פרק ארבע עשרה- מבטים

5K 363 20
                                    

קפצתי כאשר ידו של ליאם נפסה את שלי. הוא צחק והוביל אותי אל קיר אשר אותו צובעים ילדים שהייתי מהמרת כבני אחת עשרה. ליאם חייך אליהם ואמר שאנחנו נחליף אותם. הם חיבקו את ליאם והלכו בתרועות אושר, נראה היה שהכירו אותו. סיפורו של ליאם לאט לאט התחיל לתפוס צבע. 

הוא הושיט לי סרבל ומברשת. חבית הסייד עמדה בצד הקיר, מחכה שנישתמש בה. נכנסתי במהירות אל הסרבל וטבלתי את מברשתי בחבית הסייד.

כמה דקות של שקט עברו עלינו כשהתחלנו לצבוע, כל אחד מרוכז בעבודתו ובמחשבותיו. אני הייתי הראשונה לשבור את השקט. "אתה יודע, פעם ראשונה שלוקחים אותי לדייט כזה." הסתכלתי עליו.

ליאם הביט בי במבט ספקני. "זה טוב או רגע?"

החזרתי את עיני אל הקיר שצריך סיוד. המשכתי לסייד מבלי להוסיף מילה.

"קת'רין?" שאל. רק אז שמתי לב שכל הזמן הזה סיידתי את אותה הנקודה.

"זה בדיוק הטעם שלי."

יכלתי לשמוע את חיוכו של ליאם. חלק ממני גם קיווה לראות אותו. "אני שמח לשמוע." 

השקט חזר. ליאם היה הפעם לשבור אותו. "את מתחרטת?"

"מה?"

"אם היית יודעת שהחובה היא לצאת לדייט איתי, היית עונה על האמת?" שאל.

קולי היה קר וקשה כשעניתי לא.

"בגלל שאת לא רוצה שאדע על העבר שלך או בגלל שאת רוצה לצאת איתי לדייט?" שאלה נוספת חמקה מפיו.

הגנבתי לעברו מבט. "למה אתה שואל את זה?"

ליאם הסתכל עלי, מכריח אותי ליצור קשר עין. "את שקטה מידי."

הרכנתי את מבטי ועברתי לנקודה אחרת על הקיר. "המקום הזה מחזיר אותי כמה שנים אחורה."

ליאם לא אמר דבר, יודע שמדובר בנושא רגיש. "את רקדנית, נכון? שמעתי אותך אומרת כמה משפטים על זה לאימך ביום בו ביקרה."

הינהנתי, על אף שלא ידעתי אם ראה את זה. "כן. יש לי כבר סטודיו. אני מתחילה ללמד מחר."

"אז אני מבין שלא היית צריכה ללכת איתי לנשף בשביל זה." 

צחקתי. הופתעתי מהצחוק שפלטתי. איך זה יכול להיות שבמקום שמחזיר בי כל כך הרבה זיכרונות מהעבר דווקא ליאם מצליח להצחיק אותי? "לעולם לא חשבתי שאגיד את זה אי פעם, אבל אני חושבת שגיליתי בך צד אנושי היום."

ליאם צחק. "אם תספרי על זה אי פעם למישהו, אני אצטרך להרוג אותך.

"אם אתה תספר אי פעם למישהו שאמרתי את זה, אהרוג אותך." הצטרפתי אל צחוקו של ליאם.

במהלך צחוקנו אני וליאם יצרנו קשר עין. כשזה קרה, הצחוק פסק. חיוך היה הדבר היחיד שהעיד על שמחתנו. ליאם התכופף וטבל את מברשתו בחבית הסייד. כשהעלה אותה למעלה הוא עשה זאת במהירות בשביל שמטרתו ללכלך אותי תצליח. 

A Cinderella StoryWhere stories live. Discover now