Bölüm 36: Hiç Olmadığı Kadar

37 7 12
                                    

Hayatın içinde her şey varsa benim de içimde sen varsın.
Kaçarsam, saparsam, tut, bırakma.
Yüküm de derdim de aşktır.

Bir inada yüklenip dövülür mü sevişler?
Bizden geçmedi, geçmez,
Deva bize sevişler.

Deva Bize Sevişler
Yalın

Otelden içeriye beraber girdiğimizde doğrudan resepsiyona yöneldim.

"Merhaba," dediğimde resepsiyondaki genç çocuk başını salladı.

"Merhaba efendim," dedi saygılı bir şekilde.

"Ben Milenyum Soft'un CEO'su Ozan Korfalı," dediğim anda çocuğun yüzündeki değişim açıkca belli oldu. Telaşla karışık bir heyecanla bakıyordu.

"Ozan Bey yanlış hatırlamıyorsam sizin rezervasyonlarınız yarın başlıyor, pazartesi bitiyor." Dedi telaşla. Bir yanlışlık yapılmış olmasından korktuğu barizdi.

"Biliyorum," dedim içini rahatlarak. "Ben ufak bir değişiklik yapmak istiyorum."

Başını salladı. "Tabi, buyrun." Dedi.

"Benim için tek kişilik bir oda rezervasyonu vardı," dedim. "Sadece o rezevasyonu bugüne çekip iki kişilik oda olarak değiştirmek istiyorum, hatta en iyi odanızı istiyorum."

Başını salladı. "Tabii, ikiniz için en iyi odayı rezerve ediyorum hemen, pazartesi çıkışlı değl mi?" Dedi bilgisayarda bir şeyler yaparken.

Başımı salladım.

Birkaç dakika sonra anahtarı uzattı. "No: 309," dediğinde gülümsedim.

"Teşekkürler." Dedim ve Esra'nın elinden tutarak onu yönlendirdim.

"En iyi oda, ha?" Dedi Esra bana bakarak.

Güldüm. "Eee, sevgilimize güzel bir evlilik yıl dönümü yaşatmaya çalışıyoruz sonuçta," dedim şakayla.

"Sevgilimin yanımda olması yeter," dedi o da benim gibi, elimi bırakmadan tamamen koluma girdi.

Başımı çevirip kokusunu içime çekerek başının üzerinden öptüm.

"Kokunuza can feda Esra Hanım," dedim mırıldanarak. Biraz daha bana sokuldu.

Ne kadar zaman geçerse geçsin Esra'nın bana yakın olması hâlâ midemde kelebekler uçuşturuyordu, kalbim tam anlamıyla pır pır atıyordu.

Pır pır mı? Bu nasıl bir benzetme Ozan? Yerinde durmuyor anlamındaydı...

Neyse, demek istediğim zaten şu işte; Esra'nın üzerimdeki etkisi ne kadar zaman geçerse geçsin kaybolmuyordu, kaybolmayacaktı.

Ve bundan sonra benim de onu bırakmaya niyetim yoktu.

Odamızın kapısına gelip bana verilen anahtarla açtım kapıyı. Oda gerçekten büyüktü, tam denize bakıyordu ve büyük camları vardı.

Büyük bir küvet ve geniş bir banyosu vardı, odanın kendisi de çok ferahtı. Büyük, iki kişilik bir yatak vardı, aynı zamanda büyük bir balkonu.

Sen Beni Güzel Hatırla | Esra & OzanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin