Sensiz olmaya itirazım var.
Canımı çok yakacak izlerin bana yeterKeşke oyunlar oynamasaydık,
Üzülmeseydi şarkılar, hâlâ sana yazılıyorlar.
Hâlâ buram buram sen kokuyorlar.Keşke
YalınGözlerimi araladığımda yeniden güzel bir güne uyanmış olmanın mutluluğu direkt içime doğdu.
Kendi kendime gülümseyip derin bir nefes verdim ve kollarımın arasında yatan kadına baktım.
"Esra'm..." diye mırıldandım onu uyandırmayacak şekilde ve başına ufak bir öpücük kondurdum.
Gözlerimi kapadım ve kolumu daha sıkı sardım Esra'nın etrafına. Gülümsediğimde kıpırdandığını hissettim.
Kollarımı biraz gevşetip ona alan verdiğimde gözlerini aralayarak alttan bana baktı.
"Günaydın," dedi huzurlu bir ses ve gülümsemeyle.
Gülümsemem genişledi. "Günaydın sevgilim," dedim.
Bana daha fazla gülümsediğinde uzanıp yanağımdan öptü. Dudakları yanağıma değdiğinde saniyeliğine bir kalp çarpıntım oldu.
Dudaklarını yanağımdan uzaklaştırırken ona doğru yaklaşarak dudaklarından öpmeye çalıştım ama başını hızlıca geriye çekti.
"Ozaaan," dedi gülerek.
"Ne ya?" Dedim gülerek yüzümü onunkine yaklaştırdığımda.
"Nasıl ne ya? Bir yerinde dur." Dedi ellerini göğsüme koyarak.
Sırıtıp elini avucumun içine aldım ve öptüm. "Duramıyorum." Dedim gülerek.
"Ya Ozan çocuk musun?" Dediğinde burnuna ufacık bir öpücük kondurdum.
"Oradan bakınca çocuk gibi mi duruyorum?" Dedim dün geceye gönderme yaparak.
Gözleri büyüdüğünde yanaklarının kızarmasına güldüm. Yıllar geçse benim Esra'm utangaçtı işte.
"Ozan ya!" Dediğinde beni göğsümden ittirdi ve yataktan kalktı. "İyice terbiyesiz bir şey olmuşsun sen!"
Yerden benim tişörtümü alıp giydiğinde ben de yatakta doğruldum.
"Dün hiç öyle demiyordun." Dedim gülerek.
Esra bana ters bir bakış attığınde gülmeye devam ettim. Yerden bir yastık alıp üzerime fırlattı.
"Ah!" Dedim yastık yüzüme geldiğinde.
"Oh olsun," dedi ters bir şekilde ama şakayla karışık.
Gülmeye devam ettiğimde ben de yataktan kalktım ve yerden pantolonumu aldım. Üstüme geçirirken Esra'nın üzerindeki tişörtüme baktım.
"Bence tişört sana benden daha çok yakışıyor ama çıplak mı gezmemi istersin?" Dedim.
Güldüğünde cidden üstündeki tişörtümün şimdiye kadar hiç bu kadar iyi durmadığını düşündüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Beni Güzel Hatırla | Esra & Ozan
Fanfiction"Zaman ilaç derler ya Esra, ellerin neden uzak hâlâ?"