Εισαγωγή

88.4K 1.7K 101
                                    

Μήνυμα από τη δημιουργό της ιστορίας rainbow86 << Φίλες και φίλοι θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι ενώ αυτή η εισαγωγή παραπέμπει σε πορνό, δεν είναι. Ξεκινάει κάπως απότομα αλλά είναι απλώς μια σκηνή μέσα από την οποία γνωρίζουμε την άγρια και άτακτη μεριά του πρωταγωνιστή μας. Θέλω να αλλάξω την εισαγωγή του βιβλίου και θα το κάνω κάποια στιγμή γιατί δεν αντιπροσωπεύει τη συνέχεια. Αν δώσετε στην ιστορία όμως μια ευκαιρία θα δείτε πως είναι μια ιστορία αγάπης με ζουμερές ερωτικές στιγμές όπως τις ζούμε στην πραγματικότητα και αρκετό ρομαντισμό. Αν αποφασίσετε να τη διαβάσετε εύχομαι να την απολαύσετε τόσο, όσο και γω όταν την έγραφα. Καλή ανάγνωση!>>

<<Ηδονοβλεψίας>>

"Αχ ναι, ναι, ναιιι!" Την ακούω να στενάζει.

Αυτή στέκεται όρθια γυρισμένη πλάτη, τα χέρια της ακουμπάνε στην πόρτα. Αυτός στέκεται επιβλητικός από πίσω της. Με το ένα του χέρι της κρατάει το ένα πόδι ψηλά και με το άλλο ακουμπάει και αυτός στην πόρτα, όσο σπρώχνει το σώμα του πάνω της. Το όργανό του μέσα της. Βίαια!

"Τι ναι μωρή καριόλα;" Λέει αυτός και εκείνη απαντάει,

"Ναι γάμησέ με, ξέσκισέ μου τον κώλο παιδαρά μου εσύ!"

"Αυτό ήθελες μωρή;" Ρωτάει με μια δυνατή ώθηση.

"Ναι!!! Αχ ναιιιιιι!!!!" Απαντάει εκείνη.

Με γρήγορες και δυνατές ωθήσεις μπαίνει μέσα της ξανά και ξανά. Αυτή βογκάει με ευχαρίστηση!

"Ναι χώσε μου την πουτσάρα σου, γάμα με δυνατά! Ναι ναι ναιιιιι!" Του λέει ανάμεσα στα βογκητά της.

Και εγώ όσο και αν δε θέλω να το παραδεχτώ έχω ερεθιστεί απίστευτα με το θέαμα που βλέπω μπροστά μου. Όσο και αν με έχει σοκάρει ο βίαιος αυτός τρόπος, νιώθω κάτι ανάμεσα στα πόδια μου να πάλλεται. Ενώ θα έπρεπε να μου προκαλεί εμετό το σκηνικό που διαδραματίζεται μπροστά στα μάτια μου αντιθέτως μου προκαλεί έξαψη! Ενώ θα έπρεπε να μου προκαλεί τάσεις φυγής, εγώ αντίθετα έχω κοκκαλώσει στη θέση μου. Ενώ θα έπρεπε να κλείσω τα αυτιά μου και να χαμηλώσω το βλέμμα μου, εγώ θέλω να αγγίξω την παλλόμενη περιοχή ανάμεσα στα πόδια μου. Όσο και αν ντρέπομαι με αυτήν μου τη σκέψη παραδέχομαι πως είναι αλήθεια!

Οι ωθήσεις του γίνονται όλο και πιο γρήγορες.

"Έτσι παιδαρά μου! Ναι! Ναι! Ναιιιι!" Την ακούω να μουγκρίζει εκτός ελέγχου πλέον.

Οι ωθήσεις του γίνονται πιο άγριες! Αυτή έχει γίνει ένα με την πόρτα και οι φωνές της δυναμώνουν.

"Σκάσε πουτανάκι!" Τη διατάζει προτού το χέρι του της κλείσει το στόμα.

Πνιγμένοι ήχοι απόλαυσεις ακούγονται από τη μεριά της και εγώ για έναν ανεξήγητο λόγο θέλω όλο και περισσότερο να τρίψω την ευαίσθητή μου περιοχή. Δεν τολμάω όμως για να μην κάνω θόρυβο και καταλάβουν ότι όσο αυτοί οι δυο πηδιούνται μέσα στην τουαλέτα, εγώ είμαι κρυμμένη μέσα στην μπανιέρα και τα βλέπω όλα!

Σε βλέπω και ερεθίζομαιTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang