נקודת מבט זואי:
ידיו של פי.ג'י חיבקו את מותניי ולשונו העמיקה את הנשיקה.
"רגע, לא," מלמלתי.
כפות ידיי הונחו על חזהו ודחפו אותו מחיקי. לשוני עברה על שפתיי, מנסה לעמעם את טעמו המדהים של פי.ג'י
"אני לא יכולה לעשות את זה. אם ההורים שלי יגלו הם יהרגו אותי. הם.. הם יעבירו אותי בית ספר ו-"
פי.ג'י החזיק את פניי בידיו וניגב את הדמעות שנפלו. רק אז שמתי לב לקיומן...
"ההורים שלך לא יגלו, אני נשבע. את יודעת בכלל כמה זמן אני אוהב אותך? מהרגע הראשון שראיתי אותך לא יכלתי להסיר את העיניים שלי ממך."
הוא תפס את ירכיי והניח אותי על השיש האפור והמבריק.
היה לי קשה לעמוד בזה; בעיניו החומות ושיערו המתולתל. הדרך בה הסתכל עלי כאילו אני הדבר החשוב ביותר בחייו. הרגשתי שאני שוברת אותו עם כל סירוב שלי.
אבל מצד שני יש את המשפחה שלי, הערכים עליהם גדלתי. חינכו אותי כל חיי כי יחסים קרובים יש רק אחרי החתונה. אני לא יכולה להפנות את גבי אל הוריי. כל אחיי עשו זאת, אם אלך בדרכם זה ישבור את הוריי.
"פי.ג'י.."
ידיי עטפו בכתפיו והידקו את אחיזתן עליהן. ראשי נפל אל השקע שבין כתפו לצאוורו של פי.ג'י. המקום הורטב בזמן קצר והדמעות מצאו את דרכם אל מתחת לחולצתו של פי.ג'י.
כפות ידיו הגדולות והחמות של פי.ג'י אחזו בלחי י והכריחו אותי להסתכל אל תוך עיניו המדהימות.
"למה את בוכה, לאב?"
גבותיו התכווצו ועיניו אורו בדאגה. "אני אוהבת אותך, פי.ג'י, באמת. אבל אני לא יכולה לעשות את... זה. הדבר יכול לשבור את הוריי."
הוא ניער את ראשו והפך את מגעו מנעים, לנעים יותר. "אז אל. אני לא מכריח אותך לעשות דבר."
חיוך קטן חמק משפתיי. "אני יודעת, אבל אתה כן רוצה. אני יכולה לראות את זה."
"לא אכפת לי, זואי. את הדבר היחידי שאכפת לי ממנו; האושר שלך, החיוך שלך. כל עוד אני איתך שישרף העולם מצידי. אני לעולם לא אשים את עצמי לפנייך, בטח שלא במצבים כאלו-"
"פי. ג'י!" קטעתי אותו. "אתה לא מבין. אנחנו לא נוכל לעשות כלום עד שנתחתן. אתה בטוח שאתה מוכן לדבר כזה? להתנזר מנשיקות ומגע אינטימי?"
חיוך עלה בפניו של פי.ג'י. חיוך חם ומבין. "יהיה לי לעונג להתחתן עם אישה כל כך מופלאה כמוך. אם אני אדע שאת שלי, אני גם אתנזר מנשיקות לכל החיים. רק תגידי את זה, בבקשה. תגידי את זה."
הבטתי בעיניו. הוא באמת צריך את אישורי. הוא באמת לא יודע שאני שלו. איך הוא לא יודע את זה?
"אני שלך, פי.ג'י. אני שלך."
YOU ARE READING
A Cinderella Story
Dla nastolatków•הושבת!!• בכל סיפור סינדרלה אחר, במשך לילה אחד, הנסיך משכיח מסינדרלה את הליכלוך וסוחף אותה לריקוד שובה לבבות. הוא מוצא אותה בעזרת נעל זכוכית וגואל אותה מאימה החורגת המרשעת ואחיותיה האכזריות. אומנם, בסיפור סינדרלה הזה, כל החוקים משתנים. סיפור הסינד...