נירו
צריבה שורפת חשה בלחי שלי, השומרים עמדו מאחורי בשקט וצפו, פאולו עמד לצידי עם עיניים פעורות, אף אחד לא עשה את זה לפני, אך כמובן שול תיהיה הראשונה, היא הראשונה לכל אצלי.
היא החזיקה מכתב ביד השנייה שלה ושמה אותו בחוזקה על החזה שלי בניסיון לפגוע בי, אוי מותק, חוויתי דברים גרועים יותר. "אם אתה מתכוון לעקוץ אותי תעשה את זה מול הפנים שלי, אל תתחבא מאחורי מכתב כמו פחדן." צעקה לעברי, פאולו הרים את ידו בתבוסה והלך אל חדר העבודה שלו, תודה לאל, לא רציתי שהוא יראה את זה.צרור קללות עמד בקצה לשוני, על איזה מכתב היא מדברת לאלף עזאזל? לקחתי את פיסת הנייר שהיא השליחה עליי, פתחתי אותה, כעס עבר בגופי.
נראת טוב בחצאית הזהובה הזו, תלבשי אותה שוב בשבילי?
שנאתי את החצאית המזויינת הזו, לא הייתי רושם את זה, רציתי לקרוע את הנייר הארור לחתיכות אך הייתי צריך להבין מי זה ששלח את המכתב, למרות שכבר חשדתי במישהו אחד. "תחתוך את החרא, אתה שולח את המכתבים האלה חודשים כבר." חודשים?"לעזאזל, ול, אני לא זה ששלח לך אותם." פנייה החווירו בשנייה, לא הייתי צריך להגיד את זה, פאק.
עכשיו זה יפחיד אותה עוד יותר."מה זאת אומרת זה לא אתה?" זקפה גבה.
"איזה עוד מכתבים שלחו לך?" התעלמתי ממה שאמרה, שלחו לה את המכתבים האלה במשך חודשים והיא לא אמרה לי?
היא השתתקה בשנייה, נראה שהיא מנסה לחשוב על כל המכתבים האחרונים ששלחו לה. היא בלעה את רוקה והצביעה מאחוריה. "הם.. הם כולם בחדר הישן שלי." היא לא הייתה צריכה להגיד עוד דבר, כבר הייתי בדרכי לשם, שמעתי את הצעדים הקטנים שלה אחריי, אך לא חיכיתי שהיא תגיע לקצב שלי.
פתחתי במהירות את דלת החדר, עיניי נקלעו אל השידה המלאה במכתבים, לעזאזל הבן זונה הזה שלח לה את כל המכתבים האלה? לצידם ראיתי מלא ורדים שנחו על הריצפה הקרה. "נירו-"
"במשך כמה זמן זה נמשך?"
"מאז מסיבת האירוסים שלנו." היא הדקה את שפתייה בחוזקה, עיניי טיילו אל על המכתבים, פתחתי אחד מהם.
אני מצטער שלא הצלחתי להוריד את מבטי ממך.
אני לא אדם מאמין, אך שמעתי שאת כן. האם תקבל
את שרשרת מגן הדוד כמתנת פיוס?
מגן דוד. ול יהודייה, המכתבים הגיעו ממישהו שקרוב אליה, אחרת מי ידע על זה עוד? 'אני מצטער שלא הצלחתי להוריד את מבטי ממך' זה בהחלט הבן זונה הזה, הייתי רק צריך לתפוס אותו, בתקווה והאבא המזויין שלו לא יפריע בדרכי, אחרת אצטרך להרוג גם אותו בדרך לא נעימה."אני זוכרת את זה, זה המכתב הראשון שקיבלתי." קולה של ול נשמע לצידי, הפנתי את מבטי אליה, עיניי נחתו על שפתייה הורודות, יכולתי לחוש את המתח מתעופף בנינו, מחכה שמישהו יעשה מהלך, לא יכולתי להתאפק, לא עוד.
YOU ARE READING
חטאים סוערים
Romanceהסיפור הוא הסיפור השני מסדרת "חטאים גדולים" טרופים: אישה חזקה, משונאים לאוהבים, נישואים בכפייה, האח של החברה הכי טובה, מאפיה. מומלץ לקרוא את הסיפור "חטאים נזכרים" לפני, אך לא חובה. הסיפור יכול להכיל אלימות ודברים מיניים. מקווה שתהנו 🤍 הספר מוקדש לכ...