נירו
הגעתי לאחוזת ג'וליאני לפני זמן קצר, וכבר דנטה לא מפסיק לעקוב אחריי לכל מקום, למרות שהוא ניסה לעשות את זה דיסקרטי. אך אני מבחין בכל דבר קטן.
עבדו עליי פעם אחת, לא אתן לאותה טעות לקרות שוב.
ול עדיין תקועה בחדרה, דנטה ביקש מאישתו ללכת לראות מה איתה, עברו כבר עשר דקות והיא עדיין לא חזרה. אני מקווה שול לא אכלה אותה. כי לעזאזל, היא מסוגלת. במשך הימים האחרונים וידאתי שהכל ילך כמתוכנן, משפחה וחברים הולכים להגיע לבית משפחת ג'וליאני מפני שדנטה התעקש שמסיבת האירוסים תתרחש בבית שלו ולא בביתי. לאחר מכן, יברכו את החתן והכלה וכל השטיות, ואחרי זה עוברים לשלב שבגללו אנחנו מקיימים את הנישואים האלה. עסקאות עם מאפיות אחרות. שיתופי פעולה, ושלום עם אנשים ספציפיים. או לקחת בעלות על דברים ששייכים לאחרים. למשל, אני אשמח לקבל את המועדון ששייך כרגע לניק סלבטורה. וכן, לצערי גם הם נמצאים פה. כל החבורה הקטנה.
אדריאנה, אלדו, ניק ואחותו הקטנה ששמה עדיין לא ידוע לי, כל מה שאני זוכרת זה שיש לה משהו עם ל' בשם.הלכתי לעבר דנטה שניסה להעמיד פנים שהוא לא משגיח עליי מרחוק. "תפסיק לרחרח אחריי." סיננתי בכעס. לא אהבתי שהוא נדחף לכל דבר. אח גדול או לא אני אהרוג אותו בעצמי אם צריך.
"רק מוודא שאתה לא עושה בלגן." הוא אמר וישר אליי את מבטו.
לפני שהספקתי להוציא הגה מהפה דיימון הגיע, אחיה השני של ול. איתו עוד לא יצא לי לשוחח ממש. "אוי תפסיק להיות כזה חטטן דנטה, אני בטוח שנירו לא יעשה דבר. נכון?" הוא חייך לעברי ונתן לי טפיחה על השכם. לפי מה שהבנתי הוא יותר קליל מדנטה. למעשה, הוא ההפך הגמור ממנו. ובנוסף הוא לא ממש מתערב בדברי המאפיה, רק שיש צורך. הוא מנהל עסקים חוקיים במורד וושינגטון, כמו, ברים, מלונות וכמה ביניינים. לא משהו מיוחד, לדנטה יש פי מאה יותר מכל אלה. כנראה לא סמכו על דיימון מספיק. רציתי לדעת למה.
הורדתי את ידו של דיימון מהכתף שלי. היא הייתה עדיין פצועה. אך הכאב היה נסבל לאחר ששתיתי חמש כדורי אנטיביוטיקה ביום. ''אין לך מה לדאוג לגבי. למעשה, זה נראה שיש לך את דיימון לטפל בו." סיננתי.
דיימון לקח צעד אחורה בכעס ואז ראיתי מבט שלא רציתי לראות בו. לעזאזל יש כמה מהדבר הזה? לא מספיק שניק סלבטורה הולך לשבת לי על הראש היום עכשיו גיסי כפיל שלו? זו קללה. "מה עשיתי הפעם?" הוא שאל.
"אתה מכיר את ניקולס סלבטורה?" שיניתי נושא, הייתי חייב לדעת אם הם מכירים, כי אם כן, אז אני הולך לגמרי להשתגע במשך כל הערב. ובכל אירוע משפחתי.
"כמובן, הוא חבר טוב שלי. בזכות דנטה שפה." הוא אמר ומלצר עבר לידנו עם משקאות והוא עצר אותו והביא לכולנו כוס. הוא לגם מהמשקה שלו והביט בדנטה.
"הם הכירו בחתונה שלי." הסביר דנטה, גרם לי להבין את הסיטואציה. אז כן, נדפקתי לגמרי. כשהם בנפרד הם נוראיים מה לעזאזל קורה כשהם נמצאים ביחד?
שתיתי את כל המשקה שלי במכה והנחתי את הכוס על השידה הקטנה שעמדה לידנו.
YOU ARE READING
חטאים סוערים
Romanceהסיפור הוא הסיפור השני מסדרת "חטאים גדולים" טרופים: אישה חזקה, משונאים לאוהבים, נישואים בכפייה, האח של החברה הכי טובה, מאפיה. מומלץ לקרוא את הסיפור "חטאים נזכרים" לפני, אך לא חובה. הסיפור יכול להכיל אלימות ודברים מיניים. מקווה שתהנו 🤍 הספר מוקדש לכ...