Κεφάλαιο 43

16.6K 1.1K 91
                                    

Μετά το τηλεφώνημά μου με τον Άρη πήρα τη Λίλη και κανονίσαμε να πεταχτούμε στο κέντρο να πάρουμε ένα δώρο για τη Στέλλα και μετά θα ετοιμαζόμασταν μαζί στο σπίτι μου.

Έτσι και έγινε και λίγες ώρες αργότερα βρισκόμαστε στο υπνοδωμάτιό μου και πετάμε ρούχα πάνω στο κρεβάτι για να διαλέξουμε τι θα φορέσουμε. Έχει φέρει και η Λίλη δικά της ρούχα και κάνουμε συνδυασμούς.

Στο μυαλό μου έχω συνέχεια τον Άρη. Παρόλο που είπε πως δεν έχει πρόβλημα που ακύρωσα το ραντεβού μας εγώ κατά βάθος έχω λίγες τύψεις. Βέβαια θα βγει με τα φιλαράκια του. Μια χαρά θα περάσει. Αλλά για κάποιο λόγο έχω ένα άσχημο προαίσθημα και δεν μπορώ να σταματήσω να τον σκέφτομαι.

Αποφασίζω να του στείλω μήνυμα.

<< Τι κάνει το τερατάκι μου; Μου έλειψε σήμερα. 😘 >>

<< Σου έλειψε πολύ; >> Μου απαντάει.

<< Πάρα πολύ! Δε μου είπες όμως τι κάνει το τερατάκι μου... >>

<< Ήθελε να βγάλει για χορό την Πεντάμορφη του, αλλά έφαγε άκυρο και θα πνίξει τον πόνο του στο ποτό με τους φίλους του 😝 >> Μου απαντάει και ενώ χαμογελάω που τα λέει τόσο γλυκά αναρωτιέμαι αν κρύβεται λίγη αλήθεια πίσω από το χιούμορ.

<< Θες να έρθει σπίτι σου η Πεντάμορφη μετά το πάρτι για να παρηγορήσει το τερατάκι; >> Απαντάω και ταυτόχρονα προσπαθώ να ετοιμαστώ για την έξοδό μας.

<< Πως ακριβώς θα το παρηγορήσει; >> Ρωτάει.

<< Με ένα φιλί! >> Απαντάω εγώ.

<< Φιλί που;; >> Με ρωτάει και αμέσως καταλαβαίνω πως έχει όρεξη για πονηρά μηνύματα.

<< Στα όμορφα του χείλη. >> Απαντάω.

<< Μμμ, του αρέσει αυτό αλλά δεν νομίζω πως αρκεί. Θα είναι πολύ στενοχωρημένος. Χρειάζεται κάτι παραπάνω. 😉 >> Μου στέλνει πίσω.

<< Ε τότε θα πω στην Πεντάμορφη να τον φιλήσει και στο λαιμό. >> Του στέλνω.

<< Δε φτάνει ούτε αυτό. Θα πρέπει να κατέβει και πιο κάτω. >> Στέλνει αμέσως.

<< Μήπως να της πω να τον φιλήσει και στο στέρνο; >> Ρωτάω.

<< Μπα, είναι σοβαρή η κατάσταση. Θα πρέπει να κατέβει κι άλλο κάτω. >> Μου απαντάει.

Σε βλέπω και ερεθίζομαιTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang