Bölüm 43: Yalnız Çocuklar Diyarı

30 5 12
                                    

Babaları küçük kızlarıyla birlikte izliyorum ve merak ediyorum,
Bunu hak etmek için ne yaptım?
Nasıl küçük bir çocuğu incitebilirsin?

Unutamıyorum, seni affedemiyorum,
Çünkü şimdi, sevdiğim herkesin beni terk edeceğinden korkuyorum.

...

Yaptığım her şey bunu düzeltmek içindi,
Bütün acımı ve bütün hareketlerini.
Çocuktum ama akılsız değildim,

"Seni seven biri sana bunu yapmaz."

Bütün geçmişim boyunca bunu silmeye çalıştım,
Ama şimdi görüyorum, onu değiştirir miydim ki?
Yüz ve soyad paylaşıyor olabiliriz
Ama aynı değiliz.

...

Tanrım, babamın gözlerine sahibim.

Family Line
Conan Gray

Babam olduğunu sanan adam onu beklediğim tekneye adımını attığında ayağa kalktım. Hava kararmıştı, saat 10'a geliyordu.

"Merhaba," dedim soğuk ama sakin bir sesle.

"Merhaba," dedi benim aksime sıcak bir şekilde. "Teknen güzelmiş."

Başımı, sağ ol dercesine salladım ve yeniden eski yerime oturdum, o da çaprazımdaki sandalyeye oturduğunda yan yana gibiydik.

Önümüzdeki bardaklarda ve şişede sert bir viski vardı, ben o gelmeden bir kadehimi bitirmiştim ve ona da koymuştum.

"İçer misin bilmiyorum," dedim. "Ben bunu seviyorum, o yüzden bunu koydum."

Ona bakmadan konuşmuştum ama yine de gülünsediğini görebildim göz ucuyla. "Ben de bunu seviyorum," dedi.

Ne güzel, bir benzerlik daha.

"Beni çağırmana şaşırdım," dedi bardağı eline alarak.

"Sakın umutlanma," dedim. "Seninle konuşmak istediğim şeyler var, o yüzden."

Başını salladığını gördüm. Elimdeki içkiden bir yudum daha aldım. "Bak," dedim bardağı sertçe masaya bırakırken. "Sen asla benim babam olmayacaksın."

Gözlerine baktığımda buna hazırlık yakalanmış bir adam değil, tam olarak bu cevabı bekleyen bir adam gördüm.

"Çünkü baba dediğin, çocuğun yanında olur, ona destek olur; ama sen ne benim, ne Ayaz'ın, ne de Elif'in yanında oldun." Elif dediğimde bir an irkildi, onun adını bile belki yeni duymuştu; onu istemediği için gitmemiş miydi zaten?

"Elif... nasıl bir kız?" Dedi bardağını elinde çevirerek.

Elif, senin tahmin edemeyeceğin kadar mükemmel bir kız, baba.

"Sanane?" Dedim sert bir sesle. "Seni ilgilendirmez onun nasıl olduğu."

Başını salladı. "Ben..." dedi ama sustu ve içkisinden bir yudum aldı, sonra da devamını getirmedi.

Sen Beni Güzel Hatırla | Esra & OzanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin