Περιμένω καθιστή στο κρεβάτι του ενώ ο Άρης πήγε να ανοίξει. Δε σας κρύβω πως έχω μεγάλη περιέργεια να δω ποιος ή ποια είναι τέτοια προχωρημένη ώρα στην πόρτα.
"Γιατί στο διάoλο δεν απαντάς το κινητό σου;" Ακούω να τον ρωτάει μια εξαγριωμένη γυναικεία φωνή που ανήκει στην πολυαγαπημένη μου Λίλη.
"Εε;" Απορεί ο Άρης με την ελαφρώς νυσταγμένη του φωνή.
"Άσε τα εε κωλόπαιδο και λέγε που εξαφανίστηκε η Άννα!" Ακούω τη Λίλη να ρωτάει σχεδόν απειλητικά θα έλεγα.
"Την σκότωσα και πέταξα το πτώμα της στη θάλασσα!" Λέει ο Άρης κοροϊδευτικά.
"Κολλητέ, αν θες άλλοθι για το φόνο ψάξε αλλού γιατί εγώ ήμουν με ένα καινούργιο γκομενάκι. Πρώτο πράμα!" Λέει ο Χάρης εμφανώς διασκεδάζοντας με το όλο θέμα.
Μα καλά πόσα άτομα ήρθαν βραδιάτικα στο σπίτι!; Επιδρομή μας έκαναν;
"Με πουλάς, ρε αρχίδι, σε αυτήν την κρίσιμη στιγμή της ζωής μου; Φίλος σου λέει μετά!" Συνεχίζει την πλάκα ο Άρης.
"Λέγε τώρα που είναι η Άννα, μη σε σκοτώσω εγώ, γιατί μετά θα ψάχνει η αστυνομία το δικό σου πτώμα στον πάτο της θάλασσας." Λέει η Λίλη με αρκετή δόση δηλητήριου στη φωνή της.
"Αδερφέ, είναι ο μόνος τρόπος να γλιτώσεις τη στενή. Θα σε έσωζα από τα νύχια της τρελής ξαδέρφης μου αλλά νομίζω πως είναι καλύτερα στον πάτο της θάλασσας παρά πίσω από τα κάγκελα." Λέει ο Χάρης.
"Τι λες, ρε μαλάκα; Καλύτερα να πάω φυλακή παρά να με γδάρει η τρελή!" Απαντάει μελοδραματικά ο Άρης.
"Λέγε ΤΩΡΑ που είναι η Άννα γιατί χάνω την υπομονή μου και και και..."
"Άχου, άρχισε να κεκεδίζει τώρα. Της ανέβηκε το αίμα στο κεφάλι και ποιος λέει στη θεία μου ότι έχασε το κοριτσάκι της από εγκεφαλικό;" Λέει ο Χάρης διακόπτοντας τη Λίλη.
"Λιλάκι, ηρέμησε γιατί δε θα το αντέξω αν με πάνε μέσα για δύο φόνους." Συνεχίζει δήθεν πανικόβλητος ο Άρης.
"Σκέψου τη φουκαριάρα τη μάνα του. Θες να χάσει τέτοιο παλικάρι πάνω στο άνθος της ηλικίας του;" Την ρωτάει με έμφαση ο Χάρης.
"Έι, παλικάρι μίλα τώρα γιατί στ' αλήθεια θα σε σκοτώσω!" Φωνάζει εκτός ελέγχου πια η Λίλη και αν κρίνω από τους ήχους έχει αρχίσει να τον χτυπάει.
Μα καλά, εγώ γιατί κάθομαι ακόμη εδώ και τους ακούω να εμπαίζουν τη φίλη μου; Στην τελική έχει δίκιο που ανησυχεί για εμένα. Την τελευταία φορά που με είδε είχα τα μαύρα μου τα χάλια και ήμουν στα όρια της κατάρρευσης. Μετά, με όλα αυτά τα ευχάριστα που συνέβησαν, που μυαλό εγώ να την ενημερώσω πως όλα είναι καλά μεταξύ εμένα και του Άρη; Σκέτο καλά είπα;;; Γράψτε λάθος! Που μυαλό να την ενημερώσω ότι όλα είναι ΤΕΛΕΙΑ, ήθελα να πω καλύτερα. Για να μην πω παραπάνω και από τέλεια!
ESTÁS LEYENDO
Σε βλέπω και ερεθίζομαι
RomanceΆννα και Άρης. Αυτή; Ήσυχη, ντροπαλή, το καλό κορίτσι που κρύβει την ομορφιά της κάτω από φαρδιά, άκομψα ρούχα και παλιομοδίτικα γυαλιά. Αυτός; Δυναμικός, γυναικάς, κούκλος και τρομερός στο κρεβάτι. Η φαντασίωση κάθε γυναίκας. Τι θα γίνει όταν διασ...