Κεφάλαιο 63

1.8K 129 46
                                    

Είμαι στο σπίτι μου και για πρώτη φορά στη ζωή μου έχω έντονη επιθυμία για ένα ποτό. Ή ενδεχομένως και παραπάνω.

Με τον Μίλτο συζητήσαμε για πολλή ώρα. Νιώθω πως πήρα τη σωστή απόφαση για το μέλλον και των δύο μας. Όλα οδηγούσαν εκεί. Η ψυχική μου ηρεμία είναι η βάση για τη μελλοντική μου ζωή.

Μένει τώρα να λύσω και τη συνεργασία με τον Άρη, ο οποίος μόνο αναστάτωση μου προκαλεί. Δεν το αντέχω αυτό.

Νιώθω χάλια.

Ήμουν χαρούμενη. Τα επαγγελματικά μου είναι στα καλύτερά τους. Ο Μίλτος είναι ο ιδανικότερος σύζυγος για μένα.

Αλλά έπρεπε να έρθει αυτός. Να ξυπνήσει παλιά αισθήματα, βαθιά θαμμένα. Πανάθεμά τον.

Πρέπει να ξεφύγω από λάθος σκέψεις. Να επανέλθω στη ζωή που θέλω να έχω.

Του στέλνω μήνυμα, προωθώντας του το τηλέφωνο του νέου μου συνεργάτη, για να του παραδώσει τον έλεγχο της ιστοσελίδας μου.

Δεν απαντάει.

Ανοίγω ένα μπουκάλι κρασί και σερβίρω τον εαυτό μου. Πρώτη φορά πίνω μόνη στο σπίτι μου. Το ένα ποτήρι διαδέχεται το άλλο και το μυαλό μου αρχίζει και κάνει εικόνες του μέλλοντος.

Σκέφτομαι εμένα νύφη και τον Μίλτο γαμπρό δίπλα μου και όπως τα φρουτάκια στο καζίνο εναλλάσσονται με το τράβηγμα ενός μοχλού, κάπως έτσι μεταλλάσσεται και το πρόσωπο του γαμπρού. Μίλτος, Άρης, Μίλτος, Άρης.

Ξανά και ξανά.

Με ποιο πρόσωπο θα κερδίσω το τζακ ποτ;

Νομίζω πως ήπια πολύ.

<<Έλα αύριο το πρωί να λήξουμε οριστικά τη συνεργασία μας.>>

Ξέρω πως δεν έπρεπε να στείλω μήνυμα να τον προσκαλέσω. Θα είναι λάθος να τον ξαναδώ. Αλλά ρίχνω την ευθύνη στο λευκό ξηρό γιατί δε θέλω να παραδεχτώ πως ίσως καταβάθος ευθύνομαι εγώ για αυτό το μήνυμα και όχι το κρασί.

Σκατά. Πέφτω για ύπνο χωρίς να περιμένω απάντηση.

Την επόμενη μέρα πάω στο γραφείο με μια περίεργη ανυπομονησία. Όσο κοιμόμουν έλαβα την απάντησή του.

<<Θα περάσω αύριο.>>

Στο γραφείο δεν κατάφερα να συγκεντρωθώ σε τίποτα. Περίμενα για ώρες τον Άρη αλλά δεν ήρθε. Τα νεύρα μου χτύπησαν κόκκινο. Δήθεν με αγαπάει. Δήθεν θέλει να με ξανακερδίσει και με στήνει το τέρας.

Σε βλέπω και ερεθίζομαιحيث تعيش القصص. اكتشف الآن