פרק ארבעים וארבע - בוקר חלק א׳

1.8K 195 53
                                    

אז הרבה אמרו שהסיפור מבלבל.. מעולה כי זה בדיוק מה שאני מנסה לעשות. בקרוב הכל יתבהר ותבינו הכל. בנתיים, תהנו מלהתבלבל ותנסו לחשוב מה קורה מתחת לפני השטח.

הבוקר השני של החמישיה במדינה הזרה היה... בלתי צפוי.

קת׳רין התנדנדה כל היום מהמיטה לשירותים, תוך קללות על עצמה והבטחות על מיעוט כמויות השתיה שלה לעתיד. ראשה כאב והסתחרר. הדבר החמיר כאשר הבוקר שלה ושל ליאם הצטלב.

היה זה כאשר היא שכבה במיטתה, כדור לכאבי הראש רק נלקח והייתה היא אחרי הקאת תכולת קיבתה לאסלה. בקשתה היחידה באותו הבוקר הייתה קצת שקט. אבל, טוב, כשהיא והברונטי הכובש בחדר אחד - השקט יודע שזהו אזור אסור.

הדלת נפתחה בהבזק, חושפת את מבריח השקט.
״זאת היית את, נכון? אתמול אצלי בחדר, זאת היית את?״ ליאם צווח את מילים, גורם לקת׳רין להרתע.

״אתה יכול לא לצעוק, בבקשה? כואב לי הראש,״ סיננה בשיניים חשופות.

הוא התעלם מבקשתה, ״לא ענית לי על השאלה.״

״אותו הדבר אלייך,״ אמרה.

ליאם גלגל עיניו. הוא היה חייב לדעת אם הייתה זאת קת׳רין או שהזיותיו החמירו - ולא היה לו את הרצון לסבול את המשחקים של קת׳רין.

״סליחה,״ אמר בשקט. ״אם לא היית שותה כל כך הרבה אתמול בלילה לא היה לך את כאב הראש הזה,״ הטיף. ״את כל כך חסרת אחריות.״

קת׳רין החליטה להתעלם מהערתו האחרונה, נמאס לה שכל שיחה עם ליאם לאחרונה מובילה לצעקות. ״אתה לא אמא שלי ואתה לא תחנך אותי. ואם כבר מדברים על כמה ששתיתי, אתה באמת חושב שאני זוכרת מה עשיתי אתמול? הדבר האחרון שאני זוכ-״

ליאם קטע אותה כאשר סטה מהנושא. ״אז זאת היית את או לא?״ חוסר הסבלנות בקולו היה ברור.

הבלונדינית הייתה חסרת סבלנות כמוהו. ״אין לי מושג. אתה יכול להגיד לי על מה אתה מאשים אותי?״

הברונטי לא ענה לשאלתה. הוא התקרב אל המיטה עליה היא שוכבת ולחש, ״אם אני אגלה שזאת היית אתמול בלילה, זה יגמר רע.״

קת׳רין הביטה בעיניו בפחד. רוקה התקשה לחלחל במורד גרונה והיא הנהנה בפחד.

״אני מאוד מקווה שאת לא בקטע של נקמות,״ אמר ויצא מהחדר, תוך שהוא ממלמל על כמה שהיא חסרת תועלת.

***

הבוקר הנוראי של ליאם נפגש גם עם של דניס. היה זה מיד לאחר שהראשון יצא מחדרה של קת׳רין. הם נפגשו מעט אחרי פתח הדלת, גם דניס רצה להכנס לחדרה.

A Cinderella StoryWhere stories live. Discover now