חמישה ימים לנשף
קת׳רין פילסה את דרכה דרך המולת הבנים. כדור כתום עבר מעל ראשה, היא צווחה מעט בפחד לפני שהוא נתפס על ידי סוג ידיים גבריות.
הבלונדינית הקטנה הייתה חסרת ישע מול הבניין מלא הבנים. חלקם שחקו בכדור בלי חולצה, חלקם ישבו על הפופים בצד והיו במחשבים הניידים.לעזאזל, חשבה. אם המסדרון מהול בחורים, מה קורה במועדון?
קת׳רין מצאה לנכון ללכת אל הבחור השזוף בעל השיער המחומצן אשר ניגן בגיטרה בצד.
היא הלכה לכיוונו, צופה בו עוצר את נגינתו ומביט בה כאשר הרגיש את קירבתה.״שלום לך," אמר. חיוך זחוח חצה את פניו. לפתע, היא הצטערה שבחרה ללכת דווקא אליו.
האינסטינקט הראשון של קת׳רין היה להשפיל מבט ולהכניס קצוות שערות אל אחורי אוזנה. אך אז נזכרה: היא קת׳רין פאקינג לאונר - היא לא ביישנית, היא אומרת מה שהיא רוצה ומבקשת מה שהיא רוצה בלי להשים שום איבר מין גברי על זה!
״איפה זה החדר של דניס?״ שאלה, קרה לגמרי לעובדה שהבחור בוחן אותה. יש לי חבר, רצתה להגיד - אבל בהתחשב בנסיבות, גם היא לא הייתה בטוחה בזה.
הבחור זקף גבה. ״עוד אחת לאוסף?״ צחק מעצמו. ״מה את עושה פה בכלל? את לא חברה של ליאם? הייתי ממליץ לך לעוף מפה כמה שיותר מהר אם אכפת לך מדניס. אולי ליאם לא אלים, אבל הוא קנאי.״
הפעם היה תורה של קת׳רין לצחוק. אולם, היא לא עשתה זאת, זה לא מצחיק.
״אכפת לך פשוט לענות לי על השאלה?״״את לא כיפית,״ התלונן. ״חדר מספר 32, בקומה למעלה.״
״תודה,״ אמרה בחיוך מאולץ ורצה במדרגות. היא הייתה על סף בכי, והדבר האחרון שרצתה היה לבכות בפנימיה שורצת בנים.
28, 29, 30, 31,
32.קת׳רין תחבה את שפתה התחתונה בין שיניה, לוחצת מעט. ידה הקשה חלושות על הדלת כאשר דפיקה דוממת נשמעה.
דניס פתח את הדלת. הבוקסר השחור היה הלבוש היחיד על גופו. שיערו השחור היה פרוע יותר מתמיד, מרמז על העובדה שדניס זה הרגע קם משינה.
״קת׳רין,״ נשף. ״הכל בסדר? בואי תכנסי.״
הוא צעד אחורה, נותן לה להכנס וסוגר את הדלת לאחר מכן.כאשר קת׳רין נכנסה היא לא יכלה שלא להשים לב אל גודל החדר הקטן. המיטות גם היו קטנות יותר; והייתה היא די בטוחה שסך גודל כל הארונות בחדר שווה לרבע ארון של זואי. אומנם מצד שני, זאת זואי.
קת׳רין ישבה על הכיסא על יד השולחן - מתייחסת ברוב תשומת לב לכך שהוא לא מסתובב, או מרופד.
״הכל בסדר, אני סתם צריכה מישהו מבחוץ לדבר איתו.״
YOU ARE READING
A Cinderella Story
Teen Fiction•הושבת!!• בכל סיפור סינדרלה אחר, במשך לילה אחד, הנסיך משכיח מסינדרלה את הליכלוך וסוחף אותה לריקוד שובה לבבות. הוא מוצא אותה בעזרת נעל זכוכית וגואל אותה מאימה החורגת המרשעת ואחיותיה האכזריות. אומנם, בסיפור סינדרלה הזה, כל החוקים משתנים. סיפור הסינד...