נירו
העיניים האלה, הם תמיד הזכירו לי את היער.
היא העץ הרעל שלי, הרעל שלה מילא אותי, חיזק אותי, גם אם היא לא שמה לב, גם אם היא לא התכוונה.
היא תמיד הייתה שם, בראשי.
אני אוהב אותה.
תמיד ידעתי את זה, אבל רק עכשיו הצלחתי להודות בזה, להתאהב בחברה הכי טובה של אחותך זה נוראי. אדריאנה שונאת אותי עוד לפני, אז עכשיו עוד יותר.
ידעתי שהיא תסלח לה לפני שהיא תסלח לי, אבל אי אפשר לשלוט באהבה, היא התאהבה באויב הכי גדול שלנו, היא הייתה צריכה להבין.
אהבתי אותה כל-כך שלא הצלחתי לחשוב על משהו אחר חוץ מלבדה, לא שיקרתי שאמרתי שהיא תמיד נמצאת בראש שלי, יש לה כבר בעלות עליו.
ועכשיו, הייתי צריך להוכיח את זה גם לאדריאנה.
הבטתי בול נכנסת אל הבית, מדווא שהיא נכנסת ושלא יקרה לה שום דבר, זה כל מה שהתרוצץ בתוכי.
רציתי לדעת שהיא בטוחה.
נכנסתי בחזרה אל הרכב, ביקשתי כבר מהטייס שלי להכין את עצמו לטיסה, אני צריך להגיע לנוי יורק.
הבנתי שאני צריך לדבר עם אדריאנה על ול ברגע שראיתי את ול בקבר של אחותה, כנראה שזה העיר משהו בי.לאחר טיסה של כמה שעות הגעתי לנוי יורק, לעזאזל. לא חשבתי מה להגיד בכלל, מה שיקרה יקרה.
עמדתי ליד פתח הדלת של אחוזת סלבטורה, נקשתי בדלת וחכיתי למענה בתקווה ואדריאנה היא זו שתענה לדלת, אך פנים אחרים קיבלו את פניי.ניק סלבטורה, לפעמים אני שוכח שהוא גר פה גם. פניו היו מבולבלות. "מה אתה עושה פה?" עקפתי אותו, לא אמרתי להם שאני מגיע, אני לא צריך לבקש רשות כדי לראות את אחותי.
"איפה אדריאנה?" התעלמתי מהשאלה שלו, זה ברור מה אני עושה פה, אם לא אדריאנה לא הייתי מראה את הפרצוף שלי פה בכלל.
"תראה, לא נעים לי להגיד לך את זה." פניו היו נראות משועשעות, הסתכלתי עליו בגועל. הבן זונה הזה.
עליתי לקומה העליונה, פותח כל דלת שאני רואה, כדי לו לצאת ממנה לפני שאני מגיע אל הדלת שלהם.אני יכול לשמוע את צעדיו המהירים של ניק אחריי.
"היא מעל שמונה עשרה אתה יודע, והם נשואים."
התעלמתי ממנו והמשכתי לפתוח במהירות עוד דלת, עד שהגעתי לדלת האחרונה, פתחתי אותה במהירות, היא שכבה על המיטה והוא מעליה, אלוהים לא הייתי צריך לראות את זה.אלדו הפנה את ראשו אלינו בהלם. "תצא מאחותי הקטנה!" הוא משך את השמיכה מעליה, ניק צחק לידי. לעזאזל הדבר הזה קרה כמה דלתות לידו והוא היה רגוע לגבי זה?
אדריאנה הביטה בי בהלם "תצא מכאן!" היא צעקה, פאק לא.
"קודם שהוא יצא מתוכך, את קטנה מידי בשביל סקס!" הפצרתי בה, היא לא הייתה קטנה מידי, אני פשוט עדיין ראיתי בה ילדה בת חמש. לא רציתי שהיא תגדל.
"לעזאזל, ניק, למה נתת לו להכנס?" סינן אלדו, אדריאנה התחבאה בתוך השמיכה, יכולתי לראות את השיער החום הארוך שלה מציץ דרכו. אלדו לבש את הבגדים שלו וקילל בשקט באיטלקית. המזדיין הקטן הזה השחית את אחותי. הוא חילל אותה.
YOU ARE READING
חטאים סוערים
Romanceהסיפור הוא הסיפור השני מסדרת "חטאים גדולים" טרופים: אישה חזקה, משונאים לאוהבים, נישואים בכפייה, האח של החברה הכי טובה, מאפיה. מומלץ לקרוא את הסיפור "חטאים נזכרים" לפני, אך לא חובה. הסיפור יכול להכיל אלימות ודברים מיניים. מקווה שתהנו 🤍 הספר מוקדש לכ...