Pov Harry
Când discuția a ajuns la trecutul meu, ochii ei, de obicei plini de determinare, s-au întunecat pentru o clipă. Părea că ascunde o durere adâncă, iar eu mă așteptam ca aceasta să iasă la suprafață din cauza mea. Presupuneam că pot fi declanșatorul. Dar nu era vorba despre trecutul meu. Cu siguranță, nu era din milă față de mine.
Nu suport mila, și am urât fiecare lacrimă a ei. Mila devine insuportabilă, o combinație de compasiune excesivă și inutilitate. Fiecare lacrimă care se scurgea încet pe obrazul ei stârnea în mine o indignare amară.
Nu era slăbiciune.
Întotdeauna mi-am impus standarde înalte și am cerut de la mine forță și independență constante. Slăbiciunea mi se părea inacceptabilă, ca o pierdere de control. Dar mi-am permis să o simt. Nu m-am gândit la cât de distructivă era pentru viața mea.
După moartea Evei, a fost ultima dată când mi-am permis să fiu slab. După ce am aflat cine este responsabil pentru uciderea ei, am eliminat tot ce mă făcea vulnerabil. Dar niciodată nu am încetat să mă urăsc.
Știu cât de greu este să adormi într-o cameră întunecată, când mintea ta este cuprinsă de un furtun de gânduri care te sfâșie în bucăți. În liniștea nopții, ele devin ca niște fiare, luptând pentru atenție. Este aproape imposibil să adormi când nu găsești pace în propria ta minte. M-am obișnuit să dorm doar trei ore pe noapte.
De aceea, nu mi-a fost greu să găsesc o justificare pentru a rămâne lângă ea până adormea. Credeam că am uitat cum este să te simți vinovat. Această fată are un talent extraordinar de a-mi reaminti că mai am ceva uman în mine.
Foarte puțini cunosc detalii despre trecutul meu. Erling este singurul care a rămas alături de mine din acea perioadă. Oamenii evită problemele altora, căci au destule ale lor. Iar eu nu sunt genul care să vorbească despre cele mai „colorate" episoade din viața mea. Ele trebuiau să rămână încuiate într-un cufăr, ascuns adânc în pădurea întunecată a amintirilor mele, până la moartea mea. Le puteam scoate la lumină doar atunci când doream să simt din nou ceva. Dar acestea trebuiau să fie doar ale mele.
Din cauza mea, fiecare adiere de vânt ar putea fi fatală pentru fragilitatea ei de porțelan. Nu voiam să o distrug. Am făcut o greșeală, o recunosc, dar nu pot da timpul înapoi.
Motivul pentru care Erling a făcut dezvăluiri îmi este neclar. L-am sunat ieri ca să aflu ce s-a întâmplat, pentru că suferința ei a devenit brusc insuportabilă și pentru mine. Dar el, somnoros, a murmurat ceva de genul: „I-am spus totul despre tatăl tău nenorocit, despre Eva și despre familie. Ea trebuie să știe." Nu a mai răspuns la apelurile mele. Mă voi ocupa de el când ajung la birou. Acum trebuie să mă asigur că ea este în regulă, iar câteva ore de somn au îmbunătățit starea ei.
În ciuda furiei pe care o simt față de cel care a fost cel mai bun prieten al meu până ieri, el are dreptate. Trebuie să fac ceva ca să o ajut să mă vadă într-o lumină diferită.
Mă gândesc încă la motivele reacției ei. Cum trăiește cu un asemenea nivel de empatie? Ca și cum doar ieri a ieșit din gogoaşă și a descoperit că lumea este destul de crudă. Dar știu că nu e așa. Departe de adevăr.
Știam ce fel de fete prefera Evans și mă așteptam să văd pe cineva diferit în acea zi. Oameni ca noi nu ar trebui să se asocieze cu „fetele bune". Viața mea întunecă tot ce ating. Desigur, anticipam un joc interesant, în care voi ieși câștigător. Și fata nu ar fi fost rănită. Presupuneam că trebuie să fie ceva în ea care l-a atras atât de mult. Dar nu mă așteptam să fie totul acest „ceva". Am răpit-o ca să se sperie și să devină mai docilă, știind de ce sunt capabil. Iubitele lui au fost întotdeauna atrase de putere și bani. Iar eu am mai mult din acestea decât Evans. Credeam că mă voi distra puțin cu ea în fața lui Kyle și totul se va termina rapid.
CITEȘTI
The Perfect Storm
RomanceDraga mea, oamenii nu se schimbă. „ - Nu-ți pare că fac prea multe înțelegeri cu diavolul? - Nu poți refuza această ofertă, - ochii lui strălucesc cu o sclipire tăioasă, iar un zâmbet șiret îi apare pe buze. - Sper că nu va trebui să-mi tai mâna pen...