אני לא ממשיכה את הסיפור.
התחלתי לכתוב את הסיפור הזה לפני שנתיים ואני חושבת שהגיע הזמן לסיים אותו. אין לי את הזמן, את המוזה ואת היכולת להמשיך לכתוב, אז אני אספר לכם מה היה אמור להתרחש.
מוכנות? זה יכאב.• זוכרות את אלינור? ברונטית צעירה גבוהה משכונת מצוקה, התיאור החיצוני שלה דומה מאוד לתיאור החיצוני של זואי. וזה, כמובן, לא סתם. כמו שהמון ניחשו- בנשף, לא זואי הייתה זאת ששבתה את ליבו של פי.ג׳י, אלא מישהי אחרת. מה שאף אחת לא ניחשה, זה שאותה אחת היא אלינור. אלינור לבשה את השמלה האדומה שאיתה רקדה על הבמה.
זואי תגלה את הסוד הקטן הזה ותאיים על אלינור שאם היא תספר לפי.ג׳י, היא תדאג שהמשפחה שלה תהיה במצוקה כלכלית חמורה יותר.
פי.ג׳י יגלה את הסוד כאשר יראה את הסרטון של ההופעה. אז לפי.ג׳י יהיה סוף טוב הכל טוב. אבל מה עם ליאם? וקת׳רין? ויוטה?•ויוטה באמת ביקרה את ליאם באותו הלילה (פרק 42) כי היא למעשה בחיים. ועכשיו השאלה הגדולה- איך זה קרה? בשביל לענות על זה, אתן תצטרכו לשנוא את ויוטה עוד קצת. ויוטה שייכת לארגון ששולח נשים לגברים עשירים כדי שיתאהבו בהן ואז הן יקחו את הכסף. פרק 46 -המוות של ויוטה. ויוטה ברחה עם סכום ענק של כסף של ליאם ונהג משאית דרס אותה. הנהג הוא אחד הפועלים בארגון. הוא ״דרס״ את ויוטה ולקח את המזוודה.
•ליאם אדל - בחור ברונטי שהתאהב בשתי בלונדינית כחולות עיניים שאחת תכננה על הכסף שלו והשנייה הגיעה במקרה אחרי שהראשונה ״מתה״. או שאולי.. לא במקרה? אולי הכל היה מתוכנן מהרגע הראשון?
פרק שלושים ושלוש, לקת׳רין יש אחות - אוליביה. פרק 43, לויוטה יש שם שני שמתחיל באות א. הצלחתן להבין?
בסיפור הזה יש לא רק כלבה אחת, אלא שתיים. (טכנית, שלוש כי גם זואי כלבה רצח). למה לקחת מליאם רק מזוודה אחת אם אפשר שתיים? גם קת׳רין, אחותה וחברתה הטובה ביותר של ויוטה, חברה באותו ארגון שבוזז כסף מעשירים. ליאם, מסתבר, מטרה מאוד קלה.****
יש כל מיני משפטים שכתבתי בצד, רציתי להכניס לסיפור וחבל לי לוותר עליהם. אז אלה המשפטים, חלקם כבר היו, מקווה שהם ירגשו אותכם כמו שהם ריגשו אותי:
זה הגיוני לאהוב מישהו ששבר לך את הלב עם כל חלקיק שבר ארור?-
אל תהי איתו יותר מדי, אל תדברי איתו יותר מדי. ככל שתאהבי אותו יותר, כך זמן ההחלמה של הלב שלך ימשך יותר.
אני לומדת איך להתסדר בלעדיך. מצפה בכיליון עינים ליום בו אראה אותך ולא ארגיש דבר-
נקמה היא דבר שגוי, אך נותן סיפוק רגעי. אני מעדיפה לנקום במשך שנים בשביל רגע אחד של סיפוק, מאשר לא לחוות גם אותו. (ויוטה הייתה אמורה להגיד את זה ;)
אתה לא אוהב אותה. אתה אוהב את עצמך ואת האושר שאתה מכריח את עצמך להרגיש בקירבתה. -
כל האנשים בחיים האלה אנוכיים. אוהבים בשביל שיאהבו אותם חזרה, מתנדבים בשביל ההרגשה הטובה. מה ההבדל בינם לביני?
