Τι βλέπω;;;; Τη φαντασίωση κάθε γυναίκας, με σάρκα και οστά μπροστά μου. Να τι βλέπω. Μα καλά πίστευα πραγματικά πως μπορώ να απορρίψω έναν τέτοιο άντρα; Δεν είναι δυνατόν να αντισταθεί καμία στον Άρη. Εγώ θα ήμουν η εξαίρεση; Δε νομίζω! Αυτός ο άντρας αναστατώνει τις ορμόνες μου. Όλη του η ύπαρξη φωνάζει τεστοστερόνη. Είναι η ενσάρκωση ενός ασυνείδητου πόθου μου, που τώρα με ένα μονάχα βλέμμα του βγαίνει στην επιφάνεια. Τέρμα τα ψέματα. Τον θέλω και θα επιτρέψω στον εαυτό μου να τον έχω!
Χαμογελάω δειλά και του λέω,
"Βλέπω έναν πρίγκιπα!"
Άρης: "Καιρός ήταν μωρό μου γιατί είχα αρχίσει να ανησυχώ μήπως η πεντάμορφη είναι τυφλή." Μου λέει με φανερό το χιούμορ στη φωνή του.
Άννα: "Μη με κάνεις στο τέλος να πιστέψω πως ήμουν τυφλή και σε έβλεπα ως πρίγκιπα ενώ δεν είσαι."
Άρης: "Αννούλα είπαμε να με εμπιστευτείς. Να σου δείξω πως εμείς οι δύο μπορούμε να είμαστε καλά μαζί. Άσε τις καχυποψίες στην άκρη και απόλαυσέ το."
Άννα: "Εντάξει."
Άρης: "Έλα εδώ κοριτσάκι μου." Μου λέει και με τραβάει στην αγκαλιά του.
Τα χείλια του με μιας αιχμαλώτισαν τα δικά μου σε ένα φλογερό και διψασμένο φιλί. Έχασα τη γη κάτω από τα πόδια μου για άλλη μια φορά. Τα γόνατά μου δε με κρατάνε όρθια και πιάνομαι και με τα δύο μου χέρια από την μπλούζα του Άρη για να αποφύγω την πτώση. Τότε εκείνος τυλίγει τα χέρια του γύρω μου να με συγκρατήσει και με ρωτάει,
"Θα μου πεις να περάσω μέσα μωρό μου ή θα απολαύσουν το θέαμα οι γείτονες; Εμένα δε με πειράζει. Ότι θες εσύ."
Μα τι μου συμβαίνει όταν είμαι κοντά του και δε σκέφτομαι καθαρά; Ευτυχώς που δε μας είδαν οι γείτονες γιατί αυτό θα ήταν πραγματικά άβολο. Αυθόρμητα νευριάζω με τον Άρη. Ακούς εκεί να μην τον πειράζει να απολαύσουν οι γείτονες το θέαμα. Αλλά είπα πως θα του δώσω μια ευκαιρία οπότε το προσπερνάω και αντί για την ξεγυρισμένη απάντηση που ετοιμαζόμουν να του δώσω το γυρνάω στο φλερτ. Τον πιάνω από το χέρι και τον τραβάω μέσα προς το σαλόνι του σπιτιού κλείνοντας την πόρτα πίσω μας.
Άννα: "Πέρνα μέσα Άρη. Απόψε θέλω να σε βλέπω μόνο εγώ και κανείς άλλος."
Εντάξει τώρα έχω κοκκινίσει ολόκληρη με την ωμότητά μου αλλά αν είναι να του δώσω μια ευκαιρία θα το κάνω σωστά. Δε θέλω να είμαι υπερβολικά ντροπαλή με όλα και να με βαρεθεί γρήγορα. Θα φλερτάρω και εγώ όσο μπορώ.
أنت تقرأ
Σε βλέπω και ερεθίζομαι
عاطفيةΆννα και Άρης. Αυτή; Ήσυχη, ντροπαλή, το καλό κορίτσι που κρύβει την ομορφιά της κάτω από φαρδιά, άκομψα ρούχα και παλιομοδίτικα γυαλιά. Αυτός; Δυναμικός, γυναικάς, κούκλος και τρομερός στο κρεβάτι. Η φαντασίωση κάθε γυναίκας. Τι θα γίνει όταν διασ...