Κεφάλαιο 19

48.1K 1.7K 175
                                    

"Σου αρέσει αυτό που βλέπεις μικρό μου;" Με ρωτάει ο Άρης με ένα αυτάρεσκο χαμόγελο.

"Πέρνα μέσα Άρη." Του λέω δήθεν αδιάφορα και του γυρίζω την πλάτη μου και προχωράω προς το σαλόνι αφήνοντάς τον μόνο του να στέκεται στην είσοδο.

Ξάφνου την ίδια ώρα που ακούω την πόρτα να κλείνει, δύο χέρια τυλίγονται από πίσω μου και με σηκώνουν απότομα από τη μέση. Εγώ αυθόρμητα τσιρίζω και κλοτσάω τα πόδια μου στον αέρα.

"Άσε με κάτω!" Του φωνάζω! Αλλά ταυτόχρονα μικρά χαχανιτά βγαίνουν από το στόμα μου μαζί με τις τσιρίδες.

Ο Άρης αρχίζει να με δαγκώνει απαλά στο λαιμό και εγώ παλεύω να βγω από την αγκαλιά του. Ύστερα νιώθω τη γλώσσα του να χαϊδεύει τα σημεία που δάγκωσε και εγώ παγώνω. Ανίκανη να κουνηθώ νιώθω τον Άρη να φιλάει με ένταση εκείνο το σημείο στην καμπύλη του λαιμού μου και μου κόβεται η αναπνοή. Τι σας έλεγα πριν; Το σώμα μου βρίσκεται μονίμως σε αναμμένα κάρβουνα και ένα και μόνο φιλί του, ξεσηκώνει μέσα μου μια πυρκαγιά που είναι έτοιμη να καταστρέψει κάθε λογική σκέψη από το μυαλό μου. Με αφήνει κάτω, με γυρίζει και με φιλάει με πάθος στο στόμα. Εγώ ζαλίζομαι και πιάνομαι σφιχτά από την μπλούζα του. Ο Άρης διακόπτει το φιλί και επιτέλους ανασαίνω ξανά.

"Δε μου είπες; Σου άρεσε αυτό που έβλεπες πριν;" Με ρωτάει πονηρά!

"Τι εννοείς; Δεν έβλεπα κάτι." Του απαντάω δήθεν αθώα.

"Μικρό μου με έτρωγες με τα μάτια σου στην είσοδο." Απαντάει αυτάρεσκα.

"Έχω κατεβάσει μια ταινία να δούμε που πιστεύω θα σου αρέσει πολύ. Περίμενε να φέρω το φλασάκι το έχω στη τσάντα μου." Του λέω αλλάζοντας θέμα.

Τον αφήνω να περιμένει στο σαλόνι και πηγαίνω στο δωμάτιό μου όπου και έχω αφήσει τη τσάντα μου για να πιάσω το φλασάκι με την ταινία. Το χρειάζομαι αυτό το μικρό διάλειμμα μακριά του για να ανασυντάξω τις δυνάμεις μου. Αυτήν τη στιγμή είμαι απίστευτα ερεθισμένη και δεν υπάρχει περίπτωση να συγκεντρωθώ στην ταινία. Δυο τρεις ανάσες να πάρω μακριά του και ίσως καταφέρω να βγάλω τις πονηρές σκέψεις με πρωταγωνιστή αυτόν από το μυαλό μου. Ίσως λέω, γιατί πολύ αμφιβάλω, αλλά θα προσπαθήσω έτσι και αλλιώς.

Ωχ ωχ ωχ. Πολύ επικίνδυνο αυτό. Ο Άρης με ακολούθησε μέσα στο υπνοδωμάτιό μου και με πλησιάζει με βλέμμα αρπαχτικού που κοιτάει τη λεία του.

"Άρη πάμε έξω να δούμε την ταινία." Του λέω πανικόβλητη την ώρα που μου ορμάει για άλλο ένα παθιασμένο φιλί.

Σε βλέπω και ερεθίζομαιOù les histoires vivent. Découvrez maintenant