נירו
להתגרות בול היה הדבר הכי כיף שיכולתי לעשות, לראות אותה מתקשה לתפקד כשעשיתי פעולה פשוטה כמו להשים את ידי עליה, גרמה לי לגחך בגאוותנות.
ברגע שהסרתי את ידי ממנה היא יכלה להוציא את האוויר ממנה.
וכמובן שניק סלבטורה יהרוס את הרגע הזה.
שחכתי לגמרי שהייתי צריך להיות איתו בפגישה, הייתי מרוכז יותר מידי בול, ואהבתי את זה, כשהייתי איתה שחכתי מהכל, ראיתי רק אותה, שאר העולם היה מכוער ומשעמם לידה.לכן עכשיו אנחנו מתקדמים אל כניסת מרכז הקניות, "למה אין פה אנשים?" ול הפנתה אליי את ראשה, מבטה היה נראה מבולבל, מוקדם יותר היום, לפני שעמדנו לצאת ול החליטה שהיא רוצה ללבוש משהו שלא מצא חן בעיניי, לכן הייתי צריך לעשות משהו בנידון.
אז קניתי את מרכז הקניון.
טכנית, כן היו אנשים, העובדות נשארו כדי לספק לול את הצרכים שלה.הבטתי בסביבה בשעמום, אף פעם לא טרחתי להגיע לכאן, היו אנשים שעשו את זה בשבילי. "כי קניתי אותו." עיניה נפערו בתדהמה.
"קנית את הקניון מפני שלא אהבת את הלבוש שלי?" קניתי את הקניון מפני שלא אהבתי איך שגברים אחרים הסתכלו עליך.
היא הסתכלה סביב, מבטה עדיין היה מופתע, מה שגרם לי לגחך."יש לי קשרים טובים."
"שמתי לב לזה." היא ציחקקה, התקדמתי אליה, אלוהים, הייתי עושה הכל כדי שהחיוך הזה ישאר עליה לנצח. היא לקחה צעד לאחר וחייכה אליי בהתגרות, לעזאזל. היא התקרבה לחנות הקרובה והרימה אליי את גבותייה, כיווצתי את מצחי בחוסר הבנה, הלכתי לכיוונה ואז הבנתי למה היא הגיבה ככה, חנות הלבשה תחתונה.
הדבקתי את צעדיי לשלה, היא הייתה צריכה להיות לידי, למרות שלא היו פה הרבה אנשים, לא יכולתי לתת לה לחמוק ממני שוב. היא עצרה ליד מדף סטים תאומים, היא הייתה משועשעת. "רוצה למדוד אחת?" היא הרימה חזייה אחת מולי, תפסתי את החזייה המעוצבת בתחרה אדומה בידיי והשלכתי אותה על הרצפה. "אלים." היא סיננה. התעלמתי מדבריה.
אחזתי במותנייה תוך כדי שהיא גררה אותי בכל החנות עד שהיא הגיעה למדף תחתונים, יותר נכון, חוטיני, אני לא מבין איך נשים יכולות ללבוש את זה, זה סקסי, כן, אבל זה לא נראה נוח במיוחד. "אלה יפים." הצבעתי על חוטיני בצבע ורוד.
היא הסתכלה עליי ונשכה את שפתייה ואז הושיטה את ידה לחוטיני כחול ושמה אותו בסל שאחזתי בשבילה, גיחכתי. הצמדתי את פי לאוזן שלה מפני שידעתי שזה גרם לה להשתגע, הזזתי את שיערה למאחורי האוזן, פתחתי את פי וסגרתי אותו שוב העברתי את ידי על ידה באיטיות, יכולתי להרגיש את הצמרמורת העוקצנית מתפשטת עליה. "מרדנית." לחשתי.
היא סובבה את ראשה אליי, שפתינו כמעט נגעו אחת בשנייה, היא התקרבה קצת והתרחקה שוב, היא מחצה את החוטיני לכדור קטן ודחפה אותו לתוך פי. "טעים?"
YOU ARE READING
חטאים סוערים
Romanceהסיפור הוא הסיפור השני מסדרת "חטאים גדולים" טרופים: אישה חזקה, משונאים לאוהבים, נישואים בכפייה, האח של החברה הכי טובה, מאפיה. מומלץ לקרוא את הסיפור "חטאים נזכרים" לפני, אך לא חובה. הסיפור יכול להכיל אלימות ודברים מיניים. מקווה שתהנו 🤍 הספר מוקדש לכ...