נשארתי במקומי כמה שניות, רק כשליאם נעלם מן האופק הסתובבתי וחזרתי אל הדירה.
"ק'תרין אמה לאונר, איך אמרת את הדברים האלה? הוא רק רצה בטובתך!" אמי התריסה בי כשנכנסתי.
"מצטערת. ולא הוא לא" עניתי במהירות.
אמי קמה מן הכורסה שישבה בה והלכה אל מיטתי, שם אני ישבתי.
"את יכולה להבטיח לי לפחות שתחשבי על זה?" שאלה.
"לא."
"לא ליאם, כבר הבנתי שזה אבוד. התכוונתי לזה שאני רוצה להפוך אותך לאישה. על זה את יכולה לחשוב?" אמי הסבירה את כוונתה.
"לא." עניתי שוב.
ולפני שאמי אמרה דבר נוסף, זואי נכנסה וקראה שהיא הגיעה. היא התקדמה אל מיטתי והציעה את עצמה בפני אמי.
"נעים להכיר אותך זואי", אמרה אמי.
זואי נראתה מהוססת. היא רצתה להגיד משהו אבל פחדה להגיד אותו. "לשם מה באת לבקר?".
אמי אמרה, "אני חושבת שהגיע הזמן להפוך את קת'רין לאישה, אבל היא לא מסכימה."
"אוי מי גד! גם את חושבת את זה? גם אני" זואי קראה. ומבלי יכולתי להתערב, זואי ואמא התחילו לדבר על כמה יפה אני אהיה עם שמלה ועקבים.
"קת'רין" אמי פנתה אלי "אולי תחשבי מחדש על ההצעה הראשונה שלי. את תהפכי לאישה ואני אפתח לך את חוג הריקוד שאת כל כך רוצה."
"לא, אמא! אני יודעת שאת רוצה בטובתי, אבל אני לא מתכוונת להשים שמלה ועקבים."
"את מתכוונת ללכת לנשף?" שאלה.
נאחנתי, "לא."
"למה לא? זואי, את הולכת לנשף?" אמי שאלה אותה.
"אהה, האמת זה תלוי אם הוא יציע לי" זואי הסמיקה כשענתה.
"רגע, מה? מי? לא אמרת לי שיש מישהו שמוצא חן בעינייך" הופתעתי.
זואי גמגמה, "כי רכילויות לא מעניינות אותך. ואת מהאלו הכנות שאמרות את כל האמת בפנים, אז פחדתי ש.." היא לא סיימה את המשפט.
"את חשבת שאני אגיד לו? ככה את סומכת עלי?" שאלתי, "מי זה בכלל?".
זואי פתחה את פיה בשביל לענות, אבל מיד אמרתי "רגע! אני רוצה לנחש. אני מכירה אותו?"
זואי הנהנה.
"הוא איתנו בכיתה?".
עוד הנהנון.
"אממ.. נראה טוב?"
זואי צחקה והנהנה.
"אני מדברת איתו?"
"את לא מדברת כמעט עם אף אחד" זואי אמרה.
"ככה שאם תגידי כן, זה יצמצם את האפשרויות."
YOU ARE READING
A Cinderella Story
Teen Fiction•הושבת!!• בכל סיפור סינדרלה אחר, במשך לילה אחד, הנסיך משכיח מסינדרלה את הליכלוך וסוחף אותה לריקוד שובה לבבות. הוא מוצא אותה בעזרת נעל זכוכית וגואל אותה מאימה החורגת המרשעת ואחיותיה האכזריות. אומנם, בסיפור סינדרלה הזה, כל החוקים משתנים. סיפור הסינד...