"בוגרי 'הי סקול לונדון' מה קורההה? כאן סי.ג'י מדבר ברמקול. עוד חודשיים הנשף הגדול. נשף המסכות. אני יודע שכולכם חושבים 'אני לא כזה חתיך, מקובל, ומושלם כמו סי.ג'י אז אני אזמין אף אחת בשביל לא לעשות פדיחות', ואני בהחלט מבין את כל מי שחושב ככה. אבל השנה אני אהיה התקליטן אז-", "תגיע לעיקר", "כן.. העיקר. אז כמו שאמרתי עוד חודשיים זה קורה. ואם לכמה מהבנים פה נמאס מהבנות בבית הספר, אני יכול להבין אותו לגמרי. ובמיוחד בשביל כל אלו יש לי הפתעה קטנה. היום תצטרף אלינו בחורה חדשה לשכבה, קוראים לה קת'רין לאונר. ואם היא חתיכה כמו שהיא נשמעת אני מציע לכם ללכת על זה. אלא אם כן ליאם אדל יעשה את זה, ואז אפילו לי לא יהיה מה לעשות בעניין-", "סתום יא דביל", "-אחח. בכל מקרה לא לשכוח להזמין את הבנות, שלא ירגישו מקופחות. ולכל מי שתוהה מבינכם אם יש מלך ומלכה אז אין. אני מתכוון זה רק נשף מסכות, בן אדם. לך תדע איך היא תראה. בשביל זה יש את נשף הסיום. אז כאן היה סי.ג'י שקיבל כאפה בראש מליאם, ו'תגיע לעיקר' מהמנהלת".
נקודת מבט ליאם:
"אתה חתיכת דביל מפגר שצולע על רגל אחת" אמרתי לסי.ג'י כשיצאנו מחדר המנהלת.
"אולי" הוא הנהן "אבל הדביל המפגר שצולע על רגל אחת השיג לך חומר בלעדי על קת'רין לאונר".
"וזה מעניין אותי כי..?" הושטתי למוכרת כמה דולרים והיא הביאה לי קפוצ'ינו מוקצף.
"כי היא הרבה יותר שווה ממה שהשם שלב מציע" לעזאזל, הוא ידע שזה יעשה את העבודה.
גלגלתי עיניים "שפוך".
"יש! אז השם המלא שלה הוא קת'רין אמה לאונר. הורים גרושים. אמא מפורסמת- פטריסיה גרייס. גרה במתחם הפנטאוזים. היא באה מאמריקה, ברווילי הילס. רקדנית. שיער בלונדיני, עיניים כחולות, גוף רזה ושווה בטירוף" הוא אמר את כל מה שהוא יודע.
הצלצול קטע את השיחה שלנו, מתריא לנו להכנס לכיתה לעוד שיעור חופר של גאוגרפיה.
"אני מקווה שזה שהנשף בעוד חודשיים לא יפריע לכם ללמוד" המורה אמרה "כי אם כן, אני אדאג ש-"
נקישה בדלת הפריעה למורה, והדלת נפתחה. המנהלת נכנסה.
"מצטערת להפריע לשיעור החשוב" היא אמרה "אבל כמו שכולכם יודעים -בזכות סי.ג'י כמובן- מצטרפת מישהי חדשה לכיתה שלכם. קוראים לה קת'רין לאונר-" סי.ג'י נתן לי מכה במרפק "-אני מקווה שלמרות שהיא מצטרפת באמצע השנה תקבלו אותה בפנים יפות, כמו שאתם יודעים". כן בטח. המנהלת הסתכלה לכיוון הדלת כשהיא אמרה "קת'רין חמודה תכנסי".
שמעתי נעליים נחרקות בריצפת העץ, וכשניה לאחר מכן קת'רין נכנסה. סי.ג'י לא הגזים, היא הייתה מהממת. שיער בלונדיני אסוף, פוני בחוץ ועיניים כחולות היו הדברים הראשונים שראיתי. העברתי את עיניי על גופה: חולצה לבנה, סוודר שחור, גינס ארוך משופשף וצמוד, סניקרס שחורות.
YOU ARE READING
A Cinderella Story
Teen Fiction•הושבת!!• בכל סיפור סינדרלה אחר, במשך לילה אחד, הנסיך משכיח מסינדרלה את הליכלוך וסוחף אותה לריקוד שובה לבבות. הוא מוצא אותה בעזרת נעל זכוכית וגואל אותה מאימה החורגת המרשעת ואחיותיה האכזריות. אומנם, בסיפור סינדרלה הזה, כל החוקים משתנים. סיפור הסינד...