Κεφάλαιο 35

47.3K 1.7K 431
                                    

Ο Άρης με κρατάει σφιχτά πάνω του για να μην καταρρεύσω διότι εγώ έχω παραλύσει από την τόση απόλαυση. Με έχει φτάσει πολλές φορές στην κορύφωση στη διάρκεια της σχέσης μας αλλά τούτη τη φορά η δύναμη του οργασμού μου ξεπέρασε κάθε προηγούμενη. Ίσως επειδή τώρα ξέρω σίγουρα πως μ' αγαπάει ή επειδή ο έρωτας που κάναμε πριν λίγο για πρώτη φορά, μας έφερε ακόμα πιο κοντά. Πάντως για πρώτη φορά αφέθηκα τελείως στα χέρια του χωρίς καμία επιφύλαξη και το αποτέλεσμα ήταν εκρηκτικό! Ήταν ο καλύτερος και ο πιο δυνατός οργασμός που ένιωσα ποτέ και αυτή τη στιγμή νιώθω πως είμαι απόλυτα ικανοποιημένη, σχεδόν σαν μαστουρωμένη. Αλλά και ταυτόχρονα πολύ κουρασμένη.

Ο Άρης έπλυνε και τους δύο μας διότι εγώ δεν έχω πια κουράγιο για τίποτα. Με σκούπισε με μια μεγάλη πετσέτα, ύστερα την τύλιξε γύρω μου και πριν με σηκώσει στην αγκαλιά του τύλιξε μια μικρή πετσέτα γύρω από τα επίμαχα σημεία του. Με μετέφερε στο υπνοδωμάτιό του και με άφησε να καθίσω στο κρεβάτι του όσο εκείνος κατευθύνθηκε προς την ντουλάπα του.

"Καρδούλα μου θα σου βρω κάτι καθαρό να βάλεις." Μου λέει.

Ελπίζω να μη βάλεις εσύ τίποτα και να παραμείνεις γυμνός. Αυτό θέλω να του πω αλλά συγκρατώ τον εαυτό μου. Τις σκέψεις μου όμως δεν τις συγκρατώ. Πώς να το κάνω άλλωστε με το θέαμα που αντικρίζω μπροστά μου; Μια γυμνή και γεροδεμένη πλάτη που κυλάνε πάνω τις σταγόνες νερού από το μπάνιο που μόλις μοιραστήκαμε. Μπράτσα τόσο γυμνασμένα που οι μυς τεντώνονται με την κάθε κίνηση που κάνει ψάχνοντας στην ντουλάπα του. Πόδια τόσο σφιχτά και αρρενωπά που πατάνε γερά στη γη. Αλλά γιατί φοράει αυτήν την μικροσκοπική πετσέτα και κρύβει...;

"Ωωω!" Δεν πρόλαβα να ολοκληρώσω τη σκέψη μου και ο Άρης άφησε την πετσέτα να πέσει στο πάτωμα. Λες και ήταν μέσα στο μυαλό μου και μου έδωσε αυτό που λαχταρούσα!

Το έχω ξαναπεί αλλά ο ποπός του είναι πωπωπω!!! Ο Άρης άκουσε το επιφώνημα θαυμασμού μου και γύρισε προς τη μεριά μου, αφήνοντάς με να θαυμάσω όλο του το μεγαλείο. Αυτό που έχω να δηλώσω είναι πως ο Άρης είναι ένας άντρας που είναι σίγουρα σε θέση να υποστηρίξει τα κιλά τεστοστερόνης που κρέμονται ανάμεσα από τα πόδια του. Το σώμα του είναι ασυζητητή ένα οφθαλμόλουτρο για μια γυναίκα!

"Συνέχισε να με κοιτάς έτσι και δε θα σε αφήσω να κοιμηθείς απόψε." Δήλωσε.

"Δεν μπορώ να αντισταθώ. Έχεις υπέροχο σώμα!" Του εξομολογούμαι και τον βλέπω να χαμογελάει περήφανα.

Σε βλέπω και ερεθίζομαιDonde viven las historias. Descúbrelo ahora