Η επόμενη μέρα ήρθε και εγώ ξύπνησα με έναν τρομερό πονοκέφαλο και δίχως καμία ανάμνηση για το τι συνέβη το προηγούμενο βράδυ. Προσπαθώ να καθίσω στο κρεβάτι αλλά δυσκολεύομαι. Το κεφάλι μου το νιώθω πολύ βαρύ σαν να είναι γεμάτο πέτρες. Ανακάθομαι με δυσκολία και ακουμπάω πίσω στην πλάτη του κρεβατιού. Κρατάω και με τα δυο μου χέρια το κεφάλι μου και το πιέζω. Αισθάνομαι σαν να με χτυπάνε κάποιοι με σφυριά στο κρανίο. Υποφέρω. Ταυτόχρονα νιώθω και το στομάχι μου να ανακατεύεται. Τρέχω κακήν κακώς στην τουαλέτα και αδειάζω το περιεχόμενο του στομαχιού μου στη λεκάνη. Αυτό με ανακουφίζει λιγάκι, πλένομαι και επιστρέφω στο κρεβάτι. Σιγά σιγά μου έρχονται μνήμες από τα χτεσινοβραδινά.
Ο αισθησιακός μου χορός με τον Άρη. Ο ερεθισμός του στο κέντρο της πίστας. Τα παιχνίδια ηδονής κάτω από το τραπέζι. Ύστερα η Σοφία να τον χαϊδεύει. Εγώ να ζηλεύω και να πίνω ρακές. Ο Άρης και η Σοφία να χορεύουν. Η ζήλεια μου να φουντώνει. Εγώ να σπρώχνω τη Σοφία και να διεκδικώ τον Άρη. Ο μικρός μας τσακωμός. Η επιστροφή στο σπίτι. Η δικιά μου ωμή πρόσκληση προς τον Άρη στο κρεβάτι μου και τέλος η απόρριψη. Τα θυμάμαι όλα σαν σε όνειρο. Ωχ Θεέ μου! Τι ντροπή;
Πιάνω το κινητό μου και βλέπω την ώρα. Είναι εφτά η ώρα το απόγευμα. Κοιμόμουν όλη μέρα και έχασα την Κυριακή μου. Δεν έχω μήνυμα από τον Άρη. Αυτό με στενοχωρεί λιγάκι. Αμέσως στέλνω μήνυμα στη Λίλη. Χρειάζομαι την κολλητή μου μια τέτοια δύσκολη μέρα. Πρέπει να πω σε κάποιον τα χτεσινά νέα.
«Λιλάκι μου τι κάνεις; Μπορείς να έρθεις από το σπίτι μου;»
Η απάντησή της έρχεται αμέσως,
«Ναι αγάπη μου. Σε μισή ώρα θα είμαι εκεί. Έγινε κάτι;»
«Θα τα πούμε από κοντά. Σε περιμένω.» Της απαντάω και στη συνέχεια αρχίζω να πληκτρολογώ μήνυμα στον Άρη.
«Καλημέρα Άρη. Συγνώμη για χτες.»
Τι καλημέρα δηλαδή; Σε λίγο θα πούμε καληνύχτα αλλά το έστειλα βιαστικά χωρίς να το πολυσκεφτώ. Κανονικά θα έπρεπε να είμαι εγώ θυμωμένη και να μου ζητάει εκείνος συγνώμη. Πρώτον γιατί άφηνε τη Σοφία να τρίβεται πάνω του και δεύτερον γιατί με απέρριψε. Αλλά αυτός δεν ξέρει ότι εγώ τους είχα δει μαζί, οπότε γιατί ζήλεψα αυτήν συγκεκριμένα ενώ χόρεψε και με τα άλλα κορίτσια; Και για να λέμε την αλήθεια μου φέρθηκε πολύ εντάξει. Ήμουν όντως πολύ μεθυσμένη και μιλούσε το ποτό και ο φόβος μου μην τον χάσω. Δε θα ήθελα σε καμία περίπτωση η πρώτη μου φορά να είναι αποτέλεσμα μέθης. Θα ήθελα να έχω όλες μου τις αισθήσεις για να θυμάμαι την κάθε λεπτομέρεια. Χαίρομαι που έφυγε ο Άρης και δεν έγινε το μεγάλο γεγονός. Αν γινόταν χτες στην κατάσταση που ήμουν τότε θα ήταν λάθος.
YOU ARE READING
Σε βλέπω και ερεθίζομαι
RomanceΆννα και Άρης. Αυτή; Ήσυχη, ντροπαλή, το καλό κορίτσι που κρύβει την ομορφιά της κάτω από φαρδιά, άκομψα ρούχα και παλιομοδίτικα γυαλιά. Αυτός; Δυναμικός, γυναικάς, κούκλος και τρομερός στο κρεβάτι. Η φαντασίωση κάθε γυναίκας. Τι θα γίνει όταν διασ...