Κεφάλαιο 50

1.6K 129 57
                                    

Για πρώτη φορά μετά από μια εβδομάδα αδράνειας, αποφάσισα να ζωντανέψω. Έκανα μπάνιο και πήγα στη σχολή. Νιώθω ότι τα έκανα όλα μηχανικά και με το ζόρι. Καμία διάθεση για ζωή.

Θέλω να κερδίσω πίσω τον Άρη, αλλά ειλικρινά δεν ξέρω τι να κάνω. Είναι τελείως απόμακρος και αδιάφορος απέναντι μου.

Έφτασε το βράδυ και πέραν του ότι πήγα για λίγο στη σχολή, η ζωή μου δεν είχε κανένα νόημα. Άλλη μια μέρα πήγε χαμένη. Πέφτω για ύπνο χωρίς πολλές ελπίδες επανασύνδεσης.

Μέσα στον ύπνο μου ακούω το κουδούνι της πόρτας. Σηκώνομαι και ρωτάω ποιος είναι.

"Το μπουγατσάκι σου, καρδιά μου" μου λέει ο Άρης κάπως περίεργα.

Κάποτε για πλάκα τον έλεγα μπουγατσάκι για να τον πειράξω. Τι φάση τώρα;

Ανοίγω την πόρτα και βλέπω έναν Άρη να χαμογελάει παράξενα.

Χάρηκα πάρα πολύ που ήρθε σπίτι μου, αλλά κάτι δεν μοιάζει σωστό.

"Θέλεις λίγη κρέμα μπουγάτσας, κούκλα;" μου λέει και με φιλάει.

Βρωμάει αλκοόλ και μόλις συνειδητοποίησα ότι είναι τύφλα στο μεθύσι.

"Άρη είσαι καλά;" διακόπτω το φιλί και τον ρωτάω.

Δεν απαντάει. Με κοιτάζει αλλόκοτα και ξεκουμπώνει το παντελόνι του. Φοράει ένα προφυλακτικό και έρχεται καταπάνω μου.

Άρη είσαι μεθυσμένος. Έλα να σου φτιάξω έναν καφέ να συζητήσουμε.

Σαν να μη με άκουσε. Ορμάει πάνω μου, παραμερίζει το εσώρουχό μου στο πλάι και με μια κίνηση μπαίνει μέσα μου.

Εγώ, ξαφνικά νιώθω υπέροχα. Τον αισθάνομαι μέσα μου και υγραίνομαι στη στιγμή. Για πρώτη φορά μετά από μέρες αντιλαμβάνομαι και πάλι ότι είμαι ζωντανή. Δεν προλαβαίνω όμως να σκεφτώ. Μονάχα το ζω.

Αισθάνομαι το σκληρό μόριο του Άρη να μπαίνει μέσα μου. Εκεί στα όρθια. Με σηκώνει στην αγκαλιά του και χωρίς να βάλει φρένο στην ερωτική πράξη, με πάει στο κρεβάτι μου.

Με σφυρικοπάει με το όργανό του και μέσα σε ελάχιστο χρόνο, τραβιέται έξω, βγάζει το προφυλακτικό και τελειώνει πάνω στο σώμα μου.

Καθόλου διάρκεια όπως είχε συνήθως. Μια γρήγορη ξεπέτα.

"Φρέσκια φρέσκια κρέμα από το μπουγατσάκι σου" μου λέει και με το δάχτυλό του παίρνει λίγο από το σπέρμα του και μου το δίνει στο στόμα.

Σε βλέπω και ερεθίζομαιOù les histoires vivent. Découvrez maintenant