Τρέχω έξω από το κλαμπ σε άθλια κατάσταση. Θέλω να φύγω όσο πιο γρήγορα γίνεται από εκεί πέρα. Δεν σκέφτομαι ούτε που πάω, ούτε πως. Δεν κάλεσα ταξί, ούτε έχω κάποιον προορισμό. Ειλικρινά δεν ξέρω που πάω. Θέλω απλώς να φύγω μακρυά από τον πόνο.
Αφού έχω χάσει την ανάσα μου από το τρέξιμο, σταματάω και συνειδητοποιώ ότι δεν έχω ιδέα που βρίσκομαι. Δεν ξέρω καν πόση ώρα έτρεχα, ούτε προς ποια κατεύθυνση πήγα. Το χειρότερο είναι πως έφυγα χωρίς την τσάντα μου. Δεν έχω ούτε το κινητό μου, ούτε κλειδιά αλλά ούτε και λεφτά.
Δεν έχω καν ενέργεια να σκεφτώ τι να κάνω. Πέφτω σε ένα σκαλοπάτι και συνεχίζω να κλαίω.
Ο βλάκας. Πως τόλμησε να φιλήσει άλλη μπροστά μου και μάλιστα λίγη ώρα αργότερα, αφότου φίλησε εμένα.
Αυτό δεν ήταν αντρίκια συμπεριφορά. Ούτε παιδάκι δε θα έκανε έτσι. Δεν δικαιολογείται ακόμη και αν ζήλεψε. Με έβλεπε συνέχεια. Ήξερε ότι κοιτούσα αυτόν όλη την ώρα. Δεν φλέρταρα ποτέ με τον άλλον και όταν μου χαϊδεψε το χέρι δεν είχα δώσει εγώ κάποιο δικαίωμα ούτε και ανταποκρίθηκα θετικά. Βασικά δεν πρόλαβα καν να αντιδράσω. Με πρόλαβε ο Άρης. Φιλώντας τη Σοφία.
Ο βλάκας, ο ηλίθιος, ο άνανδρος.
Τη μια, μου δείχνει ενδιαφέρον και με προστατεύει και με φιλάει τρυφερά και αμέσως μετά γίνεται κωλόπαιδο και μου μιλάει αισχρά και με προσβάλει. Πολύ ανισόρροπη συμπεριφορά.
Μπορώ βέβαια να τα συγχωρήσω όλα αυτά, αν ξέρω ότι με αγαπάει και απλά είναι πληγωμένος από κάποια παρεξήγηση. Όχι όμως να φιλάει άλλη μπροστά μου. Αυτό ξεπέρασε τα όρια. Ήταν μαχαιριά στην καρδιά.
Τέλος με τον Άρη. Πραγματικά τέλος. Δεν αξίζει ούτε τα δάκρυά μου ούτε τίποτα. Δεν θα ξανά ασχοληθώ μαζί του.
Ξάφνου ακούω ομιλίες και βγαίνω από τις σκέψεις μου. Βρίσκομαι σε ένα έρημο δρομάκι χωρίς σπίτια ή μαγαζιά. Πλησιάζει μία παρέα αντρών που δεν έχουν και το καλύτερο λεξιλόγιο. Δεν τους βλέπω ακόμη αλλά έρχονται από το στενό στα δεξιά μου.
Πανικοβάλλομαι και προσπαθώ να σκεφτώ προς τα που να πάω και ταυτόχρονα καθησυχάζω τον εαυτό μου ότι είναι απλώς περαστικοί και δεν κινδυνεύω. Όταν όμως τους αντικρίζω με λούζει κρύος ιδρώτας. Είναι οι τύποι από το κλαμπ που μου έριξαν ουσίες στο ποτό μου νωρίτερα.
Η βραδιά σήμερα πάει από το κακό στο χειρότερο. Πάω να τρέξω αλλά με προλαβαίνει αυτοπροσώπως αυτός που μου έριξε κάτι λαθραία στο ποτό μου.
ESTÁS LEYENDO
Σε βλέπω και ερεθίζομαι
RomanceΆννα και Άρης. Αυτή; Ήσυχη, ντροπαλή, το καλό κορίτσι που κρύβει την ομορφιά της κάτω από φαρδιά, άκομψα ρούχα και παλιομοδίτικα γυαλιά. Αυτός; Δυναμικός, γυναικάς, κούκλος και τρομερός στο κρεβάτι. Η φαντασίωση κάθε γυναίκας. Τι θα γίνει όταν διασ...