Κεφάλαιο 60

1.8K 146 61
                                    

*** Δέκα χρόνια μετά ***

"Όχι, δεν έχει διορθωθεί το πρόβλημα. Στα 3000 άτομα πέφτει ο σέρβερ. Όχι, δε γίνεται να συνεχίσουμε. Ένα μήνα τώρα λες πως θα λύσεις το πρόβλημα όμως ακόμη δεν το έχεις καταφέρει." Το χέρι του αρχίζει να με χαϊδεύει στους μηρούς κι εγώ δεν μπορώ να συγκεντρωθώ στο τηλεφώνημά μου.

Βάζω λίγο στη σίγαση το ακουστικό μου, να μη με ακούει ο συνεργάτης μου και του λέω, "Αγάπη μου, περίμενε λίγο. Είναι σημαντικό τηλεφώνημα."

Επιστρέφω στην κλήση μου και συνεχίζω, "Λυπάμαι αλλά πρέπει να διακόψουμε τη συνεργασία μας. Τι εννοείς πως πρέπει να πληρώνω μέχρι το τέλος του έτους; Εσύ με αναγκάζεις να διακόψω το συμβόλαιο μας, γιατί από την πλευρά σου δεν τηρείς όσα έχουμε συμφωνήσει. Κάθε φορά που πέφτει ο σέρβερ, χάνω χρήματα." Το χέρι του όμως έχει πλησιάσει το αιδοίο μου και με χαϊδεύει.
"Όχι, δεν έχεις δίκιο. Αν διαβάσεις καλά το συμβόλαιό μας Αααα!" Το χέρι του με έχει ανάψει και ούτε να μιλήσω δεν μπορώ. Μια ερωτική κραυγή βγαίνει από μέσα μου και θα γίνω ρεζίλι.

"Με συγχωρείς, χύθηκε ο καφές πάνω μου και πρέπει να κλείσω. Θα σε πάρω αργότερα τηλέφωνο."  και κλείνω στη στιγμή το τηλέφωνο.

Χωρίς αντιπερισπασμό πλέον γυρίζω και τον φιλάω. "Αγάπη μου, ρεζίλι πήγα να γίνω." Του λέω και βυθίζομαι στον έρωτά του. Τα κορμιά μας γλιστράνε το ένα πάνω στο άλλο και σύντομα έρχεται η κορύφωση.

"Ανυπομονώ να παντρευτούμε και να ξεκινήσουμε τη δικιά μας οικογένεια, Άννα μου."

"Κι εγώ το ίδιο Μίλτο μου."

Στη συνέχεια φιλιώμαστε και τον αποχαιρετάω.

"Τα λέμε το βράδυ." Του λέω.

Στο γραφείο, έληξα τελικά τη συνεργασία με τον Σταύρο, χωρίς να με αναγκάσει να πληρώνω μέχρι τον Δεκέμβρη. Γιατί να του πληρώσω άλλους δύο μήνες ενώ δεν φταίω; Με τον Σταύρο συνεργαζόμαστε τα τελευταία τέσσερα χρόνια, από τότε που άνοιξα δειλά δειλά το e-shop μου. Στην αρχή συνεργαζόμασταν άψογα, όμως τώρα που έχω επεκταθεί δεν μπορεί να ανταπεξέλθει.

Αλλά μάλλον έχετε μπερδευτεί γιατί δεν σας έχω πει τα νέα μου τα τελευταία δέκα χρόνια. Μετά την Κρακοβία και αφού πήρα το πτυχίο Χημείας, την επόμενη χρονιά έκανα ένα μεταπτυχιακό στην κοσμητολογία στο Λονδίνο στην Αγγλία, διάρκειας δύο χρόνων. Στη συνέχεια έμεινα και εργάστηκα εκεί αρχικά σε ένα νοσοκομείο στην γραμματειακή υποστήριξη απεικόνισης μηχανημάτων, ενώ στη συνέχεια στον τομέα των καλλυντικών. Παράλληλα παρακολουθούσα και πολλά σεμινάρια αισθητικής και κοσμητολογίας. Ο στόχος μου ήταν να δημιουργήσω το δικό μου εργαστήριο βιολογικών, φυσικών καλλυντικών το οποίο και κατάφερα πριν τέσσερα χρόνια. Αρχικά τα δημιουργούσα σπίτι μου σε ένα δωμάτιο που διαμόρφωσα κατάλληλα. Έφτιαξα το brand μου, bioSoma. Έφτιαξα βιολογικές κρέμες σώματος με φυσικά υλικά και ξεκίνησα να τις πουλάω σε μικρά μαγαζιά. Στη συνέχεια επεκτάθηκα και σε άλλα καλλυντικά και άνοιξα το δικό μου e-shop με τη βοήθεια του Σταύρου, γιατί εγώ δεν τα πάω και πολύ καλά με τους υπολογιστές.

Σε βλέπω και ερεθίζομαιDonde viven las historias. Descúbrelo ahora