נירו
לאחר ריב מלא דמעות וצעקות ול עמדה מולי עם חצי חיוך מזוייף על פניה, לובשת משהו שלא הבנתי מאיפה היא השיגה, כי לא זכור לי שאני קניתי לה את זה.
החצאית קצרה בצבע הזהב עטפה את מותניה בצורה מדהימה, אבל לא רציתי שמישהו אחר יראה אותה ככה, אבל גם רציתי לתת לה להנות. "יכולת לבחור משהו אחר ללבוש." ניסיתי להוריד את החצאית מעטה אך כשהורדתי אותה עוד חלק קטן מהבטן שלה הציץ.
אין לאן לברוח.היא גיחכה. "ניסיון נחמד." היא טפחה את ידה על חזי. "אף אחד לא הולך להתקרב אליי כשאתה בסביבה, אין מה לדאוג." פעם אחרונה שהייתי במועדון הייתה כשהייתי במסיבת יום ההולדת של אדריאנה, לא מצאתי מה לעשות שם, כמעט עמדתי ללכת, אבל אז ראיתי את ול.
הבטתי בחולצה שלבשה, חולצה לבנה עם כתפיות דקות, העברתי את ידי על שיפול הגב שלה, אני מקווה שהשיער שלה לפחות עומד להסתיר את הגב החשוף שלה. הבטתי בה באורך זמן גדול, היא מהממת. "מה?"
מבטה היה מבולבל."כלום, את יפהפייה." הורדתי את ידה ממנה, החזה שלה ירד ועלה בקצב מהיר, לחייה התחילו להסמיק בצורה שחיממה לי את הלב. "אני מעריך את מה שאני מסתכל עליו, תעצרי בעדי?"
היא ניסתה לחפש את המילים, אך היא בסוף בחרה בזכות השתיקה, רק אם היא לא הייתה כועסת עכשיו הייתי מנשק אותה אך ידעתי שהיא לא רוצה בזה, לא כרגע לפחות. "תעשה את מה שאתה חושב." פערתי את עיניי, היא הפעם זו שקראה את המחשבות שלי.
לא חשבתי שמישהו יכול לעשות את זה."תגידי את זה." צימצמתי את המרחב בנינו. "תגידי שאת רוצה שאני אנשק אותך." שפתייה העבות נפתחו באיטיות, לקחתי אנחה, היא גרמה לי להתשגע.
היא שמה את האצבע שלה על שפתיי. "באמת חשבת שאני אפסיד במשחק?" היא אמרה תוך כדי ציחקוק, היא הורידה את האצבע שלה משפתיי.
היא עמדה ללכת אך תפסתי בזרועה ומשכתי אותה בחזרה, משהו שהיא התרגלה אליו כבר, מפני שכל הזמן היא ניסתה לברוח. "אבל אני בעוד איך אפסיד."
הצמדתי את שפתינו לנשיקה עוצמתית אך כרגיל, היא התנתקה, היא הסתובבה אל המראה. "הרסת את הגלוס שלי!" גיכחתי, אהרוס עוד מלא כאלה.
"אוי איכ אני שונאת זוגות," קול מוכר אמר מאחוריי, עיניי נקלעו לעיניים כחולות ושיער בלונדיני, היילי.
דיימון והדלתות המזויינות שלו. "עכשיו את מוכנה?"היא התקדמה לעבר ול והתעלמה מקיומי, נעלי העקב שלה נקשו בריצפה. כיחכחתי בגרוני ואז צומת ליבה הופנתה אליי. "למה אתה עוד כאן? זה ביזבוז של חמצן." הנערות האלה, אלוהים אדירים, הן מעמידות את הסבלנות שלי במבחן.
לקחתי נשימה עמוקה. "אני מתארח כאן, היילי." עניתי ברוגע למרות שרציתי לרצוח את השדה הזו.
"אז אולי כדי שתלך." עינייה הכחולות הביטו בי בזעם. ול הסתובבה במהירות, וסימנה לי עם עינייה הירוקות לא להגיד כלום. הבלונדינית הקטנה בהחלט מעצבנת כמו אחיה הגדול, התפוח לא נופל רחוק מהעץ.
"אוקיי, זה מספיק." אמרה ול.
"אחכה לכן ברכב." התקדמתי לול הצמדתי נשיקה עדינה במצחה ויצאתי מהחדר.
⛈︎
לא חשבתי אי פעם שאני אסכים לקחת את ול למועדון, אך דיימון אמר שאפשר ללכת לאחד המעדונים שלו, לפחות כך יהיה לנו יותר שליטה, מפני שרצינו למנוע מריבות מיותרות, אני נהגתי, ניק ישב לצידי והיילי דיימון וול ישבו מאחורה, לא יכולתי לדמיין נסיעה שלמה של מריבות טיפשיות בין ניק והיילי, הייתי רוצח את שניהם במושב, איך לדיימון יש כל-כך הרבה סבלנות אליהם? לאחר נסיעה קצרה הגענו אל המועדון שדיימון דיבר עליו, הייתה לי הרגשה לא טובה, אך לא רציתי לבאס את ול, אני מבין את המקום שלה, במשך חודשים היא לא יצאה ונהנתה, עכשיו כשיש לה את ההזדמנות היא לא יכלה לסרב, היא הייתה צריכה משהו שיסיח את דעתה. כולם יצאו מהרכב, דיימון ול והיילי התקדמו אל המועדון אך ניק עמד בדרכי וחסם אותי, מה נסגר עכשיו?
"עדיין לא אמרתי לך את זה, וכנראה שאני צריך להגיד את זה גם לול." ברגע שהוא אמר את שמה של ול כל צומת ליבי הועברה אליו, הוא העביר את ידו בשיערו. "אני מצטער לגבי הסרטון."
"עוד משהו?" לא רציתי שול תלך בלעדי, ידעתי שדיימון ועוד כמה שומרים איתם, אבל לא סמכתי על אף אחד מהם.
"כן, גם כשאני מתווכח איתה, אל תקח ללב, היא יודעת שאני לא שונא אותה." התאפקתי לא להגיב באלימות. "תרגע, לא בקטע כזה, היא חשובה למדליין, מה שגורם לה להיות חשובה גם לי."
"סיימת?"
"יודע מה? לא. לא סיימתי." פניו הפכו לקשוחות לפתע. "יש סיבה שלא שמתי על מדליין שומרים, לא היית צריך לעשות את זה." עכשיו הוא נזכר להגיד את זה? לאחר חודשים?
"כמו שאתה אמרת, מדליין חשובה לול, מה שגורם לה להיות חשובה לי." עקפתי אותו והתקדמתי אל המועדון, שמעתי את צעדיו אחריי.
כשהגעתי לכניסה השומרים פינו את דרכם, נותנים לי להכנס בלי לעורר ויכוח מיותר.
אך לא צפיתי לראות את מה שעמד מולי, חזי שקע, הלב שלי נשבר לאלפי חתכים תוך שנייה כשראיתי את ול מנשקת מישהו אחר.
מישהו שהוא לא אני.
לא ידעתי מי הוא, אבל ידעתי שהוא הולך למות בדקות הקרובות.___________________________
💋🖤
YOU ARE READING
חטאים סוערים
Romanceהסיפור הוא הסיפור השני מסדרת "חטאים גדולים" טרופים: אישה חזקה, משונאים לאוהבים, נישואים בכפייה, האח של החברה הכי טובה, מאפיה. מומלץ לקרוא את הסיפור "חטאים נזכרים" לפני, אך לא חובה. הסיפור יכול להכיל אלימות ודברים מיניים. מקווה שתהנו 🤍 הספר מוקדש לכ...