אנשים אומרים שאהבה מנצחת הכל.
-ואם אני לא רוצה אהבה? מה ינצח אותה אז?
-הזמןהוא כבר שיקר לי פעם, איך אני אדע אם הוא באמת אוהב אותי
-את לא
-אז מה אני צריכה לעשות?
להאמיןאם אהבה ושנאה הם דברים ככ שונים איך אני מרגישה את שניהם ברגע שאני מסתכלת עלייך?-
אהבה היא כמו גלישה. לפעמים היא נוחה כשהגלים שקטים. אבל לפעמים, כשהגלים גדולים מדי, אתה יכול להפגע. אבל בכל מצב, לא משנה מה קורה, אסור לך לרדת מהגלשן. אתה חייב להמשיך לאחוז באמונה.-
כמו שרובכן ניחשתן, ליאם כן אהב את קת׳רין ואמר לה שהוא לא אוהב אותה כי הוא רצה להפסיק לפגוע בה. זה מה שהוא היה צריך להגיד: כשהיינו ביחד, הרבצתי לך, פגעתי בך, הרסתי אותך. אבל לא משנה מה, היה דבר אחד שעשיתי נכון, וזה לאהוב אותך. הרגשתי שלם איתך. מן רוגע לא מוסבר נחת עליי והייתי חייב להשאיר אותך בקירבתי, בשביל שלי יהיה טוב. היום שנפרדנו היה המאושר והשנוא ביותר בחיי. זה היה היום שאמרת לי שאת אוהבת אותי. אבל זה גם היה היום שוויתרתי עלייך. כשהסתכלתי לך בעיניים ואמרתי לך שאני לא אוהב אותך, שיקרתי. שיקרתי כי מאותו הרגע, הבטחתי לעצמי לאהוב אותך בצורה הטובה ביותר. גם אם זה אומר להתרחק ממך.
ונמאס לי. נמאס לי מעמדות הפנים. נמאס לי מלא לנשק אותך. נמאס לי מלראות אותך בוכה. כי אני רוצה אותך, ולקח לי יותר מדי זמן להבין את זה.אני אוהבת אותך, אבל אני אעשה הכל בשביל להפסיק. גם אם זה אומר לעקור את הלב שלי.
פעם לא ידעתי אהבה, עכשיו האהבה לא יודעת אותי.
רציתי להודות לך על שלימדת אותי מה זאת אהבה. כי עכשיו הבנתי שאם יש דבר שנורא יותר מלהיות לבד, זה להיות מאוהב ולבד. למדתי את השיעור, לעולם לא לאהוב.
אם היה לי פאונד על כל פעם שגרמת לי להחסיר פעימה, הייתי האדם המאושר ביותר בעולם. לא בגלל שהייתי העשיר ביותר, אלא בגלל שהדבר האחרון שהייתי רואה לפני מותי זאת את.
אלו החלקים העיקריים, למי שיש עוד שאלות מוזמנת לשאול בתגובות או בפרטי.
עדיין מתלבטת אם לכתוב את האפילוג...אוהבת המון💞
YOU ARE READING
A Cinderella Story
Teen Fiction•הושבת!!• בכל סיפור סינדרלה אחר, במשך לילה אחד, הנסיך משכיח מסינדרלה את הליכלוך וסוחף אותה לריקוד שובה לבבות. הוא מוצא אותה בעזרת נעל זכוכית וגואל אותה מאימה החורגת המרשעת ואחיותיה האכזריות. אומנם, בסיפור סינדרלה הזה, כל החוקים משתנים. סיפור הסינד...