Bölüm 5: Alev Alev Bir Savaş

739 29 41
                                    

Gör, ateşimi hisset.
Ben sevmem öyle kaçıp koavala.

Affetmem.

Ya benim ol, beni sev dibine kadar,
Ya da dön evine uğraştırma.

Affetmem - Sena Şener

 2 buçuk yıldır aldığım en yoğun karanfil kokusuyla uyandım. Karanfil banyosu mu yapıyordum ne?

Fakat yüzümü buruşturmama sebep olan şey, karanfil kokusundan da yoğun olan baş ağrımdı.

"Ah..." Ağrının yoğunluğu yüzünden hafifçe inlemiştim. Yattığım yer her neresiyse, sırt üstü döndüm ve başımı tuttum. "Başım..."

Diğer elimi de başıma götürdüğümde, gözlerimi ovuşturdum. Yavaş yavaş bir şeyleri görmeye başladım, gözlerimi açtığımda.

Yattığım yerin, büyük bir tek kişilik yatak olduğunun farkındaydım. Hemen cam kenarındaydı, camdan karşıdaki apartman gözüküyordu.

Etrafa baktım. Oda genişti. Çok büyük sayılamayacak, beyaz bir giyinme dolabı vardı. Üstü darmadağın bir çalışma masası vardı. Çalışma masasının yanında geniş bir kitaplık vardı. Oda, soft kahverengi tonlarda boyanmıştı. Bu, çok sıcak bir hava veriyordu.

Yatağın yanındaki komidine baktığımda, Esra'nın, ailesiyle bir fotoğrafını gördüm. Tebessüm ettim, Esra'nın evindeydim. OZAN, N'APTIK BİZ DÜN GECE?

Biz dün gece ne yapmıştık?

Hatırlamıyordum.

Yani, şey... Ben yataktaydım? Gece sarhoştum ve kızın dudaklarına yapışmış olabilirdim. Yani, biz... yani şey...

Sevişmiş miydik?

Üstüme başıma baktım, yerindeydi.

Gerçekten, ne yaptığımı hatırlamayacak kadar sarhoştum ama seviştikten sonra kıyafetlerimi bulup giyecek kadar aklı başında mıydım dün gece?

Pencereye baktım. Perde açıktı. Umarım ışıklarınızı kapatmışsınızdır, Ozan. Aksi takdirde komşulara yaşattığınız travmayı düşünemem.

"Allah'ım ben neden bunu unuttum ya?!" Dedim, isyan ederek. Kendimi oflayarak yatağa bıraktım.

Başım çatlıyordu.

Dün gece ne kadar içmiştim ben? Daha doğrusu dün sabahtan beri ne kadar içmiştim?

Şirkette işler ne olmuştu, beni merak etmişlerdi kesin.

"OF! OF!" Bu sefer resmen bağırdığımda, Esra kapıyı açıp içeri girdi. Kapının ağzından bana bakarken, onu inceledim.

Üstünde açık pembe, üstüne el yazısıyla beyaz renkte bir şeyler yazılmış bir t-shirt vardı. T-shirt'ünü pantolonunun içine sokmuştu.

Altında ise yüksek bel, mavi bir kot pantolon vardı.

Saçlarını dalgalandırmıştı. Güzel gözüküyordu, her zamanki gibi.

Sen Beni Güzel Hatırla | Esra & OzanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin