Gece ay ışığı artık başka, çok başka,
Çünkü geceler artık senle, hep senle.Her şey senle,
İlk aşk belki senle;
Senle, senle, karışmak güzel senle.Her şey senle,
Hayaller güzel senle.Senle, senle, hep senle...
Her Şey Senle
Furkan KızılayEsra da en az masadakiler kadar şok olmuştu, kimsenin bir şey sindirmesine izin vermeden elime masada duran tükenmez kalemi aldım ve Esra'ya uzattım.
"Evlilik yıl dönümümüz kutlu olsun, aşkım." Dedim herkesin duyabileceği bir sesle.
Bir bana, bir elimdeki kaleme baktı.
"Sen..." dedi. "Ciddi misin?"
"Gayet ciddiyim," dedim. "Hatta bu zamana kadar bunu nasıl yapmamışım ona şaşırıyorum."
Dudakları aralık kaldığında konuşmalarımızı dinleyen üyelerin de bizden bir farkı yoktu.
Kapı açıldığında Ayaz - nihayet - toplantıya gelmişti. Şu adama da %6 hissemizi verdik de hiçbir şey yapmıyor be. Sorma, iç ses.
"Kusura bakmayın," derken yerine geçti. "Bir şov izliyordum da." Dedi bana sırıtarak.
Ona doğru gülümsedim. "Burada yenisi var kardeşim, kaçırma istersen," dedim göz kırparak.
Güldü.
"Ozan sen..." Esra'ya döndüm. "Emin misin bundan?"
"Evet," dedim hızlıca. "Bu şirkette söz sahibi olmaya herkesten çok senin hakkın var."
Gözlerime baktı, ben de onunkilere baktık. Kaybettiğimiz bebeğimiz, yıllarımız, çocukluğumuz, ayrı olduğumuz ve birlikte olduğumuz süre...
Hepsi gözlerimizin arasında bir film şeridi gibiydi, hepsini yeniden yaşamış gibiydik.
Burada, onsuz geçirdiğim yıllarım vardı, ben o yıllarda hayatıma bir anlam bulamıyordum bile...
Şimdi o buradayken, benim için bu dünyadaki en değerli şey tam yanımda duruyorken hakkı olanı ona verme zamanımdı.
Bu şirket, onsuz yaşamıyordu benim gözümde; her şey onun için kurulmuş, özenle yapılmıştı.
Belki bir gün gelir de beni görür diye, şimdi yanı başımdayken bu şirkette sadece beni değil kendisini de görsün istiyordum.
"Esra," dedim bu sefer kısık bir sesle. "Sen bunu hak ediyorsun, herkesten çok."
Başını salladı gülümseyerek, belki bunun üzerine konuşmamız gerekiyordu, belki bunu ona haber vermem gerekiyordu; yine de bütün bunları sonraya bıraktık ikimiz de.
Elimden kalemi aldı, eğildi ve onun adının yazılı olduğu yeri imzaladı.
"Helal be yenge," dedi Ayaz gülerek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Beni Güzel Hatırla | Esra & Ozan
Fanfiction"Zaman ilaç derler ya Esra, ellerin neden uzak hâlâ?"