Seninle bir gece yok olmaya yeter,
Ay ışığında parlar tenin nasıl güzel...Nasıl Güzel
Sufle & Teoman"Eee, takımlar nasıl olacak?"
"Abim, ben, Esra, Çınar..." Ayaz kendi kafasında yaptığı takımı saymaya başlasa da herkesin itiraz etmesi bir oldu.
"Ayaz adaletli takımlardan bahsediyoruz," dedi Çağla. "3 tane 1.90 adamın aynı takımda olduğu takımlardan değil."
Ayaz omuz silkti. "Tamam ya, ne haliniz varsa görün." Dedi ve yanıma gelip elini omzuma attı. "Abimle beni ayırmayın ama."
Çağla göz devirdi. "Tamam o zaman, ben yapıyorum takımları," dedi Çınar. Neyse ki daha mantıklı bir şey söyleyecekmiş gibi duruyor Ozan. "Ayaz Bey, Ozan Bey sonra... Gaye sen de oradasın."
Gaye başını sallayarak bizim takıma geldiğinde göz ucuyla Esra'ya baktım.
"Ozan Bey kusura bakmayın Esra benim takımımda," dedi Çınar, bana göz kırparak.
Esra üzerine mor bir crop ve beyaz bir şort etek giymişti, saçlarını da at kuyruğu yapmıştı.
Esra yanımdan geçip giderken bana dönüp dil çıkardı. "Sonra konuşacağız bunu," dedim ikisine doğru 'gözüm üstünüzde' işareti yaparak.
"Tamam, Çağla Hanım da burada," dedi Çınar, belli etmeden Çağla'ya göz kırparak. Çağla da gülerek o takıma geçti. "Eren, Simin, siz karşıya geçin. Feraye Hanım ve Adem de buraya gelsin."
Herkes takımlara geçtiğinde adaletli gibi duruyordu. Ayaz'la benim aynı takımda olmam dışında.
Neyse, o takımda da Esra ve Çınar vardı zaten, Esra voleybolda hep çok iyiydi, Çınar'ın da bariz bir boy avantajı vardı.
"Başlayalım hadi," dedi Eren ve filenin yanında duran topu alarak sahalardan birini seçti.
Üstümde rahat kıyafetler vardı, beyaz bir tişört ve mavi bir kot pantolon.
Eren'e topu bana vermesini işaret ettiğimde hiç tereddüt etmeden bana verdi. Filenin dibine yaklaştım.
"Tamam," dedim. "Size bir avans verelim bari, nasıl olsa yenileceksiniz."
Filenin altından topu Esra'ya uzattım. "Onu göreceğiz Ozan Bey," dedi Esra topu aldıktan sonra. "Unuttunuz herhalde benim voleybol yeteneklerimi."
Geri çekildim ve sahadaki yerimi aldım. "Hiç unutur muyum Esra Hanım," dedim aynı şekilde. "Ama benim karşımda biraz zor yenersiniz."
Kaşlarını kaldırıp servis atmak için sahanın ucuna, beyaz çizgiye kadar gitti. Topu tek eliyle havaya attı ve diğer eliyle güçlü bir şekilde vurdu.
Top arkaya gittiğinde Eren manşetle karşılayıp Ayaz'a gönderdi, Ayaz da topu Gaye'ye doğru kaldırdı.
Gaye parmak pasıyla karşıya gönderdiğinde karşıda Çağla manşetle aldı.
"Adem!" Diye seslendi arkasında duran Adem'e.
Adem - zor da olsa - tek koluyla topu Çınar'a yönlendirdi, Çınar parmak pasıyla topu bizim tarafa geçirdiğinde tek kolumu koyarak topu kaldırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Beni Güzel Hatırla | Esra & Ozan
Fanfiction"Zaman ilaç derler ya Esra, ellerin neden uzak hâlâ?"