הקדמה:
עשיתי עסקה עם השטן, ועכשיו אני משלמת על המעשים שלי, בחרתי לשחק עם השטן, אך מה שהוא לא ידע זה שאני שיניתי את החוקים.
ול
אוי איכ. ריח נוראי מציף את אפי והגב שלי כואב ברמות. ראשי מסתחרר ואני פוקחת את עיניי.
איפה אני לאלף עזאזל? אני יכולה להישבע שהרגע עמדתי לחזור מההופעה של אדריאנה.
אוי שמישהו פאקינג יוציא אותו מהחור הזה, מסריח כאן."אוקיי. מצחיק מאוד! עכשיו פאקינג תוציאו אותי מפה, מניאקים!" צעקתי ושמעתי את הד קולי ברחבי החדר.
הריצפה מלוכלכת, התקרה שבורה קצת ונדמה לי שאני רואה דם על הקיר. מתתי? כי אם זה לא הגהינום אז איפה אני בדיוק? חם פה. חם פה כלכך שאני רוצה לקרוע מעליי את השמלה שלי. בקושי יש כאן אוויר וגרוני יבש. ניסיתי לחפש את הטלפון שלי אך הוא נעלם. כמה זמן אני פה? אין סיכוי שמדליין לא שמה לב שנעלמתי.
אוי לא. אוי פאקינג לא. יותר מוקדם היום התגרתי בניק סלבטורה. אבל גם מדליין הייתה איתי. פאק. אם אני כאן איפה מדליין נמצאת לאלף עזאזל?
גיחכתי גיחוך מריר.ולקחתי נשימה עמוקה. "ניק פאקינג סלבטורה, אם לא תוציא אותי מהחור הזה עכשיו אתה תתחרט על היום שבו נולדת!"
לפתע דלת החדר נפתחת וחריקה נשמעת ממנה. "את מכירה את ניקולס סלבטורה?" אמר קול עמוק וגבר עמד בפתח הדלת. האור שנכנס כשהוא פתח את הדלת סינוור אותי. אני מרגישה כאילו אני מתעוורת.
מצמצתי במהירות וראיתי את הגבר ברור יותר.
הוא בחליפה בצבע שחור, ויש לו כוס בידו והוא לוגם ממנה."מוכן לחלוק? די נחנקתי כאן." סיננתי. מבטו המשועשע גרם לי לרתוח עוד יותר. מי זה מה לעזאזל הוא רוצה ממני? הוא זרק לעברי בקבוק מים גיחכתי בכעס ולקחתי את הבקבוק מהריצפה.
"איזה ג'נטלמן." אמרתי וישרתי אליו מבט ללא פחד.
לעזאזל, ול. אני צריכה לפחד. אך אני לא אתן לדביל לראות אותי מתחננת לחיים שלי.הוא גיחך. "לא ידעתי שאני צריך להתנהג כמו ג'נטלמן לאחותי הקטנה, זה מידע חדש." היא אמר ופי נפער.
אחות קטנה? אין לי אחים. אני ילדה יחידה.
בהיתי בו בהלם, זו בטוח טעות. הבן זונה חטף אותי בטעות. אני הולכת לטבוע את התחת שלו ברגע שאני אצא מכאן.גיחכתי בגרוני "מממ, נראלי שטעית-"
"אני אף פעם לא טועה, ולנטינה." הוא קטע אותי ולגם מהמשקה שלו. הוא לקח צעד לעברי ואני נסוגתי אחורה. ימות העולם ואני לא אתקרב למפלצת הזו. מה זה צריך להיות בדיוק? אלוהים. הבן אדם שרירי בטירוף והוא ענק. אני גבוה אבל איכשהו הוא מתעלה מעליי.
"אין צורך לפחד." הכריז. "אני אסביר הכל. אבל אולי כדי שקודם אני אעזור לך להתנקות." הבטתי אל השמלה שלי וראיתי שכולה מלוכלכת. לעזאזל, אהבתי את השמלה הזו.
YOU ARE READING
חטאים סוערים
Romanceהסיפור הוא הסיפור השני מסדרת "חטאים גדולים" טרופים: אישה חזקה, משונאים לאוהבים, נישואים בכפייה, האח של החברה הכי טובה, מאפיה. מומלץ לקרוא את הסיפור "חטאים נזכרים" לפני, אך לא חובה. הסיפור יכול להכיל אלימות ודברים מיניים. מקווה שתהנו 🤍 הספר מוקדש לכ...