Κεφάλαιο 27

41.6K 1.6K 102
                                    

Ο Άρης μετά από αυτήν την βραδιά έκπληξη έφυγε και εγώ είμαι στο μπάνιο και κοιτάζω το είδωλό μου στον καθρέφτη. Ολόκληρο το πρόσωπό μου καίει σαν να ψήνομαι σε 40 πυρετό και τα μάγουλά μου είναι τόσο κόκκινα που ξεπερνάνε το χρώμα της ντομάτας. Μόνο που δεν έχω πυρετό. Βάλτε μία δόση έξαψης και άλλη μια γερή δόση ντροπής και ιδού τα αποτελέσματα. Μια αναψοκοκκινισμένη Άννα.

Δε μετανιώνω για τίποτα από αυτά που έγιναν απόψε. Ικανοποίησα το αγόρι μου με τον ίδιο τρόπο που με ικανοποίησε τις προηγούμενες μέρες εκείνος. Αν δεν το έκανα τότε θα ήμουν μια εγωίστρια που κοιτάζει μόνο τον εαυτούλη της. Απλά ακόμη δεν μπορώ να πιστέψω, που βρήκα τόσο θάρρος και έκανα και το στριπτίζ και το στοματικό έρωτα. Τελικά όμως τα κατάφερα και ο Άρης έφυγε για πρώτη φορά μέσα στον έναν μήνα που είμαστε μαζί πολύ ικανοποιημένος.

Βέβαια δεν κάναμε έρωτα. Εκείνος φυσικά ήθελε αλλά εγώ ξεπέρασα κατά πολύ τον εαυτό μου απόψε και δεν ήμουν έτοιμη για ακόμη ένα μεγάλο βήμα. Ο Άρης δε με πίεσε. Εξάλλου αν θυμάστε την ημέρα που έμαθε ότι είμαι παρθένα, μου είχε υποσχεθεί πως δε θα γίνει τίποτα αν δεν του το ζητήσω εγώ και κράτησε για άλλη μια φορά το λόγο του.

Εσείς μπορεί να με κατηγορήσετε. Να πείτε πως πάλι δεν έγινε τίποτα. Αλλά επιτρέψτε μου να διαφωνήσω. Τίποτα το λέτε όλο αυτό; Έκανα ένα τεράστιο βήμα. Ξεπέρασα κατά πολύ τον εαυτό μου και τις ιδεολογίες με τις οποίες μεγάλωσα, για χάρη του Άρη. Ο καλός μου από την άλλη δε με έκανε ούτε για μια στιγμή να νιώσω πρόστυχη και φτηνή. Ίσα ίσα με έκανε να νιώσω πολύ ξεχωριστή. Εγώ με τη σειρά μου ευχαριστήθηκα όταν είδα την απόλαυση στα μάτια του και ένιωσα μεγάλη χαρά για το κατόρθωμά μου. Ντρέπομαι να σας το ομολογήσω αλλά δε σας κρύβω μάλιστα ότι απόλαυσα αυτήν την εξερεύνηση του σώματός του. Πολλές κοπέλες λένε ότι το κάνουν σαν αγγαρεία. Εμένα όμως μου άρεσε η γεύση του δέρματός του, η μυρωδιά του σώματός του, η υφή του, ο κάθε ήχος απόλαυσης που έβγαζε και κυρίως η δύναμη που ένιωθα ότι είχα. Αυτός ο δυνατός άντρας ήταν στο έλεός μου και εξαρτιόταν από τα χάδια μου και τα φιλιά μου.

Ρίχνω λοιπόν παγωμένο νερό στο πρόσωπό μου μπας και καταφέρω να ηρεμήσω και πέφτω για ύπνο. Αλλά πως να κοιμηθώ αφού τα σεντόνια έχουν τη μυρωδιά του και στο μυαλό μου παίζουν ξανά και ξανά εικόνες αυτών που συνέβησαν πάνω σε αυτά τα σεντόνια; Προβλέπεται μια δύσκολη νύχτα για μένα γιατί με τις σκέψεις και μόνο νιώθω να υγραίνεται η περιοχή ανάμεσα στους μηρούς μου. Μήπως δεν έκανα καλά που έδιωξα τον Άρη; Μάλλον όχι.

Σε βλέπω και ερεθίζομαιحيث تعيش القصص. اكتشف الآن