vuhhu!!keyifli okumalar bebeklerim=)yorum atın he:)multide kuzey ve babası var...
TANEM
İlk mesaja yanıt vermemek için kendimi frenlemem iki kavanoz nutelleya mal olmuştu ama sonuç olarak cevap yazmadım. mesajlar vize haftam boyunca gelmeye devam etti.kuzey arar diye telefonumu kapatmak istemiyordum ama artık ufaktan kuzeyin hayatında yolunda olmayan bi şeyler olduğunu düşünmeye başlamıştım ve bu boktan mesajlar sıkıcı olmaya başlamıştı.son sınavımdan çıkıp eve geçtiğimde sinirden yastık dövebilecek moddaydım!(yazar kendi sınavından bahsetme) Tonlarca konuyu tonlarca derse koymuş bide yetmemiş gibi o derslerin sınavlarını bir haftaya sıkıştırıp benden başarı beklemişlerdi. HAHAH NAH BAŞARILI OLURUM!!!son sınavım küçük işletme hukuku olan boktan dersim büyük ihtimalle büte kalacaktı ve hocasından nefret ediyorum. Manyak sinirliyim ha!
Sınavlarım bittiğine göre tv açayım dedim ve koltuğa yüzükoyun uzandım.kumandaya uzanırken telefonum bildirim ışığının yandığını görüp hemen elime aldım ve kimin yolladığına bakmadan okumaya başladım...
"içtiğim parlament
Yaslandığım kirlent
Bakışlarım çok sert
Parçala beni şanziment..."
ay ben şok..böyle tehdit mesiajımı olur ya!sonra aklım kestide yollayana baktım ve azcık rahatladım.mine yazmış bana mesajı..işte böylede mal ev arkadaşlarım var diye düşünürekten hemen bir cevap yadım.
"akşama gel ben seni parçalarım bebişim=)"
Böyle sapkın mesajlaşmalarımız var bizim evcek... bir mesaj daha geldi ve ben gene mine saçmalamıştır diye büyük bir rahatlıkla gelen masaja dokundum.
"baya geniş meseplisin maşallah!" ne diyo bu be?tam küfür içerikli artı yirmibir bi cevap yazıyodum ki gözüm numaraya takıldı.HASSİKTİR. tanımadığım numaradan gelen bu mesaj kaçıncıydı bilmiyorum ama belki sınavın sinirini atarım diye düşünüp cevap yazdım.
"bu mesajı arkasından atıp tuttuğun adam görünce senin mesebine ne yapacak biliyosun dimi?" birkaç dakika sonra cevap geldi.
"gözünde büyütme altı üstü yirmili yaşlarında küçük bir çocuk o bana ne yapabilirki?"
Ne diyon gadam sen?kuzey çocuk diyecek kadar büyük birisi neden hayatıma müdahale ediyor gerçekten anlamamıştım.
"kendine olan güvenin gözlerimi yaşarttı desem yalan olur.neyse kısa kesicem. KİMSİN? BENDEN NE İSTİYORSUN?"
"bu gece kim olduğumu öğrenmek istermisin?" içimde anlam veremediğim bir şeyler oluşmaya başlamıştı.endişe belki...ama en çok heyecan...
"nerde?"
"geliceksin yani?" valla sevgili tehditçim it gibi korkuyorum ama artık sevgili sevgilimin geçmişini ve karıştırdığı haltları öğrenmenin zamanı geldi gibi.
"vazmıcaydın? Ne biçim tehditçisin sen be!"
"cesaretine sıçayım ufaklık"
"doğru konuş büyüklük,bu mesajları aynen kuzey okıcak o yüzden edebinle söyle yerini"
"çömlekçiyi biliyosun dimi?" bilmem mi sayın bilinmeyen!
"hıhı"
"iyi saat dokuzda mart otele gel resepsiyondaki kıza yıldırım de ve beni bul"
"yuh otele gelmem ben!"
"haha ne oldu cesaretine?"
"tamam!!!!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN PİYASASI (düzenleniyor)
Romance-devam et! diye bağırdım gözlerinin içine bakarak, bir an şaşırır gibi oldu ama hemen sonra gözleri öfkeyle kısıldı ve elini bacağıma atıp sıkmaya başladı..dudaklarını boynuma gömüp o hep çok sevdiğini söylediği köprücük kemiğimin üzerini sertçe ısı...