Bölüm 31: Tünelin Sonundaki Işık

56 6 6
                                    

Keşke aklının içinde dönenleri görebilseydim,
Beklentilerin zihnindeki yükünü anlayabilseydim.

Bana, sanki sabrını hiçbir zaman kaybetmemişsin gibi sarıl,
Beni her zaman benden nefret ettiğinden daha çok sevdiğini söyle,
Ve hâlâ benim olduğunu.

Öyleyse beklemekten daha fazlasını yap çünkü bu iş sarpa sarıyor.
Her zaman bütün istediğim sendin.

Cennetten bir içecek içelim,
Bu iş tersine dönebilir.

Hadi, bir ya da iki kadeh kaldıralım:
Seninle kaybettiğim her şeye.

Lost On You
LP

12.04.2019

Esra,

Bugün bir kız benden hoşlandığını söyledi. Benimle bir şansı olur mu bunu merak etmiş.

Aynen şöyle söyledi; "Ben senden hoşlanıyorum, eğer sen de benden hoşlanıyorsan ya da hayatında biri yoksa deneyebiliriz belki."

Hayatımda biri yoksa, dedi, Esra. Hayatımda biri yok ve ondan hoşlanmıyorsam bile denemek istiyordu.

Neden hayır demeyeyim ki?

"Üzgünüm," dedim olabildiğim en kibar şekilde. "Ama ben kendimi bir ilişkiye hazır hissetmiyorum."

Aslında demek istediğim; ben Esra'dan başkasıyla olmaya hazır değilim.

Senden başkasıyla olmaya hazır değilim, Esra.

Neden bu kadar zor anlamıyorum. Senden başkasıyla olmak bana yaptıklarına rağmen aklımın ucundan geçmiyor.

Bugün o kız bana böyle bir şey söylemeseydi başka kadınların olduğunu fark etmeyecektim bile.

Sadece bunu anlatmak istedim çünkü kimseye sana hâlâ ne kadar âşık ve sadık olduğumu anlatamam. Sana bile.

Bunu hiçbir zaman okumayacaksın. Hiçbir zaman sana ne kadar bağlı olduğumu öğrenemeyeceksin.

Öğrensen bile umrunda olmaz zaten.

Her şey çok güzel gidiyor Esra, ama sen yoksun. O yüzden her şey korkunç gidiyor. Şirket büyüdü, birçok çalışan var.

Çağla ve Çınar'la çok iyi arkadaşız ama sen eksiksin. Bunu sürekli tekrarlayıp duruyorum ama yokluğun o kadar çok hissettiriyor ki aklımdan çıkartamıyorum.

Musa diye bir arkadaşım oldu, eskiden evli olduğumu söylediğim nadir insanlardan. Ona seni, sana ne kadar âşık olduğumu anlattım. Tabi, eskiymiş gibi.

Başka bir şey söylemedim, sadece evliydik ve boşandık dedim.

Senin benim için ne kadar anlam ifade ettiğini, bir bakışınla kalbimin nasıl yerinden çıktığını, seni kaç yıl boyunca aralıksız sevdiğimi ve senin beni biraz bile olsun umursamamış olduğunu anlatmadım.

Sen Beni Güzel Hatırla | Esra & OzanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin