρόβλημα, όμως ακόμη δεν το έχεις καταφέρει." Το χέρι του αρχίζει να με χαϊδεύει στους μηρούς κι εγώ δεν μπορώ να συγκεντρωθώ στο τηλεφώνημά μου.
Βάζω λίγο στη σίγαση το ακουστικό μου, να μη με ακούει ο συνεργάτης μου και του λέω, "Αγάπη μου, περίμενε λίγο. Είναι σημαντικό τηλεφώνημα."
Επιστρέφω στην κλήση μου και συνεχίζω, "Λυπάμαι αλλά πρέπει να διακόψουμε τη συνεργασία μας. Τι εννοείς πως πρέπει να πληρώνω μέχρι το τέλος του έτους; Εσύ με αναγκάζεις να διακόψω το συμβόλαιο μας, γιατί από την πλευρά σου δεν τηρείς όσα έχουμε συμφωνήσει. Κάθε φορά που πέφτει ο σέρβερ, χάνω χρήματα." Το χέρι του όμως έχει πλησιάσει το αιδοίο μου και με χαϊδεύει.
"Όχι, δεν έχεις δίκιο. Αν διαβάσεις καλά το συμβόλαιό μας Αααα!" Το χέρι του με έχει ανάψει και ούτε να μιλήσω δεν μπορώ. Μια ερωτική κραυγή βγαίνει από μέσα μου και σε λίγο θα γίνω ρεζίλι στον συνεργάτη μου.
"Με συγχωρείς, χύθηκε ο καφές πάνω μου και πρέπει να κλείσω. Θα σε πάρω αργότερα τηλέφωνο." Λέω βιαστικά και κλείνω στη στιγμή το τηλέφωνο.
Χωρίς αντιπερισπασμό πλέον γυρίζω και τον φιλάω. "Αγάπη μου, ρεζίλι πήγα να γίνω." Του λέω και βυθίζομαι στον έρωτά του. Τα κορμιά μας γλιστράνε το ένα πάνω στο άλλο, σάρκα πάνω σε σάρκα και σύντομα έρχεται η κορύφωση.
"Ανυπομονώ να παντρευτούμε και να ξεκινήσουμε τη δικιά μας οικογένεια, Άννα μου."
"Κι εγώ το ίδιο Μίλτο μου."
Στη συνέχεια φιλιώμαστε και τον αποχαιρετάω.
"Τα λέμε το βράδυ." Του λέω.
"Μείνε λίγο ακόμη." Με παρακαλάει.
"Δε γίνεται αγάπη μου, πρέπει οπωσδήποτε να βρω λύση στο πρόβλημά μου." Λέω και τον αποχαιρετάω.
Στο γραφείο, έληξα τελικά τη συνεργασία με τον Σταύρο, χωρίς να με αναγκάσει να πληρώνω μέχρι τον Δεκέμβρη. Γιατί να του πληρώσω άλλωστε άλλους δύο μήνες ενώ δεν φταίω; Με τον Σταύρο συνεργαζόμαστε τα τελευταία τέσσερα χρόνια, από τότε που άνοιξα δειλά δειλά το e-shop μου. Στην αρχή συνεργαζόμασταν άψογα, όμως τώρα που έχω επεκταθεί δεν μπορεί να ανταπεξέλθει.
ESTÁS LEYENDO
Σε βλέπω και ερεθίζομαι
RomanceΆννα και Άρης. Αυτή; Ήσυχη, ντροπαλή, το καλό κορίτσι που κρύβει την ομορφιά της κάτω από φαρδιά, άκομψα ρούχα και παλιομοδίτικα γυαλιά. Αυτός; Δυναμικός, γυναικάς, κούκλος και τρομερός στο κρεβάτι. Η φαντασίωση κάθε γυναίκας. Τι θα γίνει όταν διασ...