– Poate că totuși îmi vei spune ce s-a întâmplat? Kyle nu ne aude, nimeni nu îți va face semn să nu-mi spui nimic, – din tonul ei îmi dau seama că nu-i place situația.
Speram că Rose nu va mai pune întrebări. Dar nu o pot învinovăți, aș făce acelaşi lucru dacă aș fi fost în locul ei.
– Tot ce ți-am spus este adevărat. Sunt și eu șocată de noaptea asta și vreau să uit cât mai repede de fața însângerată a lui Kyle.
Desigur, are dreptul să știe adevărul. Dar tăcerea mea îi asigură liniștea. Kyle a fost foarte clar că acest incident nu trebuie să devină public. Nu va ieși nimic bun din asta. Trebuie să uităm totul, ca pe un coșmar.
– Bine, îmi pare rău, doar că am fost nervoasă, – își acoperă fața cu palmele, – Starea lui Kyle m-a îngrozit.
– Sper doar că nu are nicio legătură cu Harry Freeman, – Rose pronunță numele lui, iar în lumea mea sumbră, un tunet răsună puternic.
– Harry Freeman? – întreb, poate mă înșel că aud numele lui.
– Stai, nu știi cine este? – bine că nu știe să citească gândurile.
– Eu? – răspund, întârziind puțin, – Nu, de unde să știu?
– Mi se pare că în Londra nu există persoană care să nu fi auzit acest nume, – mă privește confuză.
– Aici vorbesc doar cu tine. Și cu Kyle, de curând. Niciunul dintre voi nu l-a menționat.
– Are sens. Dar, oricum, este ciudat. Numele lui apare frecvent în știri. Mi se pare că toată Anglia știe despre acțiunile lui.
– Despre ce acțiuni? Cine este el? – ca de obicei, sunt eu singura în ignoranță.
– Cu siguranță se ocupă cu ceva ilegal, dar nimeni nu poate să-l prindă. Sau pur și simplu se asigură că nimeni nu încearcă, – ridică din umeri, – Un lucru știu sigur: Harry Freeman nu este persoana cu care ai vrea să ai de-a face.
– Dar cum este Kyle legat de el?
– Nu mi-a spus personal, dar am auzit că Kyle a lucrat pentru el cândva. A avut loc ceva între ei și Kyle a plecat, iar Harry nu-i lasă vii pe cei care știu prea multe.
– Deci Kyle este și el legat de această „lume a crimei"?
– Nu știu cum e acum, dar cu siguranță a fost mai demult, – se întinde cu nonșalanță, ca și cum ceea ce spune este un lucru obișnuit, – Bruna, nu-ți mai bate capul cu asta.
– Și tu vorbești atât de liniștită despre asta?
– Pe mine nu mă privește. În plus, mi-au plăcut întotdeauna băieții răi, – buzele ei se strâmbă într-un zâmbet.
– În viața reală, băieții răi își termină viața înainte de treizeci de ani, cu un glonț în cap, o supradoză sau din cauza rănilor suferite într-o bătaie. Și nu uită să lase în urmă un copil nefericit și o soție pe care o bătea periodic când era beat.
Întotdeauna mi-a fost greu să înțeleg de ce anumite fete sunt atât de atrase de „băieții răi". Ce anume în comportamentul lor, în brutalitate sau imprevizibilitate, poate provoca o simpatie atât de puternică? Poate că totul se reduce la elementul de pericol pe care ei îl aduc în viață. Adrenalina pe care o simți în prezența lor poate fi intoxicantă. O romantizare a riscului și rebeliunii, dorința de a experimenta senzații tari pe care le garantează.
Există și o altă față a monedei — atracția puterii și independenței. „Băieții răi" reprezintă adesea o întruchipare a nesupunerii și a încrederii în sine, ceea ce poate avea un impact puternic. Ei sfidează normele sociale, trăiesc după propriile reguli, iar acest lucru le conferă, poate, un aer de mister și carismă.
CITEȘTI
The Perfect Storm
RomanceDraga mea, oamenii nu se schimbă. „ - Nu-ți pare că fac prea multe înțelegeri cu diavolul? - Nu poți refuza această ofertă, - ochii lui strălucesc cu o sclipire tăioasă, iar un zâmbet șiret îi apare pe buze. - Sper că nu va trebui să-mi tai mâna pen